میکروبراش _Hestel

Dispoable Micro Applicators

به صورت یکبار مصرف

دارای قابلیت انعطاف پذیری مناسب و بالا

موجود در سه سایز regular fine superfine

بسته بندی 100 عددی

 

دسته بندی : میکروبراش
کد محصول : 1160854

قیمت از : 92,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

معرفی میکروبراش Hestel :

 

میکروبراش Hestel همانند تمامی میکروبراش های دیگر ابزاری است که در موارد و مشاغل گوناگونی استفاده میشود که از این موارد میتوان به پزشکی و دندانپزشکی نیز اشاره کرد.

میکروبراش Hestel یک اپلیکاتور یک بار مصرف کوچک و مقرون به صرفه در دندانپزشکی است که مدل طراحی و سایز آن، این محصول را برای امکان استفاده در انجام کارهای دقیق حتی در مکان های دور از دسترس مهیا کرده است. میکروبراش Hestel از یک دسته ی پلاستیکی منعطف و نوک برسی شکل تشکیل شده که این الیاف نرم در نوک برس و تنه ی انعطاف پذیر آن بطور محکم کنار هم بسته بندی شده اند تا یک سر قلم مو کوچک ایجاد بکنند.این طرح میکروبراش Hestel شرایطی را بوجود می‌آورد که بتوان به وسیله ی آن مقادیر کنترل شده ای از مواد را برداشت کرد.

بطور کلی میکروبراش ها ابزارهای ارزشمند و پرکاربردی در دندانپزشکی هستند و باعث بهبودی کارایی و سهولت پروسه های مختلف دندانپزشکی میشود.

 

ویژگی های میکروبراش Hestel :

 

نوک برس مانند Hestel Micro Brush از الیاف نرم و بصورت غیر جاذب ساخته شده است که به یک دسته متصل میباشد.

میکروبراش Hestel بصورت یکبار مصرف طراحی شده است که به حفظ سطح بالایی از پاکیزگی و به حداقل رساندن خطر آلودگی متقابل بین بیماران در زمینه ی کنترل عفونت، کمک میکند. میکروبراش Hestel بطور معمول رنگی است و رنگ های مختلف نشان دهنده ی اندازه یا مواد مختلف بکار رفته در برس آن است.

 

ترکیبات میکروبراش Hestel :

 

دسته ی Hestel Micro Brush به صورت منعطف و‌پلاستیکی ساخته شده است که در قسمت نوک این دسته، فیبرهای کوتاه و ظریف کاملا متناسب با مصارف دندانپزشکی تعبیه شده است.

همین مشخصه قیمت میکرو براش Hestel را متناسب با بودجه ی تمامی مصرف کنندگان کرده است.

 

کاربرد میکرو براش Hestel :

 

میکروبراش Hestel برای استفاده ی دقیق از مواد دندانپزشکی مانند رزین،سیلانت ها، اچ ها و… طراحی شده است.

طراحی استاندارد میکروبراش Hestel امکان استفاده از مواد دندانپزشکی را به صورت کنترل شده و دقیق در مناطق دشوار از نظر دسترسی مثل پیت ها، فیشورها، فضاهای باریک بین دندانی، کانال ریشه ها و… فراهم کرده است.

این محصول 80% استفاده از مواد را کاهش می‌دهد.

لازم به ذکر است که حتی برای استفاده از بی حسی موضعی در کودکان میتوان از این اپلیکاتور استفاده کرد. تمامی موارد ذکر شده برای خرید میکروبراش Hestel حائز اهمیت هستند.

 

انواع میکروبراش Hestel:

 

میکروبراش Hestel در سایزهای fine،super fine و regular در بازار موجود می‌باشد.اندازه ی میکرو براش مورد استفاده بستگی به کاربرد خاص و مساحت دهان بیمار دارد.

شما میتوانید این محصول را در بسته بندی ۱۰۰ تایی از بازار تهیه کنید.

 

روش استفاده از میکرو براش Hestel :

 

انعطاف پذیری دسته ی میکرو براش Hestel و فیبرهای کوتاه و ظریف نوک آن امکان استفاده و کار کردن طولانی مدت را فراهم کرده است.اکثر دندانپزشکان از سهولت استفاده از میکرو براش Hestel رضایت بسیاری دارند.

 

خرید و قیمت میکرو براش Hestel :

 

برای خرید میکروبراش Hestel میتوانید از راهنمای خرید امن در سایت رسادنت که توسط مشاورین خرید این فروشگاه که بصورت رایگان خدمات ارائه میدهند،استفاده کنید. قیمت تجهیزات موجود در سایت رسادنت بروزرسانی میشوند لذا شما میتوانید با اطمینان خاطر از قیمت میکرو براش Hestel این محصول را خریداری نمایید.فروشگاه رسادنت تا ۷ روز ضمانت بازگشت محصول را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا با خیالی راحت خرید خود را ثبت کنید.

با توجه به ضمانت اصالت و سلامت کالا که توسط فروشگاه رسادنت گارانتی میشود، با اطمینان کامل برای خرید میکروبراش Hestel از سایت رسادنت اقدام نمایید.

برای ثبت سفارش میکروبراش Hestel از طریق لینک موجود اقدام بفرمایید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5