کامپوزیت فلو Bisco_ AeliteFlo

Bisco_AeliteFlo

دسته بندی : کامپوزیت فلو
کد محصول : 57201080

قیمت از : 820,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کامپوزیت aeliteflo یک کامپوزیت Flowable لایت کیور است که خصوصیات آن سبب می‌شود ماده ترمیمی ایده‌آلی برای ترمیم‌های Class III و Class V و همچنین Class IV های کوچک باشد.خاصیت الاستیکی این محصول سبب می‌شود این ماده با دندان تطابق و گیر چشمگیری داشته باشد و در درمان ترمیم‌های کلاس پنج و ساییدگی‌های دندانی بسیار کارآمد باشد.این کامپوزیت در سرنگ های 1.5 گرمی عرضه می شود.

ویژگی های کامپوزیت فلو Aeliteflo:

  • کاربرد فوق العاده آسان و تطابق بسیار عالی با بافت دندان.
  • مقاومت بسیار بالا به دلیل فرمولاسیون خاص میکروهیبرید.
  • پالیش پذیری و درخشندگی سطح ترمیم جهت تامین زیبایی.
  • ۱۵سال تجربه کلینیکی موفق.
  • استحکام فشاری در حد 266 مگاپاسکال

سوالات رایج درباره ی کامپوزیت فلو Aeliteflo :

  • Aeliteflo در چه لایه هایی باید اعمال شود؟

رنگ سفید اپک باید در لایه های 1 میلی متر اعمال شود. تمام شید های دیگر Aeliteflo را می توان در لایه های 1 تا 2 میلی متری اعمال کرد.

 

Aeliteflo چه مدت باید کیور شود؟

هر یک از لایه های 1 تا 2 میلی متری را باید به مدت 20 ثانیه لایت کیور کنید.

 

اهمیت مدول الاستیسیته پایین Aeliteflo چیست؟

مدول الاستیک عاج حدود 18 گیگا پاسکال است در حالی که Aeliteflo کمتر از 6 گیگا پاسکال است که ویژگی های الاستیک بیشتری به آن می دهد. این امر به ویژه در ترمیم دندان های بیماران با ضایعات ابفرکشن متعدد، که یک کامپوزیت سفت با فیلر بالا میتواند در این ترمیم ها منجر به شکست شود ، مهم است.

یکی از شید های این کامپوزیت اپ وایت است.ماسکه کردن تیره گی ها و بد رنگی ها همواره برای دندانپزشکان زیبایی یک چالش بوده و هست. کامپوزیت فلوی اپک وایت بیسکو یک کامپوزیت میکروهیبرید میباشد. که از استحکام بالای برخوردار است. رنگ این کامپوزیت سفید میباشد. و خیلی هم اپک است.

کاربرد های اپک وایت کامپوزیت کامپوزیت فلو Aeliteflo :

کامپوزیت فلوی اپک وایت بیسکو علاوه بر اینکه میتواند همانند سایر کامپوزیت های فلو مورد استفاده قرار بگیرد. کاربرد های بسیار جالب تری هم دارد:

استفاده به عنوان اپکر در زیر کامپوزیت ونیر:

در طی سالها تجربه به مورد برخورده ایم که یکی از چالش های اصلی دندانپزشکان زیبایی ماسکه کردن بد رنگی های دندانهای زیر کامپوزیت ونیر هاست. بسیاری از اوقات دندانپزشکان زمان زیادی را صرف انجام ونیر برای دندانهای بیماران می کنند. (حتی تا 5 ساعت). ولی بعد از اتمام کار باز هم نمایی از بدرنگی ها مشخص است. در این زمان است که کامپوزیت های اپک می توانستند به دادتان برسند.

پوشاندن پست های فلزی:

پست های پری فابریکیت فلزی اگر در ناحیه قدامی مورد استفاده قرار بگیرند. و رویشان روکش نباشد. بلکه کامپوزیت قرار داده شود. حتما نیاز به یک اپکر است تا نمای قلز مشخص نشود. اینجاست که کامپوزیت اپک وایت بیسکو به کارتان خواهد آمد.

 

incisal halo effect:

اگر میخواهید ونیرتان از لحاظ زیبایی بی نظیر باشد نمی توانید این افکت را نادیده بگیرید. با استفاده از این کامپوزیت بیسکو براحتی میتوانید هالو افکت هایی عالی ایجاد نمایید.

 

از بین بردن Shine through در ترمیم های قدامی:

هر چقدر هم ترمیم یا ونیرتان از لحاظ آناتومی و پالیش و قرینه گی و … عالی باشد. یک شاین ترو لعنتی (عبور نور از کامپوزیت بیشتر از دندان طبیعی باشد) تمام زحماتتان را به باد خواهد داد. راه حل آن: اگر فضا اجازه بدهد کامپوزیت اپک (نه دنتین) خمیری و اگر فضا نداشته باشید استفاده از اپکر و یا کامپوزیت فلو اپک است.

نحوه استفاد از اپکر کامپوزیت فلو Aeliteflo :

اگر روی دندان (انامل) استفاده شود: پامیس + اچ + باند + کامپوزیت + کیور

اگر روی کامپوزیت استفاده شود: کیور

اگر روی پست فلزی استفاده شود: متال پرایمر (انتخابی) + باند + کیور

پیشنهاد ما:

اگر در مطبتان درمانهای زیبایی انجام می دهید حتما کامپوزیت اپک وایت بیسکو را تهیه نمایید. تا دچار مشکلات فوق نشوید.

کامپوزیت فلو Bisco

کامپوزیت فلو بیسکو

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5