سمان رزینی لایت کیور _Biodinamica

Light cure resin cement _Biodinamica

تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی

ضد حساسیت

فاقد اوژنول

بسته بندی: بسته 2.5 گرمی
رنگ:A3 تا A1

زمان کارکرد مناسب

کشور سازنده : برزیل

 

دسته بندی : سمان رزینی
کد محصول : 47232261

قیمت از : 1,450,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

استفاده از سمان رزینی لایت کیور Biodinamica نقش مهمی در زمینه دندانی ایفا می کند، زیرا به طور موثری فاصله بین دندان ها و محصولات مختلف پروتز مانند روکش ها، اینله ها و آنله ها را پر می کند؛ سمان رزینی لایت کیور بایودینامیکا دارای ویژگی منحصر به فرد خود آن را برای چسباندن انواع مختلف روکش در دندانپزشکی بسیار مناسب میکند و خاصیت انقباض کم آن را قادر می سازد تا تمام منافذ بین روکش های دندان را پر کند.


ویژگی های سمان رزینی لایت کیور بایودینامیکا :


تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی
فرمول منحصر به فرد
زمان کارکرد مناسب
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت
استحکام بالا
قیمت مناسب
فاقد اوژنول


علاوه بر این، لایه نازک سمان رزینی لایت کیور Biodinamicaچسبندگی دقیق و مناسب را به سطح دندان تضمین می کند و خطر نفوذ میکروبی یا پوسیدگی در زیر انواع ترمیم ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد؛ ماهیت رادیواپک آن در تصاویر رادیوگرافی، شانس تشخیص پوسیدگی زیر پوشش را کاهش می دهد.

 

کاربرد های سمان رزینی لایت کیور Biodinamica:


روکش ایمپلنت
بریج ها 
اینله – انله 
ونیر با حداکثر ضخامت 2 میلی متر
پین های فلزی و فایبر پست ها 
پست ریختگی
سرامیک
زیرکونیوم


سمان رزینی لایت کیور Biodinamica که ساخت کشور برزیل می باشد؛ به دلیل زمان کار مناسب، مزیت جابجایی آسان را برای دندانپزشکان فراهم می کند.
سمان رزینی لایت کیور بایودینامیکا ، عاری از اوژنول، سمیت کمتری دارد و حساسیت کمتری را در مراحل بعد از دندانپزشکی نشان می دهد و به دلیل زیست سازگاری بالا شهرت دارد، اعتماد دندانپزشکان متعددی را به خود جلب کرده و مورد علاقه متخصصان برتر پروتز قرار گرفته است.

نکته: سمان رزینی لایت کیور بایودینامیکا باید برای رستوریشن های فلزی استفاده شود.

 

اطلاعی در رابطه با شرکت Biodinamica : 


شرکت Biodinamica یک شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی است که با تمرکز بر کیفیت و اعتماد‌سازی، محصولاتی را در بازار دندانپزشکی عرضه می‌کند. این شرکت به تولید مواد مصرفی مدرن و قابل دسترس برای حرفه‌ای‌های دندانپزشکی می‌پردازد. یکی از این محصولات سمان رزینی لایت کیور بایودینامیکا است.

در هنگام خرید سمان رزینی لایت کیور بایودینامیکا به موارد زیر توجه کنید:


زمان کارکرد مناسب
کشور سازنده : برزیل
بسته بندی: بسته 2.5 گرمی
رنگ:A3 تا A1


خريد و قيمت سمان رزینی لایت کیور Biodinamica:


قبل از خرید این نکته را در نظر بگیرید که با پیشرفت صنعت دندانپزشکی بازار برای خرید و فروش مواد دندانپزشکی بسیار گسترده شده است در این میان، تعدادی از آنها اقلام و مواد تقلبی را برای سود بیشتر ارائه می دهند، بنابراین یک فروشگاه مطمئن را برای خرید انتخاب کنید.
پس از بررسی و مقایسه قیمت و پشتیبانی پس از فروش این محصول در سایر فروشگاههای معتبر، می توانید سفارش خود را برای خرید سمان رزینی لایت کیور بایودینامیکا از سایت رسادنت ثبت کنید. قیمت سمان رزینی لایت کیور Biodinamica در وب سایت رسادنت بروز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد تا با آگاهی کافی این کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین در نظر داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه برای تمام محصولات خود از جمله سمان رزینی لایت کیور بایودینامیکا را برای شما فراهم کرده است.
در صورت نیاز به  مشاوره رایگان برای تهیه سمان رزینی لایت کیور بایودینامیکا همکاران ما در رسادنت برای کمک به شما حاضر خواهند  بود.
امیدواریم پس از خرید این محصول رضایت کافی از خرید خود تجربه کنید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5