سیلر بیوسرامیک Endoseal TCS _ماروچی

Bioceramic sealer Endoseal TCS - Maruchi

دسته بندی : سیلر بیوسرامیک
کد محصول : 140212506

قیمت از : 3,800,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

  •  برند: Maruchi
  • کشور  : کره جنوبی

 

بسته بندی شامل :

یک عدد سرنگ 3 گرمی + 20 عدد تیپ قابل تعویض با گیج 24

 

سیلر خمیری Endoseal TCS یک نوع سیلر بایوسرامیک بر پایه تری کلسیم سیلیکات (MTA) است. یکی از ویژگی‌های مهم این سیلر، توانایی بیشتر در تولید هیدروکسید کلسیم نسبت به سایر سیلرها است که منجر به افزایش مقاومت فشاری و پتانسیل استئوژنیک آن می‌شود. Endoseal TCS آماده برای استفاده و سرنگی عرضه می‌شود و قدرت مانور و سیالیت بالایی دارد که آن را برای پر کردن روت کانال، حتی کانال‌های Accessory و Lateral، مناسب می‌سازد. یکی از مزایای این سیلر، عدم حاوی اوژنول بودن و عدم ممانعت آن در چسبندگی به کانال ریشه است.

 

ENDOSEAL  یک سیلر ریشه از نوع خمیری بر پایه سمان پوزولان است که دارای خواص فیزیکی و بیولوژیکی عالی MTA است. این ماده از قبل مخلوط شده و در یک سرنگ بارگذاری می شود که برخلاف سایر محصولات، اجازه استفاده مستقیم از سیلر را در کانال ریشه بدون نیاز به مخلوط کردن پودر/مایع می دهد. این محصول دارای جریان پذیری  فوق العاده ای است که امکان پرکردن کامل سیستم کانال ریشه شامل کانال های جانبی  را فراهم می کند. بدون اوژنول است و مانع از چسبندگی داخل کانال ریشه نمی شود.

ENDOSEAL  برای پر کردن کانال ریشه و ترمیم پرفوریشن توسعه یافته است و به طور موثر از تحریک بافت پری آپیکال و همچنین عفونت ثانویه جلوگیری می کند.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5