باندینگ گلوما 2 _کولزر

Gluma 2Bond

دسته بندی : باندینگ
کد محصول : 1173062

قیمت از : 1,950,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

باندینگ گلوما 2 _کولزر - Gluma 2Bond

با توجه به سابقه طولانی در باندینگ ،کولزر، گلوما ۲باند کولزر توتال اچ و لایت کیور را راهی بازار کرد.gluma 2bond نیازی به شیک کردن و نگهداری داخل یخچال ندارد و مناسب برای ترمیم های روزمره مطب دندانپزشکی می باشدگلوما ۲باند کولزر با توجه به نانوفیلر های مدرن خود چسبندگی فوق العاده ای را با انامل و دنتین ایجاد می کند.گلوما ۲باند با توجه به نفوذ فوق العاده در توبول های دندانی فقط نیاز به اعمال یک لایه دارد.

GLUMA 2Bond به دلیل استحکام باندی که دارد برای هر نوع ترمیم مناسب است. سیستم بانیدنگ نسل پنجم جدید مبتنی بر نانوفیلرهای مدرن است. GLUMA 2Bond چسبندگی عالی به مینای دندان و عاج ایجاد می کند و همچنین یک مهر و موم بهینه حاشیه ایجاد می کند. علاوه بر این، GLUMA 2Bond حاوی عامل حساسیت‌زدای GLUMA، یک محصول گلوتاردی‌آلدئید است که بیش از 10 سال است که موفقیت‌آمیز بالینی آن تایید شده است. GLUMA 2Bond برای بیماران حساس یا حساسیت زدایی نواحی با حساسیت بسیار ایده آل است.

مزایا برای دندانپزشک:

کارامدی بیشتر:گلوما ۲باند کولزر با توجه به فرمول ویژه نیاز به فقط یک لایه برای باندینگ ، پرایمینگ و اثر ضد حساسیت.

امنیت بیشتر: استحکام بینظیر و مارجینال سیلینگ با ترکیب شیمیایی نو آورانه

راحتی بیشتر: بدون نیاز به شیک کردن، یک باتل آماده به مصرف شامل پرایمر و باند

مزایا برای بیمار:

آزردگی کمتر: اثر ضد حساسیت ، تمامی حساسیت های بعد از ترمیم را به صورت چشمگیری کاهش می دهد.

زمان آمادگی کمتر:Kulzer Gluma 2Bond به صورت آنی کارایی دارد

حساسیت کمتر: ۲باند می تواند برای پوشش نقاط حساس دندان استفاده شود.

سوالات رایج درباره ی 2bond:

منظور از توتال اچ چیست؟

اصطلاح توتال اچ برای اچ کردن همزمان مینا و عاج - به عنوان مثال با اسید فسفریک - برای برداشتن لایه اسمیر و ایجاد ریز تخلخل برای اعمال باندینگ استفاده می شود. اچینگ همیشه روی مینای دندان شروع می شود، سپس عاج نیز درگیر می شود. مینای دندان تقریباً 20 تا 30 ثانیه و عاج به مدت 15 ثانیه اچ می شود. اچ بیش از حد می تواند باعث حساسیت بیش از حد و لایه های هیبریدی ناقص شود. اصطلاح "Total Etch" به ویژه در کشورهای انگلیسی-آمریکایی، همچنین به عنوان مترادف برای باندینگ های دو مرحله ای اچ و شستشوی نسل پنجم استفاده می شود.

چند بار میتوان این باندینگ را استفاده کرد؟

تعداد دفعات استفاده به اندازه ترمیم بستگی دارد. مشابه GLUMA Self Etch حدود160قطره را می توان از یک بطری گرفت.

منظور از باندینگ مرطوب چیست؟

این اصطلاح وضعیت زیر را توصیف می کند: الیاف کلاژن در معرض هنوز مقداری آب دارند و پس از اچ کردن کاملاً خشک نمی شوند. گرفتن پوار هوا فقط آب اضافی را از بین می برد. آب باقی مانده در شکاف های بین فیبریلار از آنها  محافظت می کند. در غیر این صورت شبکه کلاژن می تواند فرو بریزد که منجر به کاهش عمق نفوذ باندینگ اعمال شده می شود.

آیا میتوان باندینگ 2bond را داخل بیرون از یخچال نگهداری کرد؟

GLUMA 2bond را حتما نباید در یخچال نگهداری کرد، معمولاً می توان آن را در دمای حداکثر 25 درجه سانتیگراد در خارج از یخچال نگهداری کرد. البته در یخچال هم قابل نگهداری است.

پروسه ی زمانی استفاده از باندینگ 2bond چگونه است؟

مانند هر باندینگ دیگری، GLUMA 2Bond حاوی حلال است. از آنجایی که GLUMA 2Bond بر پایه اتانول است، اگر مواد برای مدت طولانی تری (بیش از 3 تا 5 دقیقه) توزیع شده باشد، ترکیب و اثربخشی آن تغییر می کند. پس از استفاده در بطری را ببندید تا از تبخیر اتانول جلوگیری شود.

چند دقیقه بعد از باز شدن بطری 2Bond میتوان از آن استفاده کرد؟

به دلیل تبخیر اتانول در حدود 3 تا 5 دقیقه.

ویدیو:https://youtu.be/k2yoGm4MvAw

گلوما باند کولزر

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5