باندینگ توتال اچ _SDI

STAE refill _SDI

دسته بندی : باندینگ
کد محصول : 111062

قیمت از : 1,000,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

حجم: ۵ میل

باندینگ نسل پنج Stae_SDI تک بطری با حجم ۵ میل می باشد. یک باند تک مرحله ای پرایمر و باند در یک بطری است.

علاوه بر بالا بردن سرعت ترمیم، یک باند  فوق العاده عالی با چسبندگی بالا در مناطق خشک و مرطوب  و سازگار با انواع مواد لایت کیور و دوال کیور است.

از خصوصیات مهم باندینگ نسل پنج Stae_SDI دارا بودن مقادر زیادی  فلوراید می باشد. که با آزاد سازای مداوم فلوراید مانع از ایجاد حساسیت های پس از ترمیم می شود.

باند SDI به صورت تک مرحله مخصوص سیل کردن توبل های عاجی  انامل و دنتین و به صورت توتال اچ مورد استفاده قرار می گیرد.

عاری از هرگونه Bis-phenol A و یا مشتقات آن

حلال:

  • استون
  • فلورایید

 

کاربرد استفاده از باندینگ نسل پنج Stae_SDI:

  1. کامپوزیت
  2. کامپومر
  3. پرسلن

ساخت: کمپانی SDI استرالیا

 

مشاهدات SEM از سیستم بانیدنگ Stae هیبریداسیون را در رابط عاج-رزین نشان داد. لایه هیبریدی با ضخامت یکنواخت حدود 3 تا 4 میکرون به خوبی توسعه یافته به نظر می رسد. لایه هیبریدی به خوبی نفوذ یافته Stae، در مقایسه با سایر مارک های زیر، سیل کامل توبول های عاجی توسط Stae را نشان می دهد و حساسیت پس از عمل را به حداقل می رساند. در عکس‌ها، «انطباق کاملی  از رزین منتشر شده با ساختار دندانی باقی‌مانده و چگالی تصویر یکنواخت» مشهود است.

هیچ شکاف یا فضای خالی در لایه هیبریدی قابل مشاهده نیست. چنین وضعیتی  قبلاً با سیستم های باندینگ با موفقیت بالینی بادوام  نشان داده میشد. نتیجه مشابهی با سیستم چسب 3M Single Bond* پیدا شد. با چسب Optibond Solo*، یک لایه هیبریدی با وضوح کمتر ایجاد شد. در داخل لایه، نواحی خالی از انتشار رزین وجود دارد. علاوه بر این، چگالی غیریکنواخت تصویر نشان دهنده عدم توسعه کامل لایه ترکیبی است.

stae

باندینگ SDI

باندینگ توتال اچ SDI

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5