کامپوزیت خلفی _DMG

Posterior Composite _DMG

دسته بندی : کامپوزیت
کد محصول : 136159382

قیمت از : 1,550,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کامپوزیت  خلفی بالک فیل 4 گرمی در رنگهای Contrast _Light _Universal

Ecosite Bulk Fill به دلیل استحکام بیشتر، هندلینگ آسان را تضمین می کند و به دلیل کاربرد بالقوه تنها در یک مرحله تنها در زمان قابل توجهی صرفه جویی می کند. علاوه بر این، مواد پریمیوم Bulk Fill خاصیت آفتاب‌پرست  را با رنگ یونیورسال ارائه می‌دهد.

اثر فشار و جریان این ماده باعث می شود کار انعطاف پذیر و ساده ترین شکل دهی انجام شود. برای شروع، Ecosite Bulk Fill به سرعت و به طور قابل توجهی در طول مدل‌سازی نرم می‌شود، بنابراین می‌توان آن را به طور بهینه با دیواره‌های حفره سازگار کرد. بنابراین جزئیات آناتومیکی را می توان به راحتی بازتولید کرد. مواد در جایی که باید می مانند و جریان نمیباند. همچنین محافظت قابل اعتمادی را در برابر حباب ها و شکاف ها، به ویژه در مناطق بحرانی فراهم می کند. 

بر اساس رنگبندی ویتا

این ماده را می‌توان به صورت لایه‌ای به میزان 2 میلی‌متر لایه‌بندی کرد یا به‌ صورت بالک فیل در یک مرحله استفاده کرد که انعطاف‌پذیرترین هندلینگ را ارائه می‌دهد. لایه‌های 5 میلی‌متری تنها در 20 ثانیه کیور می‌شوند و در زمان قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کنند.

Layering technique
Layering technique with explanation

 

فناوری نوآورانه پر کردن Ecosite Bulk Fill توزیع فوق‌العاده همگن بهترین فیلرها را ممکن می‌سازد. این ویژگی های مکانیکی برجسته و پالیش  پذیری عالی را برای یک روکش براق تضمین می کند.

on a scale

 

Dispenser and colour palette

 

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5