سمان گلاس آینومر _مستردنت

Master Dent- Glass Ionomer Luting 15/15

دسته بندی : سمان گلاس آینومر
کد محصول : 1145018

قیمت از : 895,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

در حوزه دندانپزشکی، سمان گلاس آینومر مستردنت بسیار کاربردی است، زیرا فضای بین دندان ها و محصولات پروتزی مختلف مانند روکش، اینله و آنله را پر می کند و از آنجایی که سمان گلاس آینومر مستردنت برای چسباندن انواع روکش ها در دندانپزشکی ایده آل است؛ سمان گلاس آینومر مستردنت به دلیل انقباض کم، تمام منافذ بین روکش های دندان را به طور کامل پر می کند.


ویژگی های سمان گلاس آینومر مستردنت:


تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی
فرمول منحصر به فرد
زمان کارکرد مناسب
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت
استحکام بالا
قیمت مناسب
فاقد اوژنول


علاوه بر این، تحت تمام روش های ترمیم، پوشش نازک سمان گلاس آینومر مستردنت به طور موثری خطر ایجاد حفره ها و نفوذ میکروبیولوژیکی را کاهش می دهد و در عین حال از چسبندگی دقیق و مناسب به سطح دندان اطمینان می دهد و به طور موثر خطر نفوذ میکروبی یا پوسیدگی را در زیر انواع ترمیم ها کاهش می دهد و با خاصیت رادیواپک خود در تصاویر رادیوگرافی،امکان مشاهده ی پوسیدگی های زیر روکش را کم میکند.

 

کاربرد های سمان گلاس آینومر مستردنت:


چسباندن کراون فلزی 
روکش ایمپلنت
بریج ها 
اینله – انله 
پین های فلزی و فایبر پست ها 
پست ریختگی
سرامیک
زیرکونیوم
چسباندن بند‌های ارتودنسی


سمان گلاس آینومر مستردنت که در ایالات متحده ساخته شده است، به دلیل زمان کارکرد مناسب، مزیت سهولت استفاده را به دندانپزشکان ارائه می دهد؛  با عدم وجود اوژنول، سمان گلاس آینومر مستردنت سمیت کمتری از خود نشان می‌دهد و حداقل حساسیت را بعد از عمل‌های دندان‌پزشکی ایجاد می‌کند.
این محصول با زیست سازگاری بالای خود اعتماد بسیاری از دندانپزشکان را جلب کرده و انتخاب بهترین متخصصان پروتز می‌ باشد.

 

شرکت مستردنت: 


شرکت مستردنت یک نام تجاری محصولات دندانپزشکی است که به دلیل ارائه راه حل‌های با کیفیت بالا به متخصصان دندانپزشکی در سراسر جهان شناخته شده است. محصولات مستردنت شامل طیف گسترده‌ای از مواد مصرفی دندانپزشکی می‌شود که نیازهای مختلف عمل‌های دندانپزشکی را برآورده می‌کند.یکی از محصولات محبوب این شرکت سمان گلاس آینومر مستردنت می‌باشد.

 

در هنگام خرید سمان گلاس آینومر مستردنت به موارد زیر توجه کنید:


زمان کارکرد مناسب
کشور سازنده : آمریکا
15 گرم پودر، 15 میلی لیتر مایع


خريد و قيمت سمان گلاس آینومر مستردنت:


در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در  بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند.
• می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، سمان گلاس آینومر مستردنت را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. هم اکنون می توانید این محصول را با اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما، به سبد خرید خود اضافه کنید و به لطف قیمت به روز و اطلاعات سمان گلاس آینومر مستردنت موجود در سایت رسادنت از خرید خود لذت ببرید.


• در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله سمان گلاس آینومر مستردنت هستند.


• همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید سمان گلاس آینومر مستردنت نمایید.
• ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد.
• هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5