سمان رزینی دوال کیور _مستردنت

Resin Cement Dual-Cure

تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی

ضد حساسیت

بدن نیاز به اچ و باند
فاقد اوژنول

بسته بندی: سرنگ اتومیکس 7 میلی لیتری

کشور سازنده : آمریکا

 

دسته بندی : سمان رزینی
کد محصول : 1279806

قیمت از : 2,200,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

استفاده از سمان رزینی دوال کیور مستردنت در زمینه دندانپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا به منظور پر کردن شکاف بین دندان ها و محصولات مختلف پروتز مانند روکش ها، اینله ها و آنله ها عمل می کند که سمان رزینی دوال کیور مستردنت دارای ویژگی متمایز سلف اچینگ است که نیاز به اچ را از بین می برد، بنابراین برای چسباندن انواع روکش در دندانپزشکی بسیار مناسب است. سمان رزینی دوال کیور مستردنت با خاصیت شیرینکیج پایین خود تمام منافذ بین روکش گ دندان را پر می کند.


ویژگی های سمان رزینی دوال کیور مستردنت:


تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی
فرمول منحصر به فرد
زمان کارکرد مناسب
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
بدن نیاز به اچ و باند
ضد حساسیت
استحکام بالا
قیمت مناسب
بدن نیاز به اچ و باند
فاقد اوژنول


علاوه بر این، لایه نازک سمان رزینی دوال کیور مستردنت چسبندگی دقیق و مناسب را به سطح دندان تضمین می کند و به طور موثر خطر نفوذ میکروبی یا پوسیدگی را در زیر انواع ترمیم ها کاهش می دهد و با خاصیت رادیواپک خود در تصاویر رادیوگرافی، امکان مشاهده ی پوسیدگی های زیر روکش را کم میکند.


کاربرد های سمان رزینی دوال کیور مستردنت:


چسباندن کراون فلزی 
روکش ایمپلنت
بریج ها 
اینله – انله 
پین های فلزی و فایبر پست ها 
پست ریختگی
سرامیک
زیرکونیوم


سمان رزینی دوال کیور مستردنت که در ایالات متحده ساخته شده است، به دلیل زمان کارکرد مناسب، مزیت سهولت استفاده را به دندانپزشکان ارائه می دهد که با عدم وجود اوژنول، سمان رزینی مستردنت Self-Cure سمیت کمتری از خود نشان می‌دهد و حداقل حساسیت را بعد از عمل‌های دندان‌پزشکی ایجاد می‌کند.

 

شرکت مستردنت:


شرکت مستردنت یک نام تجاری محصولات دندانپزشکی است که به دلیل ارائه راه حل‌های با کیفیت بالا به متخصصان دندانپزشکی در سراسر جهان شناخته شده است. محصولات مستردنت شامل طیف گسترده‌ای از مواد مصرفی دندانپزشکی می‌شود که نیازهای مختلف عمل‌های دندانپزشکی را برآورده می‌کند.یکی از محصولات محبوب این شرکت سمان رزینی دوال کیور مستردنت می‌باشد.


در هنگام خرید سمان رزینی دوال کیور مستردنت به موارد زیر توجه کنید:


زمان کارکرد مناسب
کشور سازنده : آمریکا
بسته بندی: سرنگ اتومیکس 7 میلی لیتری


خريد و قيمت سمان رزینی دوال کیور مستردنت:


در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در  بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند.
• می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، سمان رزینی دوال کیور مستردنت را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. هم اکنون می توانید این محصول را با اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما، به سبد خرید خود اضافه کنید و به لطف قیمت به روز و اطلاعات سمان رزینی دوال کیور مستردنت موجود در سایت رسادنت از خرید خود لذت ببرید.


• در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله سمان رزینی دوال کیور مستردنت هستند.


• همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید سمان رزینی دوال کیور مستردنت نمایید.
• ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد.
• هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5