سمان گلاس آینومر _Cavex

Cavex - Glass Ionomer Lutting

دسته بندی : سمان گلاس آینومر
کد محصول : 12592

قیمت از : 2,600,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

سمان گلاس آینومر Cavex یک ماده بسیار مفید در بخش دندانپزشکی است زیرا فضای بین دندان ها و cavex روکش های مختلف پروتز را پر می کند و از آنجایی که انواع روکش ها در دندانپزشکی را می توان با سمان گلاس آینومر Cavexکاملاً چسباند؛ سمان گلاس آینومر کوکس به دلیل حداقل جمع شدگی تمام منافذ بین روکش های دندان را کاملا پر می کند.


ویژگی های سمان گلاس آینومر کوکس :


استحکام بالا
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی
فرمول منحصر به فرد
ضد حساسیت
قیمت مناسب
فاقد اوژنول
زمان کارکرد مناسب
همچنین در تمامی عملیات ترمیمی، چسباندن دقیق و مناسب لایه نازک سمان گلاس آینومر Cavex به سطح دندان، خطر ایجاد حفره و نفوذ باکتری را تا حد زیادی کاهش می دهد. به دلیل ویژگی خاصیت رادیواپک آن در تصاویر رادیوگرافی، احتمال مشاهده حفره ها در زیر روکش را کاهش می دهد، که همچنین نفوذ میکروبی یا پوسیدگی را تحت انواع ترمیم ها کاهش می دهد.

 

کاربرد های سمان گلاس آینومر کوکس :


چسباندن کراون فلزی 
روکش ایمپلنت
بریج ها 
اینله – انله 
پین های فلزی و فایبر پست ها 
پست ریختگی
سرامیک
زیرکونیوم
چسباندن بند‌های ارتودنسی
سمان گلاس آینومر Cavex که در هارلم هلند ساخته شده است، به دلیل زمان کارکرد مناسب، مزیت سهولت استفاده را به دندانپزشکان ارائه می دهد و با عدم وجود اوژنول، سمان گلاس آینومر Cavex سمیت کمتری از خود نشان می‌دهد و حداقل حساسیت را بعد از عمل‌های دندان‌پزشکی ایجاد می‌کند.این محصول با زیست سازگاری بالای خود اعتماد بسیاری از دندانپزشکان را جلب کرده و انتخاب بهترین متخصصان می‌ باشد.

 

اطلاعی در رابطه با شرکت Cavex : 


شرکت Cavex از سال ۱۹۰۸ در حال توسعه و تولید راه‌حل‌های برتر برای صنعت دندانپزشکی است. این شرکت از همان ابتدا تمام عملیات خود را در هارلم، هلند، به صورت داخلی انجام داده است .هر محصول جدید Cavex نتیجه همکاری فشرده بین تحقیق و توسعه، نظارت، تولید، بازاریابی، فروش و لجستیک است. این امر به Cavex اجازه می‌دهد تا محصولات با کیفیت بالا را در سراسر جهان توسعه، تولید و توزیع کند. یکی از محصولات محبوب این شرکت سمان گلاس آینومر کوکس می‌باشد.


در هنگام خرید سمان گلاس آینومر Cavex به موارد زیر توجه کنید:


ورکینگ تایم: 3 دقیقه
ستینگ تایم : 5 الی 7 دقیقه
کشور سازنده : هلند
محتوی بسته 35 گرم پودر، 15 میلی لیتر مایع


خريد و قيمت سمان گلاس آینومر کوکس :


قبل از خرید این نکته را در نظر بگیرید که با پیشرفت صنعت دندانپزشکی بازار برای خرید و فروش مواد دندانپزشکی بسیار گسترده شده است در این میان، تعدادی از آنها اقلام و مواد تقلبی را برای سود بیشتر ارائه می دهند، بنابراین یک فروشگاه مطمئن را برای خرید انتخاب کنید.
پس از بررسی و مقایسه قیمت و پشتیبانی پس از فروش این محصول در سایر فروشگاههای معتبر، می توانید سفارش خود را برای خرید سمان گلاس آینومر Cavex از سایت رسادنت ثبت کنید. قیمت سمان گلاس آینومر کوکس در وب سایت رسادنت بروز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد تا با آگاهی کافی این کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین در نظر داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه برای تمام محصولات خود از جمله سمان گلاس آینومر Cavex را برای شما فراهم کرده است.
در صورت نیاز به  مشاوره رایگان برای تهیه سمان گلاس آینومر کوکس همکاران ما در رسادنت برای کمک به شما حاضر خواهند  بود.
امیدواریم پس از خرید این محصول رضایت کافی از خرید خود تجربه کنید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5