آمالگام دو واحدی _World Work

Amalcap 2 unit _ World Work

کمترین میزان شرینکیج

بدون فاز مضر گاما 2

فاقد ذره ای اتمسفر

مقاومت بالا در مقابل سایش و خوردگی

حجم: هر بسته شامل 50 و 100 عدد کپسول

کشور ساخت: ایتالیا

 

دسته بندی : آمالگام
کد محصول : 47493202

قیمت از : 3,410,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

معرفی آمالگام دو واحدی وردورک

 

آمالگام دو واحدی وردورک یا آمالکپ 2 واحدی World Work یک ماده ترمیمی فلزی است که از ترکیب نقره، جیوه، قلع و مس تشکیل شده است. این ماده ترمیمی به صورت کپسول های یکبار مصرف عرضه می شود که هر کدام دو واحد وزن دارند. 

آمالگام دو واحدی World Work یک محصول با کیفیت و معتبر از کشور ایتالیا است. این محصول توسط شرکت World Work تولید شده است که یکی از پیشروان در زمینه تولید مواد ترمیمی دندانپزشکی است. این شرکت دارای گواهینامه های بین المللی از جمله CE و ISO می باشد و محصولات آن در بیش از 80 کشور جهان به فروش می رسد.

 

ویژگی های آمالگام دو واحدی وردورک:

 

آمالگام 2 واحدی World Work دارای ویژگی های برجسته ای است که آن را از سایر مواد ترمیمی متمایز می کند. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

دارای کمترین میزان شرینکیج یا کوچک شدن در هنگام سخت شدن استد که این ویژگی باعث می شود که آمالگام به طور کامل حفره را مهر و موم کند و از نفوذ باکتری ها و مایعات جلوگیری کند.

بدون فاز مضر گاما 2 است،  آمالکپ 2 واحدی وردورک با استفاده از ذرات برش داده شده از ایجاد فاز گاما 2 جلوگیری می کند.

فاقد ذره ای اتمسفر است، در واقع به این معنی است که آمالگام دارای یکنواختی بالایی در نسبت فلزات است و از ایجاد حباب هوا در خمیر جلوگیری می کند. 

آمالکپ دو واحدی وردورک دارای بارگذاری اولیه بسیار عالی جهت فشرده سازی است.

مقاومت بسیار خوبی در مقابل سایش و خوردگی دارد. 

این آمالگام پولیش پذیری بسیار آسان و سریعی دارد. این به این معنی است که می توانید با استفاده از ابزارهای مناسب آمالگام را به راحتی صاف و براق کنید.

 

مشخصات آمالگام دو واحدی وردورک:

 

کشور ساخت: ایتالیا

حجم: هر بسته شامل 50 و 100 عدد کپسول است.

 

قیمت آمالگام دو واحدی وردورک:

 

قیمت آمالکپ 2 واحدی وردورک تحت تاثیر نرخ ارز، نوسانات بازار و تقاضای مشتریان قرار می گیرد. ما در رسادنت قیمت آمالگام دو واحدی وردورک را به گونه ای ارائه می دهیم که شما دندانپزشک عزیز از خرید و سفارش این محصول راضی باشید. پیشنهاد می کنیم در هنگام خرید آمالگام دو واحدی وردورک به تاریخ انقضای آن توجه کنید.

 

طریقه مصرف آمالگام دو واحدی وردورک:

 

حفره دندان را با دستگاه آمالگاماتور آماده کنید.

کپسول آمالگام را در دستگاه قرار دهید و به مدت 10 ثانیه مخلوط کنید.

آمالگام را به حفره دندانی منتقل کنید و با استفاده از ابزار مناسب، آن را فشرده و صاف کنید.

 

خرید آمالگام دو واحدی وردورک:

 

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب برای استفاده در مرکز دندانپزشکی خود هستید، آمالگام دو واحدی World Work را از دست ندهید. این محصول با برند مشهور و استانداردهای بین المللی تولید شده است، تا شما را در انجام کارهای خود یاری دهد. با خرید آمالکپ 2 واحدی وردورک از رسادنت، شما مطمئن خواهید بود که از یک محصول با اصالت و کیفیت برخوردار هستید. علاوه بر این، شما می توانید این محصول را تا 7 روز پس از خرید، در صورت نارضایتی یا مشکلی، به رسادنت برگردانید. برای خرید آمالگام دو واحدی وردورک در مقدار مورد نیاز، لینک بالا را کلیک کرده و به سایت رسادنت بروید. 

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5