پودر کلسیم هیدروکساید _گلچای

calcium Hydroxide_Golchai

ساخت:ایران

حجم:15 گرم

  • خاصیت ضدعفونی کنندگی قوی
  • قابلیت تحریک تشکیل بافت سخت
  •  

 

کد محصول : 154484

قیمت از : 98,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

پودر کلسیم هیدروکساید گلچای با فرمول شیمیایی Ca(OH)2، یک ماده پودری سفید رنگ و بدون بو است که در دندانپزشکی کاربردهای فراوانی دارد. این پودر در بسته بندی های 15 گرمی عرضه می شود و ساخت کشور ایران است.

مزایای استفاده از پودر کلسیم هیدروکساید گلچای

  • خاصیت ضدعفونی کنندگی قوی
  • قابلیت تحریک تشکیل بافت سخت
  • قیمت مناسب

 

پودر کلسیم هیدروکساید گلچای، یکی از محصولات بسیار مفید و موثر در درمان  ریشه دندان است. این پودر دارای ویژگی‌هایی است که در فرآیندهای مختلف درمانی مانند ضدعفونی کردن ریشه دندان، ترمیم استخوان، تحریک تشکیل بافت سخت در عاج ریشه و پرکردن موقت کانال‌های عفونی به کار می‌رود.

با تحریک تشکیل بافت سخت در عاج ریشه،  Golchai Calcium Hydroxide powder به ترمیم استخوان فک اطراف ریشه دندان کمک می‌کند و موجب تقویت ساختارهای مورد نیاز در این منطقه می‌شود. از آنجایی که پودر کلسیم هیدروکساید گلچای می‌تواند به‌طور موثری موقتا کانال‌های عفونی را پرکند، این محصول یکی از ابزارهای حیاتی در اندودانتیکس برای ایجاد محیط‌های مطلوب در درمان ریشه دندان به شمار می‌آید.

 

کاربردهای پودر کلسیم هیدروکساید گلچای

  • درمان کانال ریشه: کلسیم هیدروکساید  در درمان کانال ریشه دندان بسیار مؤثر است. خاصیت ضدعفونی کننده‌ی قوی  Golchai Calcium Hydroxide powder، آن را به یک ماده‌ی ایده‌آل برای از بین بردن باکتری‌های موجود در کانال ریشه تبدیل کرده است.
  • ترمیم استخوان: این پودر می‌تواند به ترمیم استخوان فک اطراف ریشه دندان کمک کند، که در اثر عفونت یا بیماری‌های لثه آسیب دیده است.
  • تحریک تشکیل بافت سخت در عاج ریشه: Golchai Calcium Hydroxide با تحریک تشکیل بافت سخت در عاج ریشه، به استحکام و پایداری دندان کمک می‌کند.
  • پر کردن موقت کانال‌های عفونی: در مواردی که کانال ریشه دندان عفونی است، از این پودر برای پر کردن موقت کانال تا زمان درمان کامل استفاده می‌شود.

 

طریقه مصرف پودر کلسیم هیدروکساید گلچای

  • برای استفاده از  Golchai Calcium Hydroxide، ابتدا باید آن را با آب مقطر یا سرم فیزیولوژی مخلوط کنید تا یک خمیر به دست آید.
  • سپس خمیر را به داخل کانال ریشه دندان وارد کنید.
  • پس از گذشت زمان لازم، خمیر را از کانال ریشه شستشو دهید.

 

قیمت پودر کلسیم هیدروکساید گلچای

عوامل مختلفی بر قیمت پودر کلسیم هیدروکساید گلچای تأثیر می‌گذارند. از جمله این عوامل می‌توان به حجم محصول، فروشگاه عرضه کننده، و شرایط بازار اشاره کرد. فروشگاه‌های آنلاین معمولاً قیمت پایین‌تری نسبت به فروشگاه‌های حضوری دارند، زیرا هزینه‌های مربوط به حضور فیزیکی و مدیریت فروشگاه آنلاین کمتر است. از طرفی، شرایط بازار مانند نوسانات ارزی و هزینه‌های واردات نیز می‌تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد و باعث افزایش یا کاهش قیمت پودر کلسیم هیدروکساید گلچای شود.

 

خرید پودر کلسیم هیدروکساید گلچای

قبل از خرید پودر کلسیم هیدروکساید گلچای، قیمت محصول را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کنید تا از بهترین قیمت و شرایط خرید بهره‌مند شوید. 

ما در رسادنت به شما پودر کلسیم هیدروکساید گلچای را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به شما ارائه می دهیم. در صورتی که از این محصول راضی نبودید، می‌توانید آن را تا 7 روز به ما بازگردانید و مبلغ خود را بازپس بگیرید. برای خرید پودر کلسیم هیدروکساید گلچای به صورت آنلاین، به راحتی می‌توانید به سایت رسادنت مراجعه کرده و از لینک مربوطه استفاده نمایید. با انتخاب رسادنت، اطمینان دارید که پودر کلسیم هیدروکساید گلچای مورد نیاز خود را با کیفیت و از منبع معتبر تهیه کرده‌اید و از خدمات ما بهره‌مند خواهید شد.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5