اسید اچ جامبو _برنامد

Acid H jumbo_Bornamed

چگالی ایده آل

دارای رنگ آبی برای دید بهتر

قابلیت اچ کردن دندان های قدامی و خلفی

ایجاد تخلخل روی مینای دندان

 ساخت کشور ایران

 

دسته بندی : فسفریک اسید
کد محصول : 4710955

قیمت از : 390,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

معرفی اسید اچ جامبو برنامد:


در دندانپزشکی،اچینگ روشی است که برای تهیه ی سطح دندان ‌مطلوب برای روش های مختلف مانند کامپوزیت،روکش و کراون ها استفاده میشود. اسید اچ جامبو برنامد یک سطح میکروسکوپی خشن را روی مینای دندان ها ایجاد میکند که موجب افزایش چسبندگی مواد دندانپزشکی به ساختار دندان میشود. باندینگ ترمیمی ها با Bornamed اسید اچ جامبو لایه ی اسمیر را ازبین میبرد و توبول های موجود در مینای دندان را باز میکند. اچینگ با اسید اچ جامبو برنامد باندینگ ایمن تری ایجاد میکند و آن را به روشی مطلوب در دندانپزشکی در مواردی که آماده سازی دندان به ویژه عمیق نمی شود یا به عصب نزدیک نمیشود، تبدیل میکند. بیمارانی که ریسک حساسیت در قسمت های عمیق دندان شان بالا است، کاندید ایده‌آلی برای درمان با اسید اچ جامبو برنامد هستند.
ایجینگ به منظور آماده سازی دندان برای استفاده از adhesive ، مینای دندان را سخت میکند و ریزه کاری های میکروسکوپیک روی مینای دندان اعمال میکند و به حفظ سیلانت کمک میکند.

 

ویژگی های اسید اچ جامبو Bornamed :


انتخاب اسید اچ جامبو برنامد به عنوان ماده ی مناسب جهت تهیه ی سطح دندانی بهتر برای باندینگ در اعمال مختلف دندانپزشکی بسیار حائز اهمیت است. BornaEtcgh jumbo Gel از برند Bornamed و ساخت کشور ایران، دارای ویژگی های مهم زیر میباشد:


چگالی ایده آل، دارای رنگ آبی برای دید بهتر، کنتراست رنگی بالا و شستشوی آسان، قابلیت اچ کردن دندان های قدامی و خلفی، دارای عملکرد ضد میکروبی، دارای ویسکوزیته ی مناسب برای افزایش دقت کار، ایجاد تخلخل روی مینای دندان جهت ایجاد فضاهای میکروسکوپی برای نفوذ باندینگ به داخل مینا و کمک به چسبندگی، همچنین اسید اچ جامبو برنامد از اچ بیش از حد جلوگیری میکند و حساسیت را کاهش میدهد.

 

ترکیبات اسید اچ جامبو برنامد:


فرمولاسیون اسید اچ جامبو برنامد از ترکیباتی مانند عامل ضد میکروبی بنزال کنیوم کلراید که میتواند آلودگی ها و میکروب های موجود در محیط را ازبین ببرد و باعث ترشوندگی مینا شود، و ژل اسید فسفریک ۳۷ درصد تشکیل شده است.
با توجه به کیفیت و‌ ویژگی های گفته شده قیمت اسید اچ جامبو برنامد بسیار مقرون به صرفه است.

 

کاربرد اسید اچ جامبو برنامد:


اسید اچ جامبو برنامد را میتوان در سطوح مختلف دندانپزشکی از جمله مینا دندان و انواع خاصی از سرامیک دندان استفاده کرد. اچ کردن يک روش نسبتا ساده ایست و کاربردهای فراوانی دارد مانند:
ترمیم های کامپوزیتی مانند اینله ی کامپوزیت، چسباندن سرامیک، جهت پر کردن مینا و عاج دندانی، توتال اچ اسید، برای افزایش استحکام بین دندان و مواد دندانپزشکی، مورد استفاده در افراد حساس برای کاهش حساسیت، جهت چسباندن اپلاینس های ارتودنسی مثل براکت، جهت چسباندن نگین و جواهرات دندانی
تمامی موارد گفته شده در خرید اسید اچ جامبو برنامد بسیار حائز اهمیت و قابل توجه هستند.

 

انواع اسید اچ جامبو Bornamed :


Bornamed اسید اچ جامبو در بسته های حاوی ۱عدد سرنگ ۵۰ میلی لیتری ( ۶۴ گرمی ) و ۳ عدد سرنگ خالی و کانکتور به بازار عرضه میشود.

 

روش استفاده از اسید اچ جامبو برنامد:


ویسکوزیته ی اسید اچ جامبو برنامد شرایط استفاده از آن را سهولت بخشیده است. برای رهایی از باقیمانده اسید فسفریک اسید اچ جامبو برنامد و لایه ی اسمیر، شستشوی سریع به مدت ۱۵ ثانیه ضروری است. رعایت این نکات در استفاده از اسید اچ جامبو برنامد بسیار مهم هستند.

 

خرید و قیمت اسید اچ جامبو برنامد:


برای خرید اسید اچ جامبو برنامد میتوانید از راهنمای خرید امن در سایت رسادنت که توسط مشاورین خرید این فروشگاه که بصورت رایگان خدمات ارائه میدهند،استفاده کنید. قیمت تجهیزات موجود در سایت رسادنت بروزرسانی میشوند لذا شما میتوانید با اطمینان خاطر از قیمت اسید اچ جامبو Bornamed  این محصول را خریداری نمایید.فروشگاه رسادنت تا ۷ روز ضمانت بازگشت محصول را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا با خیالی راحت خرید خود را ثبت کنید.
با توجه به ضمانت اصالت و سلامت کالا که توسط فروشگاه رسادنت گارانتی میشود، با اطمینان کامل برای خرید اسید اچ جامبو برنامد از سایت رسادنت اقدام نمایید.
برای ثبت سفارش  اسید اچ جامبو Bornamed  از طریق لینک موجود اقدام بفرمایید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5