کامپوزیت نانو هیبرید _ElsoDent

Nano Hybrid Composite _ElsoDent

مناسب برای دندان های خلفی و قدامی
میزان فیلر بالا (۷۵% وزنی)

عمق پلیمریزاسیون تا ۴ میلی متر

دارای شیدهای منطبق با ویتا

نوع پلیمریزاسیون: لایت کیور

محتوای بسته:  4.5 گرمی

کشور سازنده: فرانسه

 

دسته بندی : کامپوزیت
کد محصول : 136463014

قیمت از : 730,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کامپوزیت دندان توسط کامپوزیت نانو هیبرید ElsoDent یکی از بهترین روش‌های بهبود و اصلاح لبخند است که در این روش، نقص‌های زیبایی دندان توسط ونیر دندان (یعنی یک روکش نازک) از جنس کامپوزیت پوشانده می‌شود که این ماده در واقع مخلوطی از ذرات مختلف از جمله گلاس، کوارتز و رزین آکریلیک است.


مشخصات کامپوزیت نانو هیبرید السودنت:


کامپوزیت نانو هیبرید
مناسب برای دندان های خلفی و قدامی
میزان فیلر بالا (۷۵% وزنی)
مقاومت بسیار بالا (flexural strength > 130 MPa)
عدم چسبندگی به اینسترومنت ها
هندلینگ بسیار عالی
رادیواپک
پالیش پذیری عالی
عمق پلیمریزاسیون تا ۴ میلی متر
حداقل میزان شرینکیج
دارای شیدهای منطبق با ویتا


درمان کامپوزیت و تکنیک های زیباسازی دو مورد از تکنیک های بسیاری هستند که امروزه در دندانپزشکی برای ترمیم و تقویت دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. برای ترمیم مستقیم، کامپوزیت نانو هیبرید ElsoDent  یک نوع کامپوزیت حیاتی است؛ این محصول مفید باعث تقویت دندان ها می شود و هم برای دندان های قدامی و هم دندان های خلفی استفاده می شود. 


کاربردها ی کامپوزیت نانو هیبرید السودنت:


ترمیم دندان های قدامی (کلاس III و کلاس IV)
ترمیم دندان های خلفی (کلاس MOD, II, I)
پوسیدگی‌های کلاس V
زیبایی و بستن دیاستم (hypoplasia, discoloration, diastema)
ونیر کامپوزیت مستقیم


انواع دیگری از آن مانند کامپوزیت 25 میلی لیتری Elsodent Core Build Up، کامپوزیت پیروفیلیت السودنت 3g و کامپوزیت جامد هیبریدی نانو اسپیدنت در بازار وجود دارد. قیمت کامپوزیت نانو هیبرید السودنت که به صورت عمده به فروش می رسد به عواملی مانند مدل، برند و کیفیت بستگی دارد.


توضیحی کوتاه در رابطه با شرکت  ElsoDent:


شرکت ElsoDent یک شرکت فرانسوی است که در زمینه تولید و عرضه مواد و تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می کند. این شرکت محصولاتی مانند کامپوزیت ها، باندینگ ها، پانسمان ها و سمان ها را با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و زیست سازگاری بالا ارائه می دهد.


هنگام خرید کامپوزیت نانو هیبرید ElsoDent به موارد زیر دقت کنید:


کشور سازنده: فرانسه
نوع پلیمریزاسیون: لایت کیور
محتوای بسته:  4.5 گرمی


خريد و قيمت کامپوزیت کامپوزیت نانو هیبرید السودنت:


امروزه با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف، از نظر دندانپزشکی، فروشگاه های متعددی مشغول به کار هستند. در این میان، تعدادی از آنها اقلام و مواد تقلبی را برای سود بیشتر ارائه می دهند، بنابراین یک فروشگاه مطمئن را برای خرید انتخاب کنید.
پس از بررسی و مقایسه قیمت کامپوزیت نانو هیبرید السودنت در فروشگاه های معتبر دیگر، برای خرید کامپوزیت نانو هیبرید ElsoDent از سایت رسادنت اقدام کنید. هزینه کامپوزیت نانو هیبرید السودنت در سایت رسادنت بازنگری شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت 7 روز ضمانت بازگشت برای این کالا ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید کامپوزیت نانو هیبرید ElsoDent را با اطمینان کامل خریداری کنید.همچنین، رسادنت با اطمینان از اصالت محصول، مشاوره رایگان برای تهیه کامپوزیت نانو هیبرید السودنت ارائه کرده است.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5