سمان رزینی لایت کیور _FGM

Resin Cement APS _FGM

تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی

ضد حساسیت

فاقد اوژنول
فلورسانس: ظاهری شبیه به دندان طبیعی دارد

بسته بندی تکی: بسته 2.5 گرمی
بسته‌بندی‌کیت :1عدد Ambar APS با 2ml ، یک سرنگ سمان 2.5 گرمی Allcem ، یک سرنگ 2 گرمی Allcem Try-in.

کشور سازنده : برزیل

 

دسته بندی : سمان رزینی
کد محصول : 136455658

قیمت از : 390,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

استفاده از سمان رزینی لایت کیور FGM در حوزه دندانپزشکی نقش مهمی ایفا می‌کند؛ این سمان به طور موثری فاصله بین دندان‌ها و محصولات مختلف پروتزی مانند روکش‌ها، اینله‌ها و آنله‌ها را پر می‌کند.


ویژگی های سمان رزینی لایت کیور اف جی ام به این صورت است که:


تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی
فرمول منحصر به فرد
زمان کارکرد مناسب
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت
استحکام بالا
قیمت مناسب
ضد حساسیت
فاقد اوژنول
فلورسانس: ظاهری شبیه به دندان طبیعی دارد

 

سمان رزینی لایت کیور FGM به دلیل ویژگی منحصر به فرد خود، برای چسباندن انواع مختلف روکش در دندانپزشکی بسیار مناسب است وخاصیت انقباض کم این سمان، امکان پر کردن تمام منافذ بین روکش‌های دندان را فراهم می‌کند؛ این محصول که بدون وجود اوژنول است، دارای سمیت کمتری است و در مراحل بعد از دندانپزشکی حساسیت کمتری نشان می دهد. این محصول به دلیل بالا بودن زیست سازگاری، اعتماد بسیاری از دندانپزشکان را به خود جلب کرده است و توسط متخصصان برتر پروتز مورد علاقه قرار گرفته است.


کاربرد های سمان رزینی لایت کیور اف جی ام :


روکش ایمپلنت
بریج ها 
اینله – انله 
ونیر با حداکثر ضخامت 2 میلی متر
پین های فلزی و فایبر پست ها 
پست ریختگی
سرامیک
زیرکونیوم


علاوه بر این، لایه نازک سمان رزینی لایت کیور FGM چسبندگی دقیق و مناسب را به سطح دندان تضمین می‌کند و خطر نفوذ میکروبی یا پوسیدگی در زیر انواع ترمیم‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. همچنین، ماهیت رادیواپک این سمان در تصاویر رادیوگرافی، شانس تشخیص پوسیدگی زیر پوشش را کاهش می‌دهد.
سمان رزینی لایت کیور اف جی ام یک محصول عالی برای سمان دائم انواع پروتز های ثابت است. با این محصول، دندانپزشکان می توانند به راحتی پروتز های ثابت را سمان کنند و از کیفیت بالای آن بهره ببرند. برای استفاده در رستوریشن های فلزی، باید توجه داشت که سمان رزینی لایت کیور اف جی ام نباید برای رستوریشن های فلزی استفاده شود.
سمان رزینی لایت کیور اف جی ام ، که در برزیل تولید می شود، به دلیل زمان کار مناسب، به دندانپزشکان امکان جابجایی آسان را می دهد. این محصول باعث سهولت در استفاده برای دندانپزشکان می شود و به آنها امکان می دهد به راحتی آن را استفاده کنند.

 

شرکت fgm: 


شرکت fgm یک شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی است که با تمرکز بر کیفیت و اعتماد‌سازی، محصولاتی را در بازار دندانپزشکی عرضه می‌کند. این شرکت به تولید مواد مصرفی مدرن و قابل دسترس برای حرفه‌ای‌های دندانپزشکی می‌پردازد. یکی از این محصولات سمان رزینی لایت کیور FGM است.


در هنگام خرید سمان رزینی لایت کیور FGM به موارد زیر توجه کنید:


کشور سازنده : برزیل
بسته بندی تکی: بسته 2.5 گرمی
بسته‌بندی‌کیت :1عدد Ambar APS با 2ml ، یک سرنگ سمان 2.5 گرمی Allcem ، یک سرنگ 2 گرمی Allcem Try-in.
در شش شید مختلف که با توجه به مقیاس VITAPAN Classical و یا Opallis FGM نامگذاری شده است عرضه میشود.


خريد و قيمت سمان رزینی لایت کیور اف جی ام:


قبل از خرید این نکته را در نظر بگیرید که با پیشرفت صنعت دندانپزشکی بازار برای خرید و فروش مواد دندانپزشکی بسیار گسترده شده است در این میان، تعدادی از آنها اقلام و مواد تقلبی را برای سود بیشتر ارائه می دهند، بنابراین یک فروشگاه مطمئن را برای خرید انتخاب کنید.
پس از بررسی و مقایسه قیمت و پشتیبانی پس از فروش این محصول در سایر فروشگاههای معتبر، می توانید سفارش خود را برای خرید سمان رزینی لایت کیور FGM از سایت رسادنت ثبت کنید. قیمت سمان رزینی لایت کیور اف جی ام در وب سایت رسادنت بروز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد تا با آگاهی کافی این کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین در نظر داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه برای تمام محصولات خود از جمله سمان رزینی لایت کیور FGM را برای شما فراهم کرده است.
در صورت نیاز به  مشاوره رایگان برای تهیه سمان رزینی لایت کیور اف جی ام همکاران ما در رسادنت برای کمک به شما حاضر خواهند  بود.
امیدواریم پس از خرید این محصول رضایت کافی از خرید خود تجربه کنید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5