اسید اچ جامبو _پالپ دنت

Jumbo Etch-Rite Kit _Pulpdent

دسته بندی : فسفریک اسید
کد محصول : 1131811

قیمت از : 2,250,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

  • محتویات بسته: 2 سرنگ 25 میلی (69 گرم +5 سرنگ کوچک 3 میل خالی)
  • ساخت کشور : آمریکا

اسيد اچ دندانپزشكي، محصولی است كه غالبا به صورت محلول يا ژل یافت میشود و به منظور اچ كردن دندان و فراهم کردن محيط مناسب براي چسبندگي مورد استفاده قرار میگیرد تا موادی که برای پر کردن دندان استفاده میشود علاوه بر اتصال شیمیایی ، اتصال مکانیکی محکم تری را با دندان ایجاد کنند.

علت استحکام مکانیکی این است که اسید اچ موجب خوردگی در سطح دندان می شود و سطح صاف را به سطحی غیر صاف تبدیل می کند که موجب پیوند مکانیکی قوی تر می شود.
اسید اچ جامبو بزرگ پالپ دنت 38% موجب از بین رفتن آلودگی ها از سطح شده و مناسب جهت اچ کردن مینا و ایجاد افزایش انرژی سطحی آن و چسباندن راحت تر کامپوزیت مورد استفاده قرار میگیرد و مناسب برای ترمیم های کامپوزیتی مستقیم و چسباندن براکت های ارتودنسی است و مناسب برای اچ کردن مینا و عاج میباشد و همچنین برای ترمیم های اینله ، کراون ، بریج و ونیر کامپوزیت بسیار کاربردی است وموجب افزایش قدرت باندینگ می شود.

ویژگی های اسید اچ پالپ دنت:

تیکسوتروپیک
1.در محل قرار می گیرد - روی بافت در معرض قرار نمی گیرد
2.به راحتی بدون باقی ماندن اثر شستشو می شود
3.اچ 20 ثانیه برای مینا و اچ 15 ثانیه برای عاج
 

از ویژگی دیگر آن میتوان به ضدباکتریایی بودن و ویسکوزیته مناسب جهت افزایش دقت کاراشاره کرد و همچنین دارای کنتراست رنگی بالا میباشد و این محصول به رنگ ابی است برای راحت تر دیده شدن و اسید اچ جامبو بزرگ پالپ دنت را میتوان به راحتی با آب شستشو داد بدون این که کوچکترین موادی باقی بماند و زمان اچ اینگ آن 15 ثانیه میباشد .

ژل اسید اچ پالپ دنت

اسید اچ پالپ دنت

ژل اسید اچ جامبو پالپ دنت

اسید اچ جامبو پالپ دنت

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5