H فایل _NIC

H FIL_ NIC

برند: NIC

کشور سازنده: چین

جنس: استیل ضد زنگ

طول: 25 میلی متر

سایز: 15 تا 40

تقارب: 2 درصد

بسته بندی

  • 6 عدد H فایل در هر بسته

 

دسته بندی : فایل H
کد محصول : 186923

قیمت از : 82,500 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

H فایل NIC (اچ فایل نیک) یک ابزار مهم در زمینه دندانپزشکی است که برای تمیز کردن و شکل دهی کانال ریشه در درمان ریشه دندان به کار می‌رود. Hفایل جزء پر مصرف ترین فایل های دستی برای درمان ریشه دندان می باشد که بصورت خاردار و سرتیز و برنده می باشداز این رو باید با دقت بیشتری از آن استفاده کرد تا احتمال شکستن فایل کاهش یابد. H فایل مفتول تراش خورده از جنس استیل ضد زنگ زد.این ابزار از جنس استیل ضد زنگ و با کیفیت بالا ساخته شده است. اچ فایل NIC ساخت کشور چین است و در انواع سایزها و انعطاف‌پذیری‌های مختلف عرضه می‌شود، بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز خود، مناسب‌ترین آن را انتخاب کنید.

 

مزایای استفاده از H فایل NIC

  1. کیفیت بالا: جنس استیل ضد زنگ با کیفیت اچ فایل دستی Nic باعث شده است، این ابزار در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم باشد.
  2. قیمت مناسب: در مقایسه با سایر ابزارهای مشابه، H فایل NIC دارای قیمت مناسب‌تری است.
  3. تنوع سایز: اچ فایل NIC در انواع سایزها و انعطاف‌پذیری‌های مختلف عرضه می‌شود، از طرفی این امکان را به دندانپزشکان می‌دهد تا با توجه به نیاز و مورد درمانی خود، بهترین فایل را انتخاب کنند.
  4. راندمان بالا: استفاده از اچ فایل دستی Nic به دندانپزشکان کمک می‌کند تا کار خود را با راندمان بالاتری انجام دهند و در نتیجه بهبود کیفیت خدمات ارائه شده را تجربه کنند.
  5. کاهش درد و ناراحتی بیمار:  H فایل نیتی NIC با دقت و ظرافت بالایی عمل می‌کند، این امر منجر به کاهش درد و ناراحتی بیماران در طول درمان می‌شود و تجربه مطبوع‌تری را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

 

مشخصات فنی H فایل NIC:

نوع فایل: H فایل

برند: NIC

کشور سازنده: چین

جنس: استیل ضد زنگ

طول: 25 میلی متر

سایز: 15 تا 40

تقارب: 2 درصد

قابلیت برش: بالا

انعطاف پذیری: بالا

استانداردها

  • FDA آمریکا
  • CE اروپا
  • ISO

بسته بندی

  • 6 عدد H فایل در هر بسته

 

کاربردهای H فایل  NIC 

  • برداشتن عاج آلوده، عفونت و مواد زائد:اچ فایل دستی Nic برای پاکسازی و برداشتن عاج آلوده، عفونت و مواد زائد از داخل کانال ریشه استفاده می‌شود. فایل H  با دقت و ظرافت بالا به عمل می‌آید و از بین بردن آلودگی‌ها و ارتقاء وضعیت بهداشتی کانال ریشه کمک می‌کند.
  • شکل‌دهی کانال ریشه: اچ فایل NIC برای شکل دهی کانال ریشه به منظور ایجاد فضایی مناسب برای پر کردن کانال با گوتاپرکا (ماده‌ای که برای پر کردن و درمان کانال‌های ریشه دندان استفاده می‌شود) استفاده می‌شود. این عمل باعث ایجاد فضایی مناسب برای رسیدن به نتایج مطلوب در درمان ریشه دندان می‌شود و از جلوگیری از بازگشت عفونت و سایر مشکلات پس از درمان کمک می‌کند.

 

قیمت H فایل NIC 

عوامل زیادی بر قیمت  H فایل نیتی NIC تاثیرگذار است از جمله: ابعاد و سایزها، بازار و تقاضا، تورم، قیمت دلار، حتی فروشگاههای مختلف قیمت های متفاوت را اعلام می کنند. 

ما در رسادنت با در نظر گرفتن وضعیت بازار و شرایط اقتصادی قیمت H فایل NIC را بسیار متناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفتیم تا بتوانیم رضایت شما دندانپزشکان عزیز را جلب نماییم.

 

خرید H فایل NIC

برای خرید H فایل NIC که البته هم به صرفه باشد و هم کیفیت عالی داشته باشد لازم است با فروشگاههای آنلاین مراجعه کنید. و البته مقایسه قیمت‌ها و انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود از اهمیت بالایی برخوردار است. 

رسادنت، با تجربه بسیار بالا در عرضه محصولات دندانپزشکی، علاوه بر تضمین اصالت و کیفیت بالایH  فایل NIC، به منظور اطمینان خریداران، ضمانت مرجوعی تا 7 روز پس از خرید را فراهم کرده است. این امکان برای دندانپزشکان عزیز فراهم شده است تا با اطمینان و آسودگی، محصول مورد نیاز خود را از طریق سایت آنلاین رسادنت سفارش دهند.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5