سمان MTA _پارلا

MTA Ex Root_Parla

برند: Parla

شش عدد پودر 0.42 گرمی
یک عدد مایع یک میلی لیتری
یک عدد قطره چکان

افزایش مقاومت فشاری

افزایش تشکیل بافت های معدنی

القاء کننده تشکیل سمنتوم انتهای ریشه

کشور: ایران

  •  
دسته بندی : MTA
کد محصول : 89102755

قیمت از : 330,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

سمان ام تی ای پارلا یا سمان MTA پارلا ساخت کشور ایران بوده و در انواع درمان های اندودنتیک و برطرف کردن خطاهای حین کار کاربرد دارد. این سمان پودری متشکل از ذرات ریز و آبدوست است که در مجاورت رطوبت ست می شود. هیدراتاسیون پودر، یک ژل کلوئیدی ایجاد می کند که به تدریج سفت شده و یک سد نفوذ ناپذیر قوی ایجاد می کند.بسته بندی سمان ام تی ای پارلا شامل 6 عدد پودر 42/0 گرمی، یک عدد مایع یک میلی لیتری و یک قطره چکان میباشد. در ادامه برای خرید این سمان به ویژگی های زیرتوجه کنید.

 

ویژگی های سمان ام تی ای پارلا:

سمان ام تی ای پارلا یا سمان MTA پارلا دارای رادیواپاسیته بالا، زیست سازگاری عالی، مقاومت فشاری بالا و ستینگ تایم حداکثر 120 دقیقه است.این سمان تشکیل بافت های معدنی را افزایش میدهد و در القا تشکیل سمنتوم انتهای ریشه نقش ایفا میکند. سمان ام تی ای پارلا به منظور کاربرد در شرایط مرطوب طراحی شده است که با جذب آب به فرم ژل درآمده و سپس سخت می‌شود. علاوه بر ویژگی های گفته شده سمان ام تی ای پارلا قادر به تحریک التیام و استخوان سازی در دندان هایی که دارای ضایعه هستند میباشد. سد نفوذ ناپذیر ایجاد شده توسط MTA ، مسیرهای بین سیستم کانال ریشه و بافت هـای اطـراف را مسـدود کرده و به طـور قـابـل توجهی مهـاجـرت باکتری ها را کاهش می دهد. زیست سـازگاری عالی سمان ام تی ای پارلا با دیواره ی عـاجی امکان یک پاسخ درمـانی بالینی قـابـل پیش بینی را فراهم می کند.

 

کاربرد سمان ام تی ای پارلا (سمان ام تی ای Parla):

از سمان ام تی ای پارلا یا سمان ام تی ای Parla میتوان به عنوان ترمیم کننده پرفوراسیون ریشه و فورکا ، ماده ترمیمی پرفوراسیون های ناشی از تحلیل داخلی ، پرکننده انتهای ریشه پس از جراحی اندودنتیک و ماده پوشاننده پالپ ریشه در درمان های پالپوتومی و اپکسوژنز استفاده کرد. همچنین میتوان از سمان ام تی ای پارلا در هنگام جراحی های پری اپیکال در پر کردن معکوس انتهای ریشه استفاده کرد.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با پایین ترین قیمت در سایت رسادنت

 

روش استفاده از سمان ام تی ای پارلا:

مقدار مناسبی از پودر سمان ام تی ای پارلا روی اسلب شیشه ای قرار داده شده  و به مقدار نیاز چند قطره از ویال مایع به پودر اضافه می شود. به مدت 1 تا 1.5 دقیقه پودر و مایع هم زده میشود سپس مخلوط بدست آمده با استفاده از ام تی ای کریر در محل مورد نظر قرار داده میشود.

 

ترکیبات سمان ام تی ای پارلا:

سمان ام تی ای پارلا شامل تری کلسیم سیلیکات ، دی کلسیم سیلیکات ، تری کلسیم آلومینات ، کلسیم اکساید می باشد. یون‌های کلسیم آزاد شده از سمان ام تی ای پارلا باعث تشکیل پل عاجی در موارد استفاده به عنوان پوشاننده پالپ و بهبود ترمیم بیولوژیکی و القای بازسازی بافت سمنتوم و ریشه می‌شود.

 

خرید و قیمت سمان ام تی ای پارلا:

براي خريد سمان ام تی ای پارلا از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول خرید سمان ام تی ای پارلا در ساير فروشگاه هاي موجود و سایت رسادنت، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت سمان ام تی ای پارلا در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خرید خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد سمان ام تی ای پارلا امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.

براي ثبت سفارش و خرید سمان ام تی ای پارلا Parla EX Root MTA Cement از طريق لينك موجود اقدام بفرمایید.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5