ژل کلرهگزیدین _AV

Chlorhexidine gel _AV

از بین برنده میکروارگانیسم ها مانند انتروکوک فکالیس
از بین برنده بافت آلی
موثر و با قدرت بالا
التیام بخشی به بافت های اطراف ریشه
ضدعفونی دندان پیش از سمان کردن و چسباندن روکش ها و ترمیم ها

در دمای: (بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد) نگه داری شود

غلظت: 2 % درصد
کشور سازنده :ایران

 

دسته بندی : کلر هگزیدین
کد محصول : 140166046

قیمت از : 137,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

ژل کلرهگزیدین AV با غلظت 2 % یکی از محصولات محبوب در درمان کانال ریشه می‌باشد و حاوی کلرهگزیدین گلوکونات 2% در یک بستر ویسکوز و محلول در آب است که برای ضدعفونی کردن کانال ریشه استفاده می شود. ژل کلرهگزیدین ای وی برای ضد عفونی و پاکسازی کانال دندان از میکروارگانیسم ها مورد استفاده قرار می گیرد و قدرت تمیز کنندگی بالای این محلول، گستره وسیعی از میکروب ها و عوامل آسیب زننده به ساختار دندان ها را از بین می برد. این محصول برای حذف پالپ نکروز و بیوفیلم های میکروبی استفاده می شود و با توجه به قابلیت از بین برندگی باکتری انتروکوک‌فکالیس، یک محصول فوق‌العاده برای درمان مجدد ریشه می‌باشد.


ویژگی های ژل کلرهگزیدین AV:


از بین برنده میکروارگانیسم ها مانند انتروکوک فکالیس
از بین برنده بافت آلی
موثر و با قدرت بالا
التیام بخشی به بافت های اطراف ریشه
ضدعفونی دندان پیش از سمان کردن و چسباندن روکش ها و ترمیم ها


موارد استفاده از ژل کلرهگزیدین ای وی:


شستشوی کانال ریشه
حذف بافت مرده 
ضد عفونی کننده کانال
کاهش قابل توجه میکروارگانیسم ها  (به خصوص انتروکوک فکالیس که عامل اصلی در شکست درمان ریشه و عاملی برای درمان مجدد ریشه می‌باشد.)


توضیحی کوتاه در رابطه با شرکت آوا طب برنا: 


شرکت آوا طب برنا (Ava Teb Borna) در سال 1391 با هدف واردات و توزیع تجهیزات مدرن دندانپزشکی و دندانسازی آغاز به کار کرد.این شرکت در حال حاضر نماینده انحصاری برندهای معتبر اروپایی و آسیایی در ایران می‌باشد.
یکی از برندهایی که توسط شرکت آوا طب برنا نمایندگی می‌شود، شرکت SHOFU است SHOFU .یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان در زمینه محصولات دندانپزشکی و دندانسازی است. با بیش از ۹۰ سال تجربه در فن آوری تولید، شوفو اکنون به یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان با طیف گسترده‌ای از مواد، تجهیزات و ابزارهای دندانپزشکی تبدیل شده است. محصولات دندانپزشکی SHOFU با بهره‌برداری در سراسر جهان و امکانات تحقیقاتی فوق مدرن در ژاپن، روابط نزدیکی با بازار جهانی دندانپزشکی دارد.یکی از محصولات محبوب این شرکت ژل کلرهگزیدین AVمی‌باشد.


روش استفاده ژل کلرهگزیدین AV:


از محلول EDTA برای تمیز کردن کامل کانال دندان از لایه اسمیر پس از تمیز کردن کامل با محلول هیپوکلریت سدیم استفاده کنید.
سپس با استفاده از یک سرنگ، ژل کلرهگزیدین ای وی کافی را به داخل کانال تزریق کنید. کانال را به مدت 30 ثانیه بشویید، سپس چند بار تکرار کنید.


یادآوری: از تماس طولانی یا مکرر بین ژل کلرهگزیدین AV و چشم یا پوست خودداری کنید. اگر ژل کلرهگزیدین ای وی باعث تحریک، سوزش یا حساسیت بیش از حد پوست شما می شود، آن را به خوبی با آب و صابون بشویید و با پنبه و الکل کاملاً پاک کنید. ژل کلرهگزیدین ای وی نباید توسط بیمارانی که قبلاً واکنش نامطلوب جدی به هر یک از اجزای آن داشته اند استفاده شود. اگر ژل کلرهگزیدین ای وی بلعیده شد، مقدار زیادی آب بنوشید، سعی کنید استفراغ نکنید و به پزشک مراجعه کنید.

 


شرایط نگهداری ژل کلرهگزیدین ای وی:


در دمای اتاق (بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد)، دور از تابش نور مستقیم و دسترس کودکان نگهداری شود و همچنین قبل از مصرف تکان دهید.


در هنگام خرید محلول ژل کلرهگزیدین ای وی به موارد زیر توجه کنید:


غلظت: 2 % درصد
کشور سازنده :ایران


خريد و قيمت ژل کلرهگزیدین AV:


پس از بررسی و مقایسه قیمت و پشتیبانی پس از فروش این محصول در سایر فروشگاههای معتبر، می توانید سفارش خود را برای خرید ژل کلرهگزیدین AV از سایت رسادنت ثبت کنید. قیمت ژل کلرهگزیدین ای وی در وب سایت رسادنت بروزرسانی شده است و به شما این امکان را می دهد تا با آگاهی کافی این کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه ی این محصول را ارائه می دهد، بنابراین می توانید این کالا را با اطمینان کامل خریداری کنید.
علاوه بر این، رسادنت با اطمینان از اصالت محصول، مشاوره رایگان برای تهیه ژل کلرهگزیدین ای وی  ارائه کرده است.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5