آمالگام یک واحدی _سینالوکس

Amalcap 1 unit _Sinalux

مقاومت در برابر خوردگی و سایش

پایداری رنگ و ظاهر طبیعی

 شامل 42.6 درصد نقره و 31.4 درصد قلع و 26 درصد مس

مناسب برای ترمیم حفره های دندانی با اندازه کوچک و متوسط

ساخت کشور ایران

 

دسته بندی : آمالگام
کد محصول : 47184159

قیمت از : 1,598,886 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

معرفی آمالگام یک واحدی سینالوکس:

 

آمالگام یک واحدی سینالوکس، یکی از محصولات موثر و با کیفیت در زمینه مواد ترمیمی دندانی است. این ماده از ترکیب دو فلز مس و نقره تشکیل شده است، که یک آلیاژ قوی و مستحکم را به وجود می‌آورد. 

 

خصوصیات برجسته‌ای از جمله: 

 

مقاومت در برابر خوردگی و سایش، تطابق عالی با شکل حفره دندان، پایداری رنگ و ظاهر طبیعی را داراست، این ماده برای پر کردن حفره‌های کوچک دندانی بسیار مناسب است و آمالگام 1 واحدی سینالوکس به صورت کپسول‌های از پیش دوز شده عرضه می‌شود که کار دندانپزشک را برای ترمیم دندان آسان‌تر می‌کند و به سرعت و دقت ترمیم می‌افزاید. 

 

آمالگام Cinalux با بهره گیری از فناوری پیشرفته و با استفاده از روش اتمایزینگ گازی به صورت ذرات کروی تولید می شود، این آلیاژ عاری از فلز روی و فاز مضر Gamma 2 می باشد. این پودر آلیاژ آمالگام شامل 42.6 درصد نقره و 31.4 درصد قلع و 26 درصد مس بوده و با جیوه دندانپزشکی تشکیل ملغمه می دهد.

 

کشور ساخت آمالگام یک واحدی سینالوکس:

 

آمالکپ 1 واحدی سینالوکس توسط شرکت اوزان در ایران تولید می‌شود. این شرکت با بیش از 50 سال سابقه در تولید محصولات دندانپزشکی، یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده این محصولات در ایران است. از این رو قیمت آمالگام 1 واحدی سینالوکس بسیار مناسب است

 

حجم آمالکپ یک واحدی سینالوکس:

 

هر کپسول آمالگام 1 واحدی سینالوکس، حاوی 2 گرم آمالگام است.

 

طریقه مصرف آمالگام 1 واحدی سینالوکس:

 

برای استفاده از آمالگام یک واحدی سینالوکس، ابتدا باید حفره دندان را با دستگاه آمالگاماتور آماده کنید. سپس، کپسول آمالگام را در دستگاه قرار دهید و به مدت 10 ثانیه مخلوط کنید. در نهایت، آمالگام را به حفره دندانی منتقل کنید و با استفاده از ابزار مناسب، آن را فشرده و صاف کنید. از آنجایی که طریقه مصرف این محصول بسیار آسان و مقرون به صرفه است ما خرید آمالگام 1 واحدی سینالوکس را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مزایای آمالگام یک واحدی سینالوکس:

 

آمالکپ 1 واحدی سینالوکس دارای مزایای زیر است:

دوام و استحکام بالا

قیمت مقرون به صرفه

کاربری آسان

مناسب برای ترمیم حفره های دندانی با اندازه کوچک و متوسط

 

کشور ساخت آمالگام یک واحدی سینالوکس:

 

آمالکپ 1 واحدی سینالوکس توسط شرکت اوزان در ایران تولید می‌شود. این شرکت با بیش از 50 سال سابقه در تولید محصولات دندانپزشکی، یکی از معتبرترین شرکت‌های تولیدکننده این محصولات در ایران است. از این رو قیمت آمالگام 1 واحدی سینالوکس بسیار مناسب است

 

خرید و قیمت آمالگام 1 واحدی سینالوکس:

 

آمالکپ یک واحدی سینالوکس یک پرکننده دندانی با کیفیت و مقرون به صرفه است که برای ترمیم حفره های دندانی با اندازه کوچک و متوسط مناسب است. خرید آمالگام 1 واحدی سینالوکس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ترمیم دندان بیمار شماست. 

قیمت آمالگام 1 واحدی سینالوکس بسیار مناسب و رقابتی است. خرید آمالگام 1 واحدی سینالوکس از طریق فروشگاه آنلاین رسادنت با قیمتی استثنایی و ارسال سریع به راحتی صورت میگیرد.

آمالگام یک واحدی سینالوکس را می‌توانید از ما تهیه کنید.

رسادنت، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های عرضه محصولات دندانپزشکی در ایران، همواره به دنبال ارائه خدماتی با کیفیت و مطمئن به مشتریان خود است. این شرکت، علاوه بر تضمین اصالت و کیفیت محصولات خود، تا 7 روز ضمانت مرجوعی برای خریداران در نظر گرفته است. دندانپزشکان گرامی می توانند برای خرید آمالگام 1 واحدی سینالوکس، با خیالی آسوده، از طریق لینک مربوطه اقدام کنند.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5