وج چوبی _Kerr

wooden wedge _ kerr

ساخت : آمریکا

در 6 رنگ مختلف نارنجی ، سفید ، سبز ، زرد ، آبی و صورتی

 

دسته بندی : وج چوبی
کد محصول : 140136083

قیمت از : 750,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

معرفی وج چوبی Kerr:


وج چوبی کر وجی با فرم کاملا آناتومیک بوده که در حوزه دندانپزشکی ترمیمی برای تثبیت نوار ماتریکس و جدا کردن دو دندان از یکدیگر استفاده میشود. این وج علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی بوده که آن را بر سایر محصولات برتری میدهد. وج چوبی Kerr محصول کشور آمریکا است که در بسته بندی شامل 6 رنگ مختلف نارنجی ، سفید ، سبز ، زرد ، آبی و صورتی به بازار عرضه میشود.  در ادامه برای خرید این محصول به ویژگی های زیر توجه کنید.


ویژگی های وج چوبی کر:


وج چوبی Kerr دارای بهترین تطابق با کانتور برجسته دندان بوده و به دلیل نوک مربعی شکل خود به راحتی در فضای امبراژور بین دو دندان قرار می گیرد. این وج برخلاف وج های ساده نیاز به تراش اصلاحی نداشته و با انتخاب سایز و رنگ مناسب به بهترین شکل با کانتور دندان تطبیق می یابد. سطوح کناری وج چوبی Kerr به شکل مقعر طراحی شده تا با تحدب موجود در سطح پروگزیمال دندان قفل شود. نوک این محصول رو به بالا بوده تا از آسیب به لثه بین دندانی جلوگیری شود. 


ترکیبات وج چوبی Kerr:


رنگ های نارنجی (خیلی نازک و خیلی کوتاه)، سفید (نازک و کوتاه)، سبز (نازک و کوتاه)، زرد (نازک و بلند)، آبی (متوسط و کوتاه)، صورتی (متوسط و بلند) در بسته بندی وج چوبی Kerr به چشم میخورد. در مواقعی که ناحیه بین دندانی وسیع می باشد ، میتوان از دو وج چوبی Kerr در کنار هم استفاده کرد.


کاربرد وج چوبی کر :


وج چوبی Kerr در کنار نوار ماتریکس در ترمیم های کلاس دو کاربرد دارد. وج از ایجاد پله (overhang) در ناحیه پروگزیمال جلوگیری کرده و گیر غذایی و التهاب لثه به دنبال آن رخ نمیدهد. وج چوبی Kerr با ایجاد فاصله بین دو دندان فضای کافی برای قرارگیری نوار ماتریکس ایجاد میکند. یکی دیگر از کاربردهای این محصول کمک به ایجاد ایزولیشن با رابردم میباشد.


روش استفاده از وج چوبی Kerr :


پس از انتخاب سایز و رنگ مناسب وج چوبی کر باید آن را از امبراژور لینگوال برای دندان های خلفی و امبراژور باکال برای دندان های قدامی وارد فضای اینترپروگزیمال کرد. وج چوبی Kerr به بازیابی آناتومی طبیعی دندان کمک می کند، زیرا به خوبی نوار ماتریکس را در کنار دندان نگه میدارد.


خرید و قیمت وج چوبی کر :


براي خريد وج چوبی Kerr از وب سايت رسادنت ميتوانيد بعد از مقايسه ي قيمت ها و خدمات پس از فروش اين محصول در ساير فروشگاه هاي موجود، سفارش خود را ثبت كنيد. قيمت وج چوبی کر در وب سايت رسادنت بروز رساني شده تا با اطلاعات كافي و با اطمينان اين محصول را به سبد خريد خود اضافه كنيد.
همچنين ذكر اين نكته حائز اهميت است كه برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعي در نظر گرفته كه شما با اطمينان كامل اين محصول را خريداري بكنيد.
همچنين رسادنت با تضمين اصالت كالا، براي خريد وج چوبی Kerr امكان مشاوره ي رايگان را براي خريداران گرامي فراهم كرده است.
براي ثبت سفارش وج چوبی Kerr از طريق لينك موجود اقدام بفرمایید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5