اسید اچ پرسلن _مروابن

Acid Hydrofluoric Gel 9% Cera Etch_Morvabon

دسته بندی : اسید اچ پرسلن
کد محصول : 1141916

قیمت از : 220,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

ویژگی های اسید اچ پرسلن مروابن:

ساخت کشور:ایران

بسته بندی: هرجعبه حاوى یک سرنگ 3 میلى لیترى

اسید هیدروفلوئوریک
مناسب براى اچینگ سطح روکش هاى سرامیکى و پرسلنى
آماده سازى سطح پرسلن به منظور باند قویتر با رزین و کامپوزیت
اچ پرسلن ونیر، کراون، اینله

 

معرفی اسید اچ پرسلن مروابن:

اسید هیدروفلوئوریک مراوابن براى اچ کردن روکش های سرامیکی و پرسلنی آن استفاده می شود.این  محصول که ساخت کشور ایران است ، از محصولات پر فروش شرکت مروابن است.اسید اچ پرسلن مروابن  که به صورت ژل  زرد ارائه می شود ، در آماده سازی روکس های پرسلنی و سرامیکی کاربرد دارد..اسید اچ پرسلن مروابن دارای مجوز ساخت از اداره کل تجهیزات پزشکی، تائیدیه از پژهشکده مواد دندانی دانشگاه شهید بهشتی، تائیدیه از آزمایشگاه مرجع سازمان استاندارد ایران و همچنین مورد تائید جامعه دندانپزشکی است.

روش استفاده از اسید اچ پرسلن مروابن:

ابتدا روکش را با پوار تمیز و خشک کنید.سپس اسید اچ پرسلن مروابن را بر اساس دستور روی سطح مورد نظر بگذارید.بعد از گذشت زمان مشخص ، سطح را با آب و هوای فراوان از اسید اچ  پرسلنپاک کنید.حال سطح رستوریشن باید خشک و کدر رنگ شده باشد.باید توجه داشت که اسید اچ پرسلن مروابن بسیار سوزاننده است و باید در محیط ایزوله استفاده شود و به لثه برخورد نکند.همینطور موقع شسشتو به دهان بیمار راه پیدا نکند.

 

خرید و قیمت اسید اچ پرسلن مراوابن:

رسادنت علاوه بر تضمین اصالت و کیفیت محصول اسید اچ پرسلن مروابن تا 7 روز ضمانت مرجوعی برای خریداران در نظر گرفته است. برای ثبت سفارش آنلاین و خرید محصول اسید اچ پرسلن مروابن   در بسته بندی 3 میلی لیتریو در تعداد دلخواه در سایت رسادنت از طریق لینک بالا اقدام کنید.

اسید اچ پرسلن مروابن

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5