آمالگام کریر _ افیکس

Amalgam Carrier_OWfix

دسته بندی : آمالگام کریر
کد محصول : 1464148

قیمت از : 70,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

آمالگام کریر _ افیکس - Amalgam Carrier_OWfix

آمالگام کریر (Amalgam Carrier)  یا حمل کننده آمالگام اوفیکس owfix از با اینکه از جنس پلاستیک است ، قابل استریل و است و میتواند داخل اتوکلاو قرار گیرد . آمالگام کریر دندانپزشکی جهت برداشتن انواع مواد آمالگام مورد استفاده قرار میگیرد .

مزایای آمالگام کریر  OWfix

از مزایای آمالگام کریر owfix  می توان به مکانیک نرم و قابلیت اتوکلاو و وزن سبک آن اشاره کرد که میتواند به انتقال آمالگام از داخل آمالکپ کمک کند.هر کیت آمالگام کریر اوفیکس دارای یک تنه و دو عدد سری قابل تعویض می باشد.این آمالگام کریر ساخت کشور ایران تحت لیسانس ایتالیا است.

آمالگام کریر در دو مدل آمالگام کریر پلاستیکی و آمالگام کریر استیل در بازار موجود است اما آمالگام کریر پلاستیکی وزن کمتری دارد و کاربرد آن آسانتر است.

  1. آمالگام کریر پلاستیکی؛
  2. آمالگام کریر استیل.

طرز استفاده از آمالگام کریر:

ابتدا آمالگام را داخل گوده خالی کنید.سپس با آمالگام کریر آن را به قطعات کوچکتر تقسیم کنید.آمالگام را داخل آمالگام کریر فشرده کنید.سپس به داخل دهان برده و با فشار دادن اهرم آمالگام را داخل حفره تخلیه کنید.

توصیه می شود برای افرایش طول آمالگام کریر ، از جا گذاشتن آمالگام داخل آن خودداری کنید و حتما بعد از استفاده آن را تخلیه کنید تا آمالگام داخل آن سفت نشود.

آمالگام کریر افیکس

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5