لایت بادی هارمونی _ElsoDent

Light Body Harmony _ElsoDent

ماده کاملاً هیدروفیل

تحت فشار فلو ابل

محتویات بسته: یک عدد کارتریج دوقلو 50 میلی‌لیتری + 20 عدد سری میکسر

نسبت اختلاط: یک به یک

Total Working Time:یک دقیقه و سی ثانیه 
Total Setting Time :چهار دقیقه  

ساخت کشور فرانسه

 

دسته بندی : سیلیکون افزایشی
کد محصول : 136291085

قیمت از : 890,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

لایت بادی هارمونی ElsoDent یک ماده سیلیکون افزایشی است که برای قالبگیری در زمینه‌های ترمیمی و پروتزی دندان‌ها استفاده می‌شود.
این ماده دارای ویژگی‌هایی همچون دقت بالا در قالب‌گیری، ویسکوزیته کم و آب‌دوستی اولیه بسیار بالا می‌باشد که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای قالب‌گیری دو مرحله‌ای تبدیل کرده است.

 

ویژگی های لایت بادی هارمونی السودنت :

 

زمانی که انتقال به لابراتوار و تهیه کست زمان زیادی می‌برد؛ قالب تغییر حالت نمی دهد
این ماده کاملاً هیدروفیل است.
تحت فشار فلو ابل است در عین حال به طرز فوق العاده ای ثبات ابعادی دارد.
پوتی و لایت بادی دارای تفاوت رنگ قابل توجهی هستند تا احتمال خطا را کم کند
این ماده برای تکنیک‌های مختلف قالب‌گیری مناسب است.
پس از تغییر حالت، این ماده دارای ریکاوری عالی است.

 

این ویژگی باعث می‌شود که قالب‌گیری با این ماده به سرعت و با دقت بالا انجام شود و نتایج بهتری نسبت به سایر مواد داشته باشد؛  لایت بادی هارمونی السودنت با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یک انتخاب عالی برای قالب‌گیری در زمینه‌های ترمیمی و پروتزی دندان‌ها پس از آماده سازی شیار است.


کاربرد لایت بادی هارمونی ElsoDent به این صورت میباشد :


- استفاده از ماده‌ی قالب‌گیری در درمان‌های پروتزی و ترمیمی بسیار حائز اهمیت است، به ویژه در نواحیی که نیاز به ثبت دقیق بافت و خواص هیدروفیلی دارد.
این ماده به عنوان یک قالب‌گیری کاربرد دارد و در فرآیند ترمیم و پروتز نقش مهمی ایفا می‌کند و در هنگام قالب‌گیری و فشار اعمال شده، مواد به شکاف‌های باریک جریان می‌یابند و وارد حفره دهان نمی‌شوند.

 

با توجه به آب‌دوستی اولیه بالا، لایت بادی هارمونی السودنت از لحظه اولیه استفاده‌اش، به ویژه در محیط‌های مرطوب، عملکرد بسیار مطلوبی ارائه می‌دهد؛
نتیجه این است که یک قالب الاستیک با نشانه‌های تیز از حد آماده‌سازی حتی در شرایط نامساعد (زیر لثه) به شما ارائه می‌دهد؛ که می‌توانید با اطمینان کامل از دقت بالای لبه‌های تراش، حتی در شرایطی که شیار عمیق یا محیط مرطوبی وجود دارد، استفاده کنید.


شرکت ElsoDent : 


شرکت ElsoDent یک شرکت فرانسوی است که در زمینه تولید و عرضه مواد و تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می کند. این شرکت محصولاتی مانند کامپوزیت ها، باندینگ ها، پانسمان ها و سمان ها را با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و زیست سازگاری بالا ارائه می دهد یکی از محصولات محبوب این شرکت لایت بادی هارمونی السودنت می‌باشد؛ که این ماده به سرعت رطوبت را جذب می‌کند و به طور مستقیم با سطح مرطوب دندان در تماس است

 


در هنگام خرید لایت بادی هارمونی ElsoDent به موارد زیر توجه کنید:


محتویات بسته: یک عدد کارتریج دوقلو 50 میلی‌لیتری + 20 عدد سری میکسر
نسبت اختلاط: یک به یک
Total Working Time:یک دقیقه و سی ثانیه 
Total Setting Time :چهار دقیقه  
ساخت کشور فرانسه


خريد و قيمت لایت بادی هارمونی ElsoDent:


اگر تمایل به خرید لایت بادی هارمونی السودنت دارید و قیمت لایت بادی نیز برایتان مهم است، فروشگاه آنلاین رسادنت می‌تواند یک گزینه بسیار خوب باشد. این فروشگاه به‌عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات دندانپزشکی در ایران شناخته‌شده و شما می‌توانید خرید مواد دندانپزشکی خود را از این فروشگاه به‌ راحتی انجام دهید.
همچنین این فروشگاه به دلیل داشتن محصولات باکیفیت و اصالت بالا، خدمات پس از فروش عالی،مشاوره رایگان و مناسب بودن قیمت مواد قالبگیری دندانپزشکی و سایر محصولات می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای لایت بادی هارمونی  ELSODENT باشد.
توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه ی این محصول را ارائه می دهد، بنابراین می توانید این کالا را با اطمینان کامل خریداری کنید.
قیمت لایت بادی هارمونی السودنت در سایت به‌روز‌رسانی شده تا شما خریدی مطمئن را تجربه کنید.
امیدواریم رضایت شما را از خرید این محصول جلب کرده‌ باشیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5