باندینگ گلوما _کولزر

Gluma Bond5

دسته بندی : باندینگ
کد محصول : 1494847

قیمت از : 975,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

باند نسل 5 گلوما Gluma Bond5

بهترین باند نسل 5 به نام گلوما که ساخت شرکت کولزر آلمان است. قدرت پیوند این باند به دنتین حدود 35 مگاپاسکال و قدرت پیوند به انامل 47 مگاپاسکال است. یکی از قوی ترین باندهای موجود در دنیا می باشد. حلالش اتانول است که باعث می‌شود شما خیلی راحت بتوانید زمان کارکردتان را کنترل کنید و یک لایه استفاده از آن کافیست. یک نکته در مورد استفاده از این باند: به طور کلی باندهای نسل 5 این است که، برای اینکه این باند را استفاده کنید 15 ثانیه انامل را اچ کنید و در این فرایند اچینگ انامل، دنتین را اچ نکنید بعد از اینکه 15 ثانیه گذشت 5 الی 10 ثانیه روی دنتین را اچ کنید و بعد هر دو را شستشو دهید. برای خشک کردن بهتر است که روی دنتین یک پنبه مرطوب قرار دهید که با خشک کردن و پوار هوا گرفتن، رشته های کلاژن موجود در دنتین فرو نریزد و باعث دباند شدن ترمیم نشود. بعد از اینکه انامل را خشک کردید، به آرامی پنبه را بردارید و پوار بسیار ملایم هوا بگیرید. یک قطره از این باند را در داخل گوده ریخته و در داخل سطح ترمیم قرار می‌دهید. بعد از اینکه در داخل سطح ترمیم قرار دادید، 15 الی 30 ثانیه زمان دهید تا اثر کند و داخل حفرات ایجاد شده و توبول های عاجی نفوذ کند تا بتوانید یک قدرت عالی از ترمیمتان بگیرید و سپس یک پوار ملایم هوا بگیرید و باند را 20 الی 30 ثانیه کیور کنید و بعد ترمیم را قرار دهید. پوار هوا را به هیچ وجه نباید با شدت بگیرید چون باعث ایجاد سطح ناهموار شده و در نتیجه باعث کاهش قدرت ترمیم، خراب شدن زود هنگام ترمیم ها می‌شود. به طور کلی باندهای گلوما باندهای بسیار باکیفیتی از شرکت کولزر هستن که امتحانشان رو پس داده اند. باند نسل 5 گلوما یکی بهترین و قویترین باند های نسل 5 دنیاست. که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

درباره شرکت کولزر: شرکت هرائوس کولزر آلمان یکی از معتبرترین شرکت های دنیا در زمینه تولید مواد دنداندپزشکی است. محصولات این شرکت هر ساله برنده جوایز متعددی از دنتال ادوایزر و Reality Esthetics می شوند. محصولات این شرکت را حتی اگر برای اولین بار دیدید. با خیال راحت خریداری کنید. و برای بیمارانتان مورد استفاده قرار دهید. درباره Gluma2Bond: این باند عالی و با کیفیت در بطری 4 میلی لیتری ارائه میشود. حلال آن اتانول می باشد. که باعث میشود خیالتان از بابت خشک نشدن در حین استفاده از باندینگ جمع شود. همچنین اتانول براحتی با پوآر هوا تبخیر می شود و اثر سوئی بر ترمیمتان نمی گذارد.

ویژگی های باندینگ گلوما5:

  • نسل: 5 – تک بطری – لایت کیو
  • حجم: 4 میلی لیتر
  • قدرت باند به دنتین: 48 مگاپاسکال
  • قدرت باند به انامل: 34 مگاپاسکال
  • حلال: اتانول
  • ساخت: کمپانی Heraeus Kulzer آلمان

سوالات رایج درباره ی bond5:

منظور از توتال اچ چیست؟

اصطلاح توتال اچ برای اچ کردن همزمان مینا و عاج - به عنوان مثال با اسید فسفریک - برای برداشتن لایه اسمیر و ایجاد ریز تخلخل برای اعمال باندینگ استفاده می شود. اچینگ همیشه روی مینای دندان شروع می شود، سپس عاج نیز درگیر می شود. مینای دندان تقریباً 20 تا 30 ثانیه و عاج به مدت 15 ثانیه اچ می شود. اچ بیش از حد می تواند باعث حساسیت بیش از حد و لایه های هیبریدی ناقص شود. اصطلاح "Total Etch" به ویژه در کشورهای انگلیسی-آمریکایی، همچنین به عنوان مترادف برای باندینگ های دو مرحله ای اچ و شستشوی نسل پنجم استفاده می شود.

چند بار میتوان این باندینگ را استفاده کرد؟

تعداد دفعات استفاده به اندازه ترمیم بستگی دارد. مشابه GLUMA Self Etch حدود 180 قطره را می توان از یک بطری گرفت.

منظور از باندینگ مرطوب چیست؟

این اصطلاح وضعیت زیر را توصیف می کند: الیاف کلاژن در معرض هنوز مقداری آب دارند و پس از اچ کردن کاملاً خشک نمی شوند. گرفتن پوار هوا فقط آب اضافی را از بین می برد. آب باقی مانده در شکاف های بین فیبریلار از آنها محافظت می کند. در غیر این صورت شبکه کلاژن می تواند فرو بریزد که منجر به کاهش عمق نفوذ باندینگ اعمال شده می شود.

آیا میتوان باندینگ گلوما 5 را داخل بیرون از یخچال نگهداری کرد؟

GLUMA Bond5 را حتما نباید در یخچال نگهداری کرد، معمولاً می توان آن را در دمای حداکثر 25 درجه سانتیگراد در خارج از یخچال نگهداری کرد. البته در یخچال هم قابل نگهداری است.

پروسه ی زمانی استفاده از باندینگ گلوما 5 چگونه است؟

مانند هر باندینگ دیگری، GLUMA Bond5 حاوی حلال است. از آنجایی که GLUMA Bond5 بر پایه اتانول است، اگر مواد برای مدت طولانی تری (بیش از 3 تا 5 دقیقه) توزیع شده باشد، ترکیب و اثربخشی آن تغییر می کند. پس از استفاده در بطری را ببندید تا از تبخیر اتانول جلوگیری شود.

چند دقیقه بعد از باز شدن بطری گلوما 5 میتوان از آن استفاده کرد؟

به دلیل تبخیر اتانول در حدود 3 تا 5 دقیقه.

لینک ویدیو: https://youtu.be/k2yoGm4MvAw

باندینگ گلوما کولزر

باندینگ کولزر

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5