باندینگ آمبر یونیورسال _FGM

Universal FGM ambar Bond

دسته بندی : باندینگ
کد محصول : 1274846

قیمت از : 790,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

باندینگ آمبر یونیورسال _FGM - Universal FGM amber Bond

باندینگ آمبر یونیورسال یک باندینگ سبک با عملکرد باندینگ بسیار بالا است . این باندینگ حاوی MDP و بدون رنگ ، دارای قابلیت باند با روش های توانایی باندینگ با توتال اچ، سلف اچ، سلکتیو اچ، هیدروکسید آپاتیت و متال و زیرکونیا می باشد و بهترین گزینه برای ترمیم های پرسلن شکسته داخل دهان بیمار می باشد. قابل استفاده در تمامی کلاس های ترمیم مستقیم با کامپوزیت (کلاسهای I ، II، III، IV ، V) . پرایمر و ماده اتصال دهنده در یک باتل واحد ترکیب می شود و  مراحل کار را ساده تر می کند. محتوی یک بطری 5 میلی لیتری از باندینگ.یک باندینگ دندانی قابل اعتماد با عملکرد بالا در عاج مرطوب است.

 

باندینگ دندان Ambar Universal APS برای استفاده در چندین روش دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی از ساده ترین ترمیم ها تا کارهای پیچیده پروتز طراحی شده است. به عنوان یک چسب یونیورسال با ثبات بالا و بدون رنگ، متخصصان دندانپزشکی آن را جایگزینی ایده آل برای سایر برندهای بازار می دانند.

 

تطبیق پذیری باندینگ دندانی Ambar Universal APS یکی از بزرگترین مزیت های آن است، زیرا چسبندگی بسیار خوبی به سطوح مختلف دارد: فلزات، سرامیک ها، کامپوزیت ها و پایه های فایبرگلاس.

 

این بادینگ عملا بی رنگ است که آن را به یک انتخاب عالی برای عمل های زیبایی دندان تبدیل می کند.

 

این باندینگ دندانی قابل اعتماد همچنین می تواند به عنوان پرایمر برای اجزای ترمیمی فلزی و سرامیکی استفاده شود.

باندینگ دندانپزشکی Ambar Universal APS قابل اعتماد است زیرا از فرمول تخصصی حلال ها و مونومرها ساخته شده و فاقد مواد شیمیایی BPA است که عملکرد عالی را در هر سطح رطوبتی عاج ارائه می دهد.

 

ویژگی های باندینگ یونیورسال fgm:

 

• باندینگ یونیورسال: تحت پروتکل های مختلف حالت دهنده اسیدی (خود اچینگ، انتخابی اچ روی مینا یا کل اچینگ) و روی سطوح مختلف استفاده شود.

• سیستم APS: عملکرد عالی در هر سطح رطوبتی عاج. مناسب برای کاربرد داخل کانالی

• ابن باندینگ ظاهر بی رنگ دارد و با ترمیم های زیبایی یا سمان ها تداخل ندارد. • ترکیب پرایمر و باند در یک بطری، مراحل را ساده می کند.

• با سمان های رزینی دوگانه، سلف کیور یا لایت کیور سازگار است.

 

کاربرد های باندینگ یونیورسال fgm:

 

• کلیه کلاس های ترمیم مستقیم با کامپوزیت (کلاس I، II، III، IV و V).

• بانیدنگ (همراه با سیمان رزینی) قطعات پروتز (پست ها/ کور، روکش ها، اینله ها/اینله ها، روکش ها و غیره)، فایبرگلاس، سرامیک، رزین و فلز.

• ترمیم باندینگ در سرامیک و کامپوزیت.

• به عنوان پرایمر برای فلز یا سرامیک (اچ یا بدون اچ).

 

متخصصان دندانپزشکی، صرف نظر از اینکه چقدر ماهر باشند، به مطمئن ترین و موثرترین ابزار و مواد برای ارائه نتایج برجسته به بیماران نیاز دارند.

 

باید توجه داشت این باندینگ در روش سلکتیو اچ بهتر از روش سلف اچ عمل میکند.پس قبل از اعمال باندینگ ، مینا را به میزان 15 تا 30 ثانیه اچ کنید.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5