فایل روتاری گلد _پروفا

Gold Rotary File _Profa Dental

از جنس نیکل تیتانیوم
قابل استفاده برای آماده سازی و شکل دهی کانال
دارای سطح مقطع منحصر به فرد
سایزبندی:  Assort , SX , S1 , S2 , F1 , F2 , F3

طول: 25mm و 31 ، 19 میلیمتر ویژه فایل sx

سرعت: 300 دور در دقیقه
تورک: حداکثر 4 نیوتن-سانتی متر
کشور سازنده: چین، تحت لیسانس هلند

 

دسته بندی : فایل روتاری
کد محصول : 13669599

قیمت از : 480,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

یکی از ابزارهایی که اخیرا بین متخصصان درمان ریشه کانال محبوبیت پیدا کرده است فایل روتاری گلد پروفا  می‌باشد که ساختارهای پالپ دندان ملتهب و میکروب ها را از کانال ریشه حذف می کند.

 

سایز بندی فایل روتاری گلد پروفا:


Assort , SX , S1 , S2 , F1 , F2 , F3  

 

فایل های دندانی علاوه بر تمیز کردن کانال می توانند به شکل دهی کانال کمک کنند و فایل روتاری گلد پروفا مناسب برای ایجاد حفره دسترسی در کانال، رسیدن به طول کارکرد و شکل دهی کانال می‌باشد؛ فایل‌های روتاری بیشتر برای شکل‌دهی استفاده می‌شوند، در حالی که فایل‌های دستی برای تمیز کردن کانال قابل استفاده می‌باشند.

 

ویژگی‌های فایل روتاری گلد پروفا عبارت‌اند از:


از جنس نیکل تیتانیوم
انعطاف پذیری بالا
قابل استفاده برای آماده سازی و شکل دهی کانال
مقاومت بالا به خستگی
امکان شکست پایین در کانال
ایمن
دارای سطح مقطع منحصر به فرد
سرعت برندگی بالا  


برای استریل کردن فایل روتاری طلایی پروفا به نکته زیر دقت کنید:


دمای اتوکلاو بخار را بر روی عدد 134 تا 138 درجه سانتی گراد تنظیم کنید و به مدت 10 الی 20 دقیقه درون آن قرار دهید.


توضیحی کوتاه در رابطه با شرکت دندانپزشکی پروفا: 


شرکت دندانپزشکی پروفا یک برند مطرح در زمینه تولید و عرضه محصولات و تجهیزات دندانپزشکی است. این برند معتبر هزینه بسیار بالایی به تأسیس و ارتقاء استانداردهای بالا در تولید و توسعه وسایل و تجهیزات دندانپزشکی اختصاص داده است.
ویژگی‌ها و محصولات معروف پروفا دنتال شامل موارد زیر است : پروفا دنتال محصولات متنوعی را تولید می‌کند که شامل انواع فایل دستی و پروتیپر، اسپریدر، انواع فرز الماسه و کارباید، انواع دریل، ابزارها و تجهیزات دندانپزشکی، مواد ترمیمی و غیره می‌شود. یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت فایل روتاری گلد پروفا می‌باشد.


در هنگام خرید فایل روتاری طلایی پروفا به موارد زیر توجه کنید:


6 عدد فایل در سایز های Assort , SX , S1 , S2 , F1 , F2 , F3
طول: 25mm و 31 ، 19 میلیمتر ویژه فایل sx
سرعت: 300 دور در دقیقه
تورک: حداکثر 4 نیوتن-سانتی متر
کشور سازنده: چین، تحت لیسانس هلند

 

خريد و قيمت فایل روتاری گلد پروفا:


در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت فایل روتاری طلایی پروفا در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت فایل روتاری گلد پروفا ثبت نمایید. قیمت و اطلاعات فایل روتاری گلد پروفا در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از فایل روتاری گلد پروفا آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید فایل روتاری طلایی پروفا را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5