ست قالبگیری افزایشی _DMG

Putty Additive Silicone _DMG

ثبات ابعادی بالا
هیدروفیل

فرمول منحصر به فرد
مقاومت در برابر پارگی بسیار مناسب

محتویات بسته: حاوی ۴۵۰ گرم بیس و ۴۵۰ گرم کاتالیست
نسبت اختلاط: یک به یک
Total Working Time:یک دقیقه و سی ثانیه 
Total Setting Time :چهار دقیقه  
ساخت کشور آلمان

 

دسته بندی : سیلیکون افزایشی
کد محصول : 136497131

قیمت از : 1,750,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

ماده قالبگیری افزایشی DMG یک ماده سیلیکون افزایشی است که برای قالبگیری در زمینه‌های ترمیمی و پروتزی دندان‌ها استفاده می‌شود و این ست قالبگیری افزایشی دی ام جی یک ماده قالب گیری دقیق با ویسکوزیته کم، افزودنی سخت کننده با آب دوستی اولیه بسیار بالا، ایده آل برای قالب گیری دو مرحله ای است، که نتیجه آن یک قالب الاستیک با نشانه های تیز از حد آماده سازی حتی در شرایط شدید (زیر لثه) به شما ارائه می دهد.

 

ویژگی های ست قالبگیری افزایشی DMG :


ویژگی snap set
ثبات ابعادی بالا
هیدروفیل
Setting Time و Working Time مناسب
فرمول منحصر به فرد
مقاومت در برابر پارگی بسیار مناسب
توانایی ریکاوری عالی پس از ستینگ

 

ست قالبگیری افزایشی DMG با استفاده از فناوری Snap-Set، ترکیبی منحصر به فرد از Working Time و Setting Time را ارائه می‌دهد. این محصول با کاهش Setting Time ، به بیماران امکان می‌دهد تا به راحتی از آن استفاده کنند و از تغییر شکل‌های ناشی از مخلوط شدن مواد جلوگیری می‌کند.

 

کاربرد ست قالبگیری افزایشی دی ام جی:


به عنوان ماده ی قالب گیری در انواع درمان های پروتزی و ترمیمی به خصوص در نواحی که نیاز به ثبت دقیق بافت و هیدروفیل بودن ماده ی قالب گیری می باشد،کاربرد دارد .
این ماده جهت قالبگیری یک و دو مرحله ای برای پروتز ثابت ایمپلنت Rigid Fast مناسب است .
مناسب جهت قالبگیری برای اینله انله بریج و دیگر پروتز های ثابت
قابل استفاده به عنوان ایندکس در ترمیم دندان های قدامی که راهنمای قدامی از دست رفته است.


ست قالبگیری افزایشی دی ام جی دارای قابلیت استثنایی برای بازیابی پس از تغییر شکل است، این محصول تضمین می‌کند که تمام نقاط به طور دقیق بازسازی شوند و هیچ جزئی از دندان‌ها از دست نرود. با استفاده از این پوتی سیلیکون، می‌توان به راحتی به شکل اولیه دندان‌ها بازگشت و از کیفیت بالای آن لذت برد و در نظر داشت که زمان ستینگ داخل دهانی کوتاه، خواص جریانی فوق العاده و تیکسوتروپی بالا نمایه محصول را کامل می کند.

 

توضیحاتی در رابطه با شرکت دی ام جی (DMG): 


شرکت DMG یک شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی است که با تمرکز بر کیفیت و اعتماد‌سازی، محصولاتی را در بازار دندانپزشکی عرضه می‌کند. این شرکت به تولید مواد مصرفی مدرن و قابل دسترس برای حرفه‌ای‌های دندانپزشکی می‌پردازد و یکی از محصولات محبوب این شرکت ست قالبگیری افزایشی دی ام جی می باشد.

 

در هنگام خرید ست قالب گیری افزایشی دی ام جی به موارد زیر توجه کنید:


محتویات بسته: حاوی ۴۵۰ گرم بیس و ۴۵۰ گرم کاتالیست
نسبت اختلاط: یک به یک
Total Working Time:یک دقیقه و سی ثانیه 
Total Setting Time :چهار دقیقه  
ساخت کشور آلمان


خريد و قيمت ست قالبگیری افزایشی DMG:


در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در  بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند.
• می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، ست قالبگیری افزایشی دی ام جی را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. هم اکنون می توانید این محصول را با اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما، به سبد خرید خود اضافه کنید و به لطف قیمت به روز و اطلاعات ست قالبگیری افزایشی DMG  موجود در سایت رسادنت از خرید خود لذت ببرید.


• در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله ست قالبگیری افزایشی دی ام جی هستند.


• همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید ست قالبگیری افزایشی دی ام جی نمایید.
• ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد.
• هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5