محلول EDTA _نیک درمان

EDTA Nik darman

محلول EDTA نیک درمان

دارای سورفکتانت جهت مرطوب سازی بهتر
حذف اسمیر لایر
غلظت 17 درصد با PH خنثی
بسته بندی 30 میلی لیتری
ساخت ایران

 

دسته بندی : EDTA
کد محصول : 1233799

قیمت از : 150,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

محلول ادتا 17% نیک درمان به دلیل داشتن PH برای برداشتن مواد معدنی کاربرد دارد؛ از این محلول ای دی تی ای نیک درمان میتوان جهت تسهیل حذف اسمیر لایر و همچنین بازکردن کانال های کلسیفیه استفاده نمود که 
از ترکیبات
اتیلن آمین تترا استیک اسید (EDTA)
آب با خلوص دارویی
شوینده قلیایی
میباشد و همچنین برای شست و شوی نهایی و آماده سازی دیواره کانال برای افزایش کیفیت باندینگ بازکردن توبول های عاجی قابل استفاده است.


سه ویژگی منحصر به فرد محلول ای دی تی ای نیک درمان:


دارای سورفکتانت جهت مرطوب سازی بهتر
حذف اسمیر لایر
پاکسازی آسان و سریع کانال


محلول EDTA نیک درمان کاملاً بدون بو بوده و گزینه‌ای مناسب برای شستشوی ریشه دندان در هنگام درمان اندودنتیک است.
خاصیت ضد عفونی‌کننده دارد و می‌تواند هر نوع باکتری را در ریشه دندان‌ها از بین ببرد؛ *در این بین به این نکته توجه داشته باشید که روش استفاده و شرایط نگهداری بخصوصی هم نیز دارد که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.


روش استفاده از محلول ادتا 17%نیک درمان به چه صورت است؟


ابتدا از محلول EDTA برای برداشت اسمیر لایر استفاده می‌شود
کانال با محلول کلرهگزیدین نیک درمان شست‌و‌شو می‌شود تا محلول به خوبی با کانال های فرعی و توبول ها در تماس قرار گیرد.
شست و شوی نهایی با محلول ای دی تی ای نیک درمان

 


شرایط نگهداری محلول EDTA نیک درمان:
در دمای اتاق (بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد)، دور از تابش نور مستقیم و دسترس کودکان نگهداری شود و همچنین قبل از مصرف تکان دهید.

 


شرکت نیک درمان: 

 یک شرکت در زمینه دندان‌پزشکی و تولید محصولات مرتبط با آن است. این شرکت به تولید محصولاتی مانند محلول‌ها، ابزارها و تجهیزات مورد استفاده در دندان‌پزشکی می‌پردازد که یکی از محصولات محبوب این ‌شرکت محلول EDTA نیک درمان می‌باشد.

 

در هنگام خرید محلول EDTA نیک درمان به موارد زیر توجه کنید:
غلظت 17 درصد با PH خنثی
ساخت ایران
بسته بندی 30 میلی لیتری

 

خريد و قيمت محلول ای دی تی ای نیک درمان:
در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت محلول EDTA نیک درمان در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای محلول ادتا 17%نیک درمان ثبت نمایید.
قیمت و اطلاعات محلول ای دی تی ای نیک درمان در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از جمله محلول EDTA نیک درمان آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید محلول ای دی تی ای نیک درمان را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5