آمالگام یک واحدی _سپهر

Amalcap 1 unit _ Sepehr

مقاومت بالا در برابر فشار

استحکام بالا

فاقد فلز روی

دارای لیکیج یا کروژن

دارای پالیش پذیری 

Fast Set

 آمالگام کپسولی بسته بندی 50 عددی

 

دسته بندی : آمالگام
کد محصول : 47355649

قیمت از : 1,550,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

معرفی آمالگام یک واحدی سپهر

 

آمالگام یک واحدی سپهر، به خاطر خواص خود برای ترمیم دندان‌های عقب، به خصوص دندان‌هایی که حفره‌های یک سطحی دارند، استفاده می‌شود. این ماده از ترکیبی از نقره، مس، قلع و جیوه تشکیل شده است که با هم ترکیب می‌شوند و یک ماده قوی و پایدار را تشکیل می‌دهند که استفاده از آن آسان است. به دلیل مقاومت در برابر نیروهای جویدن و گاز گرفتن، آمالکپ 1 واحدی سپهر گزینه‌ای محبوب برای ترمیم دندان به شمار می‌رود.

 

ویژگی‌های آمالگام یک واحدی سپهر:

 

آمالکپ سپهر، حاوی مقدار زیادی مس است که به آن خواص قوی و مقاومت در برابر فشار و استحکام بالا می‌دهد. علاوه بر این، آمالکپ یک واحدی سپهر فاقد فلز روی است که باعث افزایش ایمنی و کاهش حساسیت‌های ناخوشایند مرتبط با فلزات می‌شود. همچنین، خرید آمالگام یک واحدی سپهر ایمنی بالا را تضمین می‌کند، زیرا این محصول بدون ایجاد فاز مخرب گاما 2 کار می‌کند. 

ضمنا، با بررسی مشخصات، قیمت و خرید آمالکپ 1 واحدی سپهر متوجه می‌شوید این محصول دارای حداقل لیکیج یا کروژن است که به معنی عدم نفوذ مایعات و باکتری‌ها به داخل ترمیم دندان خواهد بود. همچنین، آمالگام یک واحدی سپهر دارای پالیش پذیری عالی بوده و دارای ضمانت کیفیت است و با کالر کد شده که به تشخیص و تمایز رنگ‌های مختلف آن کمک می‌کند. این محصول دارای Fast Set است که به معنی تنظیم سریع و سرعت بالا در ترمیم دندان خواهد بود.

 

آمالگام (آمالکپ) یک واحدی سپهر ترکیبی است که شامل سه عنصر است:

 

نقره (Ag) با غلظت 45٪

قلع (Sn) با غلظت 30٪ 

مس (Cu) با غلظت 25٪

 

این ترکیب با استفاده از این مواد فلزی متعادل و متناسب تهیه می‌شود تا مقاومت در برابر فشار و پالیش پذیری عالی را به ترمیم‌های دندانی ارائه کند. 

 

کاربرد آمالگام 1 واحدی سپهر:

 

آمالگام یک واحدی سپهر، یک محصول مناسب برای ترمیم دندان است که برای حفره‌های یک سطحی استفاده می‌شود. Amalcap 1 unit Sepehr کاربردی برای ترمیم دندان به دلیل دوام، قیمت مناسب و طول عمر بالا شناخته شده است.

 

مقدار آمالگام یک واحدی SEPEHR:

 

 آمالگام کپسولی سپهر در یک بسته بندی 50 عددی ارائه می‌شود.

 

روش استفاده از آمالگام یک واحدی سپهر:

 

پس از خرید آمالگام یک واحدی سپهر به راحتی می‌توانید آن را مصرف کنید. به این معنی که نیازی به مخلوط کردن و آماده سازی قبلی ندارد و می‌توان آن را مستقیما بر روی دندان استفاده کرد. این ویژگی باعث صرفه‌جویی در زمان و سهولت (Fast Set) استفاده می‌شود. البته از استعلام قیمت آمالکپ 1 واحدی سپهر و خرید آن در مطب دندانپزشکی، باید این پودر با جیوه مخلوط شود و به صورت آلیاژ آمالگام مورد استفاده قرار بگیرد. آمالگام در مدت زمان کوتاهی (ساعات اولیه اعمال روی دندان) نرم است. در نتیجه می‌تواند حجم‌های نامنظم دندان را به راحتی پر کرده و سپس سفت شود.

 

خرید و قیمت آمالگام یک واحدی سپهر:

 

ما در وب‌سایت رسادنت قیمت آمالگام یک واحدی سپهر را دائما به‌روزرسانی می‌کنیم تا در زمان خرید، تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. همچنین امکان مشاوره رایگان را هم برای شما فراهم کرده‌ایم تا قبل از انجام خرید، سوالات خود را با مشاوران مطرح کنید. 

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5