محلول کلرهگزیدین _AV

Chlorhexidine solution _AV

حذف بافت مرده 

  • از بین برنده بافت آلی
  • ضد عفونی کننده کانال
  • غلظت 2 درصد
  • کشور سازنده :ایران
  •  
دسته بندی : کلر هگزیدین
کد محصول : 140439668

قیمت از : 153,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

محلول کلرهگزیدینAV با غلظت 2 % به جهت ضدعفونی و پاکسازی کانال دندان از میکروارگانیسم ها مورد استفاده قرار می گیرد؛
که شامل مواردی همچون:
شستشوی کانال ریشه
حذف بافت مرده 
ضد عفونی کننده کانال
کاهش قابل توجه میکروارگانیسم ها  (به خصوص انتروکوک فکالیس که عامل اصلی در شکست درمان ریشه و عاملی برای درمان مجدد ریشه می‌باشد.)
میشود. 
این ماده به عنوان دهان شویه،ژل،اسپری و گاهی وارنیش هم نیز مورد استفاده قرار میگیرد که در زیر به برخی از ویژگی های محلول کلرهگزیدین ای وی در دندانپزشکی اشاره میشود:

 

ویژگی های بخصوص کلرهگزیدین ای وی:

از بین برنده بافت آلی

از بین برنده میکروارگانیسم ها مانند انتروکوک فکالیس

التیام بخشی به بافت های اطراف ریشه

ضدعفونی دندان پیش از سمان کردن و چسباندن روکش ها و ترمیم ها

غلظت 2 درصد


از این محلول برای حذف پالپ نکروز و بیوفیلم های میکروبی استفاده می شود و قدرت تمیز کنندگی بالای این محلول، گستره وسیعی از میکروب ها و عوامل آسیب زننده به ساختار دندان ها را از بین می برد؛
که با این حال از آن باید طبق دستور و تحت نظارت پزشک متخصص استفاده گردد تا از بروز عوارض جانبی جلوگیری شود.

 

روش استفاده محلول کلرهگزیدین AV:

پس از شستشوی کافی کانال با محلول هیپوکلریت سدیم ،ابتدا با محلول EDTA کانال دندان را به خوبی از اسمیر لایر پاکسازی کنید.

سپس مقدار کافی از کلرهگزیدین ای وی را با سرنگ در کانال تزریق کرده، و کانال را به مدت 30 ثانیه شستشو دهید، این کار را چندبار تکرار کنید.

 

در حین استفاده از این محلول کلرهگزیدینAV به چند نکته هم بسیار توجه داشته باشید:

به هیچ عنوان از کلرهگزیدین AV و هیپوکلریت سدیم به طور همزمان استفاده نکنید زیرا باعث تشکیل استین های قهوه ای رنگ در دندان درمان ریشه شده،می‌شود.

از تماس مکرر یا طولانی مدت کلرهگزیدین AV با چشم و پوست خودداری کنید. اگر محلول کلرهگزیدینAV باعث تحریک، سوزش یا حساسیت بیش از حد پوست شما شود ؛ فوراً آن را با پنبه و الکل پاک کنید و آن را به طور کامل با آب و صابون بشویید.

بیمارانی که قبلاً واکنش نامطلوب شدید به هر یک از مواد تشکیل دهنده را تجربه کرده اند، نباید از کلرهگزیدین ای وی استفاده کنند. در صورت بلعیدن محلول کلرهگزیدینAV، هیدراته بمانید، از استفراغ خودداری کنید و با پزشک مشورت کنید.

 

توضیحی کوتاه و سودبخش در رابطه با شرکت آوا طب برنا: 

شرکت آوا طب برنا (Ava Teb Borna) در سال 1391 با هدف واردات و توزیع تجهیزات مدرن دندانپزشکی و دندانسازی آغاز به کار کرد.این شرکت در حال حاضر نماینده انحصاری برندهای معتبر اروپایی و آسیایی در ایران می‌باشد.


یکی از برندهایی که توسط شرکت آوا طب برنا نمایندگی می‌شود، شرکت SHOFU است SHOFU یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان در زمینه محصولات دندانپزشکی و دندانسازی است. با بیش از ۹۰ سال تجربه در فن آوری تولید، شوفو اکنون به یکی از تولید کنندگان پیشرو در جهان با طیف گسترده‌ای از مواد، تجهیزات و ابزارهای دندانپزشکی تبدیل شده است. 
محصولات دندانپزشکی SHOFU با بهره‌ برداری در سراسر جهان و امکانات تحقیقاتی فوق مدرن در ژاپن، روابط نزدیکی با بازار جهانی دندانپزشکی دارد.یکی از محصولات محبوب این شرکت کلرهگزیدین AVمی‌باشد.

 

در هنگام خرید محلول محلول کلرهگزیدین AV دقت داشته باشید که:

غلظت: 2 % درصد

کشور سازنده :ایران

 

خريد و قيمت محلول کلرهگزیدین AV:

اگر تمایل به خرید محلول کلرهگزیدینAV دارید و قیمت کلرهگزیدین ای وی نیز برایتان مهم است، فروشگاه آنلاین رسادنت می‌تواند یک گزینه بسیار خوب باشد.

این فروشگاه به‌عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات دندانپزشکی در ایران شناخته‌شده و شما می‌توانید خرید مواد دندانپزشکی خود را از این فروشگاه به‌ راحتی انجام دهید.

همچنین این فروشگاه به دلیل داشتن محصولات باکیفیت و اصالت بالا، خدمات پس از فروش عالی،مشاوره رایگان و مناسب بودن قیمت مواد دندانپزشکی و سایر محصولات می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای کلرهگزیدینAV باشد.

توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه ی این محصول را ارائه می دهد، بنابراین می توانید این کالا را با اطمینان کامل خریداری کنید.

قیمت محلول کلرهگزیدینAV در سایت به‌روز‌رسانی شده تا شما خریدی مطمئن را تجربه کنید.

امیدواریم رضایت شما را از خرید این محصول جلب کرده‌ باشیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5