لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت

Light Cure D.luxe plus _Diadent

هد فلزی ضد ضربه و ضد شوک دارد
نمایشگر OLED
بدون فن داخلی

قابلیت اتوکلاو لایت گاید
دارای 6 حالت مختلف
طول موج: nm 385 – 515
شدت نور: mw/cm 2400
لامپ: LED4
وزن: 155 گرم
نوع اتصال: بی سیم
ساخت کشور کره جنوبی

 

دسته بندی : دستگاه لایت کیور
کد محصول : 336407196

قیمت از : 0 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

استفاده از کامپوزیت های مختلف به جای آمالگام، امکان استفاده از لوازم لاینفک مانند لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت در درمان های ترمیمی را برای دندانپزشکان فراهم می کند. این روش برای پر کردن فضای دندان ها با کامپوزیت در موارد پوسیدگی های دندان بسیار مرسوم است. کامپوزیت های امروزی که به آنها کامپوزیت نوری نیز گفته می شود، در ابتدا به صورت خمیری شکل هستند و با تابش نور، سفت و محکم می شوند.
استفاده از انواع کامپوزیت ها به جای آمالگام، دندانپزشکان را قادر می سازد تا از لوازم لاینفک مانند لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت در درمان های ترمیمی استفاده کنند. این روش برای پر کردن فضای دندان ها با کامپوزیت در موارد پوسیدگی های دندان بسیار مرسوم است. کامپوزیت های امروزی که به آنها کامپوزیت نوری نیز گفته می شود، در ابتدا به صورت خمیری شکل هستند و با تابش نور، سفت و محکم می شود.

 

ویژگی‌های لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت عبارت‌اند از:


طراحی سبک و ارگونومیک برای دسترسی و مانور آسان
پروب با زاویه 10 درجه برای دسترسی اسان تر
هندپیس 360 درجه
رابط کاربری مناسب برای تنظیمات آسان
بدون رادیومتر یا لایت متر 
هد فلزی ضد ضربه و ضد شوک دارد
نمایشگر OLED
بدون فن داخلی
قابلیت اتوکلاو لایت گاید
دارای طول موج دوتایی و چهار لامپ
افزایش شدت نور برای عمق کیور بهتر و زمان درمان کوتاه‌تر
گستره طول موج وسیع‌تر برای فعال‌سازی مواد کامپوزیتی
طول موج Multi Wave در بازه 385 تا 515 نانومتر قرار دارد
تایمر دیجیتال
تنظیم تایم کیور در زمان‌های مختلف
دارای 6 حالت  مختلف
(5-10-20) ثانیه / s 5max  , 10s max , 20smid , 20s soft-start , 20s pluse
قابلیت استفاده برای 700 نوبت 3 ثانیه ای با یک بار شارژ کامل
باتری با طول عمر مناسب تامین شده است
کیفیت بدنه‌ی بالا
مقرون به صرفه
باطری لیتیوم یون شارژی با ظرفیت 2600
بدون سیم و خارج یونیتی


این کامپوزیت از مونومرهای مختلف تشکیل شده است که با تابش نور، به پلیمر تبدیل شده و سفت و محکم می شود. به همین دلیل، استفاده از لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت برای سفت شدن مواد کامپوزیت بسیار حیاتی است. این دستگاه به دندانپزشکان کمک می کند تا مواد کامپوزیت را به شکل دلخواه در حفره دندان پر کنند و سپس با استفاده از نور، آنها را محکم و سفت کنند.
استفاده از رزین‌های کامپوزیت در کاربردهای کلینیکی امروزه به وفور دیده می‌شود. این مواد با استفاده از نور سخت شونده ی لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت برای ترمیم دندان‌ها به کار می‌روند و موفقیت این ترمیم‌ها به عواملی چون درجه پلیمریزاسیون و شدت نور خروجی دستگاه لایت کیور بستگی دارد.

 

انواع دستگاه لایت کیور عبارتند از:


دستگاه لایت کیور بیسیم
دستگاه لایت کیور با سری بلبیچینگ
دستگاه لایت کیور دارای تشخیص پوسیدگی


انواع لامپ‌های لایت کیور:


دو نوع اصلی لامپ لایت کیور شامل هالوژن و LED می‌باشند. این دو نوع لامپ به نظر ممکن است شبیه به یکدیگر باشند، اما ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که باید در زمان انتخاب لامپ مناسب برای خود به آنها توجه کرد.


مزایای لامپ‌های LED:


لامپ‌های LED نسبت به هالوژن، گرمای کمتری تولید می‌کنند و نیازی به خنک کننده ندارند. همچنین، نوردهی، مصرف برق و گرمای تولید شده توسط لامپ‌های LED معمولا کمتر از هالوژن است. این ویژگی‌ها باعث شده است که لامپ‌های LED انتخاب محبوبی برای استفاده در انواع محیط‌ها شود.


مزایای لامپ‌های هالوژن:


از سوی دیگر، لامپ‌های هالوژن نیز ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که ممکن است برخی افراد برای استفاده در برخی موارد ترجیح دهند. برای مثال، برخی از افراد ممکن است نوردهی و رنگبندی لامپ‌های هالوژن را بیشتر ترجیح دهند.

 

شدت نور و طول موج لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت:


شدت نور، طول موج مناسب (از ۴۰۰ تا ۵۲۰ نانومتر) و زمان کافی برای کیورینگ، از جمله متغیرهایی هستند که در پلیمریزاسیون رزین‌های کامپوزیت تأثیرگذارند، عوامل مختلفی بر شدت نور خروجی لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت تأثیر می‌گذارند که باید به دقت مدنظر قرار گیرند.
با توجه به گسترده‌ی استفاده از رزین‌های کامپوزیت نوری، اهمیت پلیمریزاسیون کافی بیشتر می‌شود زیرا پلیمریزاسیون ناقص می‌تواند منجر به اثرات منفی بیولوژیکی، افزایش جذب آب، حلالیت کامپوزیت و کاهش سختی آن شود. 


لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت، نوع پرتابل و قابل حمل است که دارای باتری در حجم های مختلف است که هرچه حجم باتری بیشتر باشد، طول عمر کار دستگاه بیشتر و در نتیجه وزن دستگاه لایت کیور نیز بیشتر می‌شود. تفاوت در نمونه های مختلف لایت کیور Woodpecker در تکنولوژی لامپ به کار برده شده در دستگاه، داشتن مد های کاری مختلف و همچنین حجم باتری دستگاه دسته بندی می‌شوند، در مدل های جدید، تا 4 عدد ال ای دی درون بدنه لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت قرار می‌گیرد که باعث افزایش طول موج و شدت کیور می‌شود.

شرکت دیدی دنت: 


فعالیت شرکت دیدی دنت از سال 1383 در زمینه عرضه لوازم دندانپزشکی، تهیه و توزیع لوازم و مواد دندانپزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، ابزار استخراج، ابزار ترمیمی، فروش ابزار جراحی، قیمت ابزار عمومی، پریودانتیکس، ابزار معاینه، تجهیزات پروتزی، ابزار و تجهیزات ریشه‌درمانی (عصب کشی)، قیمت لوازم ارتودنسی، لوازم ایمپلنت و نمایندگی فروش تجهیزات دندانپزشکی شرکت جویا الکترونیک آغاز کرده است.
این شرکت با هدف ارائه محصولات برتر و با کیفیت، تلاش کرده است تا یک مجموعه کامل و بی عیب و نقص را ایجاد کند. برای این منظور، با گردهم آیی کادری مجرب و کار آزموده، تجهیزات دندانپزشکی دست دوم و نو از فروشندگان مجاز را خرید و جمع آوری نموده و توزیع کرده است.
این تلاش ها منجر به ارائه محصولات برتر و با کیفیت در زمینه دندانپزشکی شده است. لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت می باشد.

 

در هنگام خرید لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت به موارد زیر توجه کنید:


طول موج: nm 385 – 515
شدت نور: mw/cm 2400
لامپ: LED4
وزن: 155 گرم
نوع اتصال: بی سیم
ساخت کشور کره جنوبی
دارای تاییده استانداردهای بین المللی از جمله استاندارد CE اروپا و ISO و FDA و TUV

 

خريد و قيمت لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت:


- با توجه به پیشرفت در زمینه های علمی مانند دندانپزشکی، فروش محصولات تقلبی به جای اصل افزایش یافته است.

هنگام مقایسه قیمت ها با فروشگاه های دیگر، می توانید با اطمینان لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت را از سایت رسادنت خریداری کنید. وب سایت رسادنت اطلاعات دقیقی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تا محصول را به راحتی به سبد خرید خود اضافه کنید.
 فروشگاه رسادنت تجربه خرید ایمن و ساده برای اقلام دندانپزشکی را در اولویت قرار داده است و همکاران ما در رسادنت برای ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصول، از جمله لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت در دسترس هستند.
- شرکت رسادنت با ضمانت 7 روزه کلیه محصولات، خرید بدون ریسک لایت کیور D.luxe plus _دیدی دنت را تضمین می کند، در پلتفرم رسادنت محصولات با اطمینان بالا، کیفیتی نویدبخش که انتظارات را برآورده می کند ارائه می شوند چون رسادنت با ارائه یک پلتفرم خرید امن و راحت در صدد ایجاد اعتماد در برند خود است.
این شرکت در صنعت دندانپزشکی کشور پیشرفت چشمگیری داشته است و متعهد به ارائه محصولات دندانپزشکی مطمئن و با کیفیت به مشتریان خود می باشد.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5