اسکنر فسفرپلیت مدل Free Scan _وودپیکر

Free Scan Woodpecker

ساخت کشور چین

دارای گواهینامه‌ ISO 13485 و تاییدیه FDA آمریکا و نشان CE اروپا

امکان اتصال به کامپیوتر و تبلت

اسکن تنها با یک دکمه و خاموش شدن خودکار در ۱۲۰ ثانیه

اسکن دقیق تصاویر

دارای رزولوشن واقعی 

قدرت تفکیک رنگ عالی

نرم افزار پیشرفته دارای تمامی امکانات

دارای ۴ سنسور پلیت با سایزهای مختلف

  •  
کد محصول : 1159670

قیمت از : 143,550,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر یا اسکنر فسفرپلیت مدل Free Scan وودپیکر محصولی با کیفیت و قابل توجه در زمینه ی رادیوگرافی، ساخت کشور چین و دارای گواهینامه‌ ISO 13485 و تاییدیه FDA آمریکا و نشان CE اروپا مباشد. این دستگاه یک اسکنر دیجیتال است که برای تبدیل تصاویر اشعه ایکس دندان از فیلم سنتی به تصاویر دیجیتال طراحی شده است. تجهیزات رادیوگرافی، این اسکنر قادر است تصاویر را تنها در چند ثانیه پردازش کند و از این رو یکی از سریع‌ترین اسکنرهای فسفرپلیت موجود در بازار است. اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر فاقد مانیتور Built-In و مشکلات مدل پیشین بوده و جهت اتصال به کامپیوتر از طریق WIFI و یا اتصال به صورت کابلی صورت میگیرد. 

 

اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر دارای ابعاد مختلفی از pps است که هر کدام مصارف خاص خود را دارند:

 

  • سایز ۰ با ابعاد ۲۱*۳۲ میلیمتر (اطفال) Pediatric
  • سایز ۱ با ابعاد ۲۳*۳۹ میلیمتر(پری اپیکال)   Periapical 
  • سایز ۲ با ابعاد ۳۰*۴۰ میلیمتر  (بایتوینگ) Bitewing 
  • سایز ۳ با ابعاد ۲۶*۵۳ میلیمتر (بایتوینگ بلند) Long Bitewing 

نرم افزار یوزر فرندلی و ساده در کنار داشتن امکان ویرایش تصاویر و همچنین امکان ایجاد بیشمار پرونده بیمار، از مشخصات بارز اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر می‌باشد. در ادامه به منظور ارتقا اطلاعات دندانپزشکان محترم، به ویژگی های بیشتری از این محصول میپردازیم.

 

ویژگی اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر:

طراحی زیبا و کم حجم

اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر مجهز به تراشه FPGA جهت پردازش سریعتر تصویر و مشاهده تصویر نهایی توسط موبایل، تبلت و کامپیوتر

امکان اتصال اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر به کامپیوتر و تبلت

اسکن تنها با یک دکمه و خاموش شدن خودکار در ۱۲۰ ثانیه

اسکن دقیق تصاویر د(قت اسکن: ۲۵میکرون)

دارای رزولوشن واقعی 17 lp / mm  و رزولوشن تئوریتیکال 25 lp / mm

قدرت تفکیک رنگ عالی (تشخیص بیش از ۶۵۵۳۵ شید Greyscale)

نرم افزار پیشرفته دارای تمامی امکانات مورد نیاز جهت پردازش، نمایش و دخیره تصاویر

اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر دارای ۴ سنسور پلیت با سایزهای مختلف 

 

ترکیبات اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر:

در اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر یا اسکنر فسفرپلیت مدل Free Scan وودپیکر از صفحات فسفری استفاده می شود که این صفحات فسفری انعطاف پذیر و قابل استفاده مجدد هستند که تصاویر اشعه ایکس را به شیوه ای مشابه فیلم اشعه ایکس سنتی می گیرند. با توجه به اینکه هر پلیت چندین بار قابل استفاده میباشد از این رو قیمت اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر در مقایسه با سنسور های آر وی جی کم هزینه تر و مقرون به صرفه میباشد هر چند که دارای سرعت اکسپوز کمتری نسبت به آر وی جی است.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با بهترین قیمت در سایت رسادنت را از دست ندهید

 

کاربرد اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر:

اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر یا اسکنر فسفرپلیت مدل Free Scan وودپیکر دستگاهی است که در دندانپزشکی برای دیجیتالی کردن تصاویر رادیوگرافی به دست آمده است. دستگاه اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر دندانپزشکی از جمله تجهیزاتی است که دارای سنسورهایی میباشد که پس از قرارگیری در دهان بیمار اقدام به ثبت تصاویری با کیفیت بسیار بالا کرده و در تشخیص دقیق مشکلات دهانی و دندانی بسیار موثر می باشد.

شما میتوانید با خرید اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر از وجود محصولی با کیفیت و مورد اطمینان در مطب خود برخوردار شوید.

 

انواع اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر:

اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر در بسته بندی خود دارای 4 عدد سنسور در سایز های 2 و 1 است که مناسب اطفال و بزرگسالان است. هر کدام از سنسور های تونایی ظاهر کردن تا 1000 اکسپوز را دارند. اقلام داخل بسته بندی این محصول دارای موارد زیر میباشد:

  • فسفر پلیت  Free Scan
  • ۴ عدد سنسور پلیت با سایزبندی مختلف
  • باکس نگهداری سنسور پلیت
  • ۴ بسته محافظ سنسور پلیت با سایزبندی مختلف
  • آداپتور
  • کابل برق
  • کابل USB
  • ۴ بسته کاغذ محافظ سنسور

 

روش استفاده از اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر:

سیستم مورد نیاز برای متصل کردن به اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر باید دارای حداقل 4 گیگ رم، ویندوز 7 به بالا و همچنین داشتن هارد با سرعت بالا باشد. در نظر داشته باشید که اگر در هنگام کار با سیستم و نرم افزار اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر دچار هنگی و اختلال شدید، باید نسبت به تعویض سیستم خود اقدام کنید تا این مشکل بر طرف شود.

 

خرید و قیمت اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر:

برای خرید اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر میتوانید از سایت رسادنت که درکنار ضمانت اصالت کالا و چک کردن سلامت و تاریخ انقضا محصولات، مشاوره ی رایگان و خرید اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر که در اختیار خریداران گرامی قرار میدهد، اقدام نمایید. فروشگاه رسادنت ۷ روز ضمانت مرجوعی برای کالاهای خود درنظر گرفته است تا با خیالی راحت خرید خود را انجام دهید. قیمت اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر در سایت رسادنت بروزرسانی شده است تا با آگاهی کامل از قیمت خرید خود را ثبت نمایید. برای سفارش و خرید اسکنر فسفرپلیت مدل فری اسکن وودپیکر Free Scan Woodpecker  تنها کافیست روی لینک موجود کلیک کنید.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5