پانسمان موقت نوری _متا

NEXTemp LC_Meta

ساخت کشور کره جنوبی

بسته بندی محتوی سه عدد سرنگ 2 گرمی

به همراه تعدادی تیپ

مناسب برای مهر و موم پیچ اباتمنت
غلظت مناسب همراه با قوام کافی
صرفه جویی در وقت و هزینه
ماده ترمیمی موقت
سیل عالی لبه های ترمیم
ترمیم موقت حفرات تراش داده شده از یک تا شش روز

 

دسته بندی : پانسمان موقت
کد محصول : 47391224

قیمت از : 900,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

پانسمان موقت نوری متا یا خمیر پانسمان موقت نوری Meta یکی از مواردی است که در دندانپزشکی کاربرد های گسترده ای داشته و هر روزه توسط دندانپزشکان مختلفی استفاده می شود. دندانپزشکان از پانسمان موقت نوری متا می توانند برای کلیه پر کردن های موقت استفاده نمایند. البته باید توجه داشت که این پانسمان ها موقت بوده و بعد چند روز باید توسط دندانپزشکان خارج شده تا مراحل بعدی درمانی آن ها صورت بگیرد.

پانسمان موقت نوری متا می تواند بر روی محل های جراحی قرار گرفته و نقش محافظتی از این بافت ها تا زمان بهبودی ایفا کند و تا آن زمان هم به صورت موقت منجر به تسکین درد شود و همچنین از نفوذ باکتری ها و نیز خونریزی ها جلوگیری نماید. پانسمان موقت نوری متا از آن دسته از پانسمان های موقت لایت کیور شونده است و با استفاده از نور توسط دندانپزشکان سفت می شود که مقاومت آن بالا رفته و در برابر فشار های اکلوزالی دندان را تا جلسات تکمیلی درمانی محافظت بنماید .

 

ویژگی پانسمان موقت نوری متا :

پانسمان موقت نوری متا یا خمیر پانسمان موقت نوری Meta ویژگی های بسیار خوبی داشته که آن را برای بسیاری از دندانپزشکان مطلوب می نماید.

این محصول جریان پذیری مناسبی را به همراه غلظت و قوام کافی ارائه میدهد که همین امر منجر به سیل کردن بهتر حفرات و همچنین از نفوذ باکتری ها میشود . پانسمان موقت نوری متا کاربری آسانی داشته و خارج کردن آن بسیار تسهیل شده که همین امر در صرفه جویی در وقت موثر خواهد بود. همچنین یکی از ویژگی های خوب پانسمان موقت نوری متا سیل عالی در لبه های ترمیم است که به همین دلیل از نشت مواد در لبه ها جلوگیری می کند و می تواند به خوبی از حفره موقت تا جلسات بعدی درمان محافظت بنماید.

 

ترکیبات پانسمان موقت نوری متا :

پانسمان موقت نوری متا یا خمیر پانسمان موقت نوری Meta لایت کیور شونده است و توسط نور سفت می شود و نیازی به مخلوط کردن خمیر یا پودر نیست .

همچنین این محصول، فاقد اوژنول بوده که همین امر باعث کاهش حساسیت و کاهش چسبندگی به بافت دندانی و ترمیم های مجاور، میباشد و در نتیجه خارج کردن آن آسان تر می شود .

قیمت پانسمان موقت نوری متا مناسب است و برای دندانپزشکان توجیه اقتصادی داشته و میتوانند با تهیه آن درمان مناسبی را به بیماران خود ارائه کنند .

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی مقرون ‌به ‌صرفه در سایت رسادنت

 

کاربرد پانسمان موقت نوری متا :

دندانپزشکان از پانسمان موقت نوری متا در موارد متنوعی استفاده میکنند . به طور مثال در ترمیم هایی که بیش از یک جلسه طول می کشد و نیاز است در چند روز صورت بگیرد میتوان از این پانسمان برای سیل عالی حفره استفاده کرد و از حفره ترمیمی خود در فواصل درمانی حفاظت کرد . این محصول برای ترمیم های اینله و آنله مناسب بوده و می توان از آن استفاده نمود .همچنین در ترمیم موقت حفرات تراش داده شده از یک روز تا شش روز می توان آن را استفاده کرد .

پانسمان موقت نوری متا برای مهر و موم پیچ اباتمنت مناسب است.

همچنین پس از درمان ریشه یا عصب کشی برای سیل موقت تاجی می توان از آن استفاده نمود .

آشنایی با کاربرد ها و ویژگی های این محصول در زمان خرید پانسمان موقت متا توسط دندانپزشکان بسیار مهم می باشد و باید آنها را مدنظر خود قرار بدهند .

 

انواع پانسمان موقت نوری متا :

پانسمان موقت نوری متا ساخت کشور کره جنوبی است و در یک بسته بندی محتوی سه عدد سرنگ 2 گرمی به همراه تعدادی تیپ روانه بازار میشود و به دست خریداران میرسد.

 

روش استفاده پانسمان موقت نوری متا :

برای استفاده از پانسمان موقت نوری متا میزان مورد نیاز از پانسمان نوری را درون حفره قرار داده و به مدت 30 ثانیه کیور کنید . 

توجه به ضخامت لایه آخر در زمان استفاده از این محصول اهمیت بالایی دارد . باید در نظر داشت که هرگز پانسمان نوری  در ضخامت بیشتر از 4 میلی متر به صورت یک جا کیور نشود تا فرم دهی هرچه بهتر آن صورت بگیرد. بهتر است لایه آخر در ضخامت کمتر از 1 میلی متر تشکیل شود تا کیورینگ هرچه بهتر صورت بگیرد.

نکته حائز اهمیت دیگر تغییر رنگ پانسمان با کیورینگ است که وقتی ایجاد شد نباید تصور کرد که کیورینگ کامل انجام شده و حتما باید مدت زمان پیشنهاد شده یعنی 30 ثانیه به طور کامل طی شود.

برای خارج کردن پانسمان موقت نوری متا از حفره دندان می توانید با رفع گیر مکانیکال پانسمان را به صورت یکجا از حفره خارج کنید و یا با تراش کامل پانسمان را حذف کنید.

در زمان حذف پانسمان باید دندانپزشکان از تراش ناخواسته دندان ها جلوگیری کنند و این نکته را مدنظر خود قرار بدهند.

پانسمان های موقت باید توسط دندانپزشکان در حفره قرار گیرد و استفاده آن توسط افرادی که صلاحیت کافی ندارند منجر به نشتی و لیکیج حفره شده و ورود عفونت به حفره را در پی خواهد داشت.


خرید و قیمت پانسمان موقت نوری متا :

برای خرید پانسمان موقت نوری متا میتوانید از راهنمای خرید امن در سایت رسادنت که توسط مشاورین خرید پانسمان موقت نوری متا در این فروشگاه که بصورت رایگان خدمات ارائه میدهند، استفاده کنید. قیمت پانسمان موقت نوری متا و قیمت تجهیزات موجود در سایت رسادنت بروزرسانی میشوند لذا شما میتوانید با اطمینان خاطر از قیمت پانسمان موقت نوری متا این محصول را خریداری نمایید. فروشگاه رسادنت تا ۷ روز ضمانت بازگشت محصول را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا با خیالی راحت خرید خود را ثبت کنید. با توجه به ضمانت اصالت و سلامت کالا که توسط فروشگاه رسادنت گارانتی میشود ، با اطمینان کامل برای خرید پانسمان موقت نوری متا از سایت رسادنت اقدام نمایید. برای ثبت سفارش و خرید پانسمان موقت نوری متا Meta NEXT Temp LC از طریق لینک موجود اقدام بفرمایید.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5