فایل روتاری پرو گلد _M3

Rotary file_M3Pro Gold

ساخت کشور چین

برند: M3

بسته بندی: 6 عدد فایل تک سایز و یا آسورت

قابل استفاده برای پاکسازی 15 الی 20 کانال 

حاوی پرک روتاری

دارای ویژگی Control Memory

قابل استفاده برای انواع کانال

عدم ایجاد ترانسپورت و یا لج داخل کانال

 

دسته بندی : فایل روتاری
کد محصول : 8990994

قیمت از : 675,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

فایل روتاری پروگلد M3 محصول کمپانی یونایتد دنتال میباشد که از آن برای پاکسازی و شکل دهی کانال ریشه استفاده میشود. ویژگی منحصر به فرد این فایل خاصیت کنترل مموری آن است. بدین معنا که وقتی فایل به درون کانال وارد میشود با شکل و انحناهای موجود در کانال تطابق پیدا میکند. برای فایل روتاری پرو گلد ام سه پرک هایی در نظر گرفته شده تا از تعداد دفعات استفاده فایل درون کانال مطلع شد. بدین صورت که  پس از هر بار استفاده یک پرک جدا شده تا جایی که دیگر پرکی باقی نمیماند و آن زمانی است که فایل باید دور ریخته شود. این محصول علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالایی نیز برخوردار است که آن را به گزینه مناسبی برای درمان ریشه تبدیل میکند. در ادامه برای خرید این محصول به ویژگی های زیر توجه کنید.    

 

ویژگی های فایل روتاری پروگلد M3:

مهم ترین خصوصیتی که فایل روتاری پروگلد M3 را از سایر فایل ها متمایز میکند مقاوت بالای آن در برابر شکست نسبت به قیمت آن میباشد. تعداد استاندارد استفاده از این فایل برای پاکسازی و شکل دهی کانال حدود 15 کانال میباشد. انعطاف پذیری و نوع طراحی فلوت های فایل روتاری پروگلد M3 موجب شده تا به راحتی از انواع کروهای موجود در کانال عبور کند. سایر ویژگی های این محصول شامل قدرت برش بالا، طراحی ارگونومیک و استحکام بالا میباشد.

 

کاربرد فایل روتاری پروگلد M3:

از فایل روتاری پرو گلد ام سه میتوان در کنار فایل های دستی در درمان اولیه یا درمان مجدد ریشه بهره برد. این فایل با خاصیت کنترل مموری خود ، به راحتی عاج عفونی دیواره کانال را برش داده و کانال را از میکروارگانیسم ها عاری میسازد. نوک فایل روتاری پروگلد M3 غیر برنده و گرد می باشد. به همین دلیل می تواند به راحتی مسیر داخلی کانال را پیدا نموده و در عین حال از ایجاد ترنسپورت و پرفوریشن جلوگیری کند.

 

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی با قیمت ارزان در سایت رسادنت

 

روش استفاده از فایل روتاری پروگلد M3:

هنگامی که حین پاکسازی کانال مقاومتی احساس شد باید بلافاصله فایل روتاری پرو گلد ام سه از درون کانال خارج شود و از فایل های دستی استفاده گردد تا زمانی که کانال دوباره باز شود. در موارد کانال های کلسیفیه و کرودار دندانپزشک باید با احتیاط از فایل روتاری پروگلد M3 استفاده کند زیرا ریسک شکستگی فایل در این کانال ها بیشتر است. به دلیل قفل شدن فایل های روتاری، از تمامی طول فایل نباید استفاده نمود. در زمان استفاده از فایل روتاری پروگلد M3 باید مقداری از طول فایل بیرون از کانال دندان قرار گرفته باشد.

 

ترکیبات فایل روتاری پروگلد M3:

فایل روتاری پروگلد M3 برخلاف فایل های استینلس استیل که سخت هستند، به دلیل جنس نیکل تیتانیوم انعطاف پذیر بوده و شکل پذیری مناسبی از خود نشان میدهند. سطح مقطع مثلثی شکل فایل روتاری پروگلد M3 احتمال ایجاد لج و پرفوریشن در دیواره کانال را کاهش میدهد. فایل روتاری پروگلد M3 دارای سایز 10، 15، 20، 25، 30 و 35 و 40 و 50 با تقارب 4 و 6 درصد و طول  25 میلی متر و سایز 17 با تقارب 8 و 12 درصد با طول 19 میلی متر میباشد.

 

خرید و قیمت فایل روتاری پروگلد M3:

براي خريد فایل روتاری پروگلد M3 از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش خرید فایل روتاری پروگلد M3 اين محصول در ساير فروشگاه هاي موجود، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت فایل روتاری پروگلد M3 در وبسايت رسادنت بروزرساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه بكنيد. همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي درنظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد. همچنين سایت رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد فایل روتاری پروگلد M3 امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.

براي ثبت سفارش و قیمت فایل روتاری پروگلد  M3 M3 Pro Gold Rotary File  از طريق لينك موجود اقدام بفرماييد.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5