سمان رزینی لایت کیور _DMG

Resin Cement _DMG

تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی

ضد حساسیت

فاقد اوژنول

بسته بندی: سرنگ 9 گرمی
رنگ A1, A3, Translucent:

کشور سازنده : کره جنوبی

 

دسته بندی : سمان رزینی
کد محصول : 136356937

قیمت از : 2,400,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

استفاده از سمان رزینی لایت کیور DMG در حوزه دندانپزشکی نقش بسیار مهمی دارد؛ این سمان به طور موثر فاصله بین دندان‌ها و محصولات مختلف پروتزی را پر می‌کند و دی ام جی برای چسباندن انواع مختلف روکش در دندانپزشکی بسیار مناسب است که خاصیت انقباض کم این سمان، امکان پر کردن تمام منافذ بین روکش‌های دندان را فراهم می‌کند.


ویژگی های سمان رزینی لایت کیور دی ام جی :


تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی
فرمول منحصر به فرد
زمان کارکرد مناسب
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت
استحکام بالا
قیمت مناسب
فاقد اوژنول

 

سمان رزینی لایت کیور DMG دارای سمیت کمتری است و در مراحل بعد از دندانپزشکی حساسیت کمتری نشان می دهد؛ این محصول به دلیل بالا بودن زیست سازگاری، اعتماد بسیاری از دندانپزشکان را به خود جلب کرده است که توسط متخصصان برتر پروتز مورد علاقه قرار گرفته است و همچنین، ماهیت رادیواپک این سمان در تصاویر رادیوگرافی، شانس تشخیص پوسیدگی زیر پوشش را کاهش می‌دهد.

 

کاربرد های سمان رزینی لایت کیور DMG:


روکش ایمپلنت
بریج ها 
اینله – انله 
ونیر با حداکثر ضخامت 2 میلی متر
پین های فلزی و فایبر پست ها 
پست ریختگی
سرامیک
زیرکونیوم

 

این سمان قابلیت پر کردن تمام منافذ بین روکش‌های دندان را دارد علاوه بر این، لایه نازک سمان رزینی لایت کیور دی ام جی چسبندگی دقیق و مناسب را به سطح دندان تضمین می‌کند و خطر نفوذ میکروبی یا پوسیدگی در زیر انواع ترمیم‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و برای استفاده در رستوریشن های فلزی، باید توجه داشت که سمان رزینی لایت کیور دی ام جی نباید برای رستوریشن های فلزی استفاده شود.

 

شرکت DMG :


شرکت DMG یک شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی است که با تمرکز بر کیفیت و اعتماد‌سازی، محصولاتی را در بازار دندانپزشکی عرضه می‌کند. این شرکت به تولید مواد مصرفی مدرن و قابل دسترس برای حرفه‌ای‌های دندانپزشکی می‌پردازد. یکی از این محصولات سمان رزینی لایت کیور دی ام جی است.


در هنگام خرید سمان رزینی لایت کیور DMG به موارد زیر توجه کنید:


کشور سازنده : کره جنوبی
بسته بندی: سرنگ 9 گرمی
رنگ A1, A3, Translucent:


خريد و قيمت سمان رزینی لایت کیور دی ام جی :


پس از بررسی و مقایسه قیمت و پشتیبانی پس از فروش این محصول در سایر فروشگاههای معتبر، می توانید سفارش خود را برای خرید آمالگام دیبالوی تک واحدی ترنت دنت از سایت رسادنت ثبت کنید. قیمت سمان رزینی لایت کیور دی ام جی در وب سایت رسادنت بروز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد تا با آگاهی کافی این کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه ی این محصول را ارائه می دهد، بنابراین می توانید این کالا را با اطمینان کامل خریداری کنید.
علاوه بر این، رسادنت با اطمینان از اصالت محصول، مشاوره رایگان برای تهیه سمان رزینی لایت کیور DMG ارائه کرده است.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5