موم بایت _QWAX

Wax_QWAX

قابل استفاده برای ساخت وکس ریم و ثبت بایت بیمار
دمای ذوب : 61 درجه سانتیگراد
استحکام بالا
کشور سازنده : ترکیه
محتوی بسته: 500 گرم

 

دسته بندی : موم بایت
کد محصول : 136120068

قیمت از : 300,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

موم دندانپزشکی QWAX معمولاً یک ماده ترموپلاستیک است که در دمای اتاق جامد می ماند و با افزایش دما، به حالت مایع تبدیل می شود؛ موم پلی موم (قالب سازی) به طور خاص برای ایجاد مدل های پروتز برای اطمینان از تناسب مناسب برای بیمار طراحی شده است.

 

طبیعی و مصنوعی بودن موم QWAX : 


دو نوع اصلی موم دندان وجود دارد: طبیعی و مصنوعی
موم طبیعی: موم قالبگیری - Q wax - Dental Waxes طبیعی از مواد معدنی، گیاهی، حشرات یا حیوانی تشکیل شده اند و به دو گروه هیدروکربنی و استر تقسیم می شوند.
موم مصنوعی: واکس های مصنوعی که از ترکیبات آلی پیچیده و اجزای شیمیایی مختلف تشکیل شده اند، کاربردهای خاصی در دندانپزشکی دارند.

 

از مهمترین کاربرد های موم دندانپزشکی کیو وکس: 


موم قالبگیری - Q wax - Dental Waxes یکی از پرکاربردترین وسایل برای ساخت وکس ریم در پروتز متحرک می باشد؛ این محصول با دمای ذوب نسبتا خوب خود می تواند ثبات خود را در دمای اتاق حفظ کرده و دچار تخریب نشود
یکی از مهم ترین کاربرد های مهم موم QWAX برای ثبت بایت بیمار می باشد؛این بایت ثبت شده می تواند برای مانت کردن کست ها در کار های پروتزی و ارتودنسی مورد استفاده قرار گیرد.


وِیژگی های برجسته موم QWAX شامل موارد زیر می باشد: 


فرمول منحصر به فرد
قیمت مناسب
نقطه ذوب پایین هیچ تغییری در حالت ایجاد نمی کند.
برای ایجاد پروتزهای متحرک و همچنین مدل سازی دندان و فک مناسب است.
می توان از آن برای قالب گیری و تولید الگوهای شخصی سازی شده پروتزهای دندانی استفاده کرد.
قابل استفاده برای ساخت وکس ریم و ثبت بایت بیمار
وزن مولکولی بالا
دمای ذوب : 61 درجه سانتیگراد
ترکیب ایده آلی از پارافین، میکرو وکس و موم زنبورعسل
استحکام بالا


اطلاعی کوتاه در رابطه با شرکت کیو وکس:


شرکت QWAX یکی از مراکز تخصصی در زمینه دندانپزشکی است. این شرکت با همکاری تیمی از دندانپزشکان ماهر و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.یکی از محصولات محبوب این شرکت ترکیه ای موم قالبگیری - Q wax - Dental Waxes می‌باشد.

 

شرایط استفاده از موم QWAX:


به دور از نور و دسترس کودکان نگهداری شود


در هنگام خرید موم دندانپزشکی کیو وکس به موارد زیر توجه کنید:


کشور سازنده : ترکیه
محتوی بسته: 500 گرم


خريد و قيمت موم QWAX:


در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت موم کیو وکس در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای موم دندانپزشکی QWAX ثبت نمایید. 
قیمت و اطلاعات موم قالبگیری - Q wax - Dental Waxes در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از موم QWAX آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید موم دندانپزشکی کیو وکس را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

اینجا به بهترین ها دسترسی دارید   

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5