کامپوزیت فلو میکروهیبرید _Biodinamica

flow microhybrid composite_Biodinamica

استحکام فشاری بالا
شرینکیج پایین
هندلینگ بسیار راحت

محتوای بسته:یک عدد سرنگ 2 گرمی به همراه یک عدد تیپ
میکروهیبرید
لایت کیور
رادیواپک

زمان مناسب برای لایت کیور کردن: 20 ثانیه

کشور سازنده:برزیل

 

دسته بندی : کامپوزیت فلو
کد محصول : 47398288

قیمت از : 338,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کامپوزیت فلو میکروهیبرید Biodinamica ماده ای مانند رزین است که همرنگ دندان است و دندانپزشکان از آن برای ترمیم دندان هایی که در اثر پوسیدگی، شکستگی یا دلایل دیگر آسیب دیده اند استفاده می کنند؛ این ماده یک گزینه پرکاربرد به جای آمالگام سنتی است زیرا می توان آن را به رنگ دندان های طبیعی درآورد و این باعث می شود دندان ترمیم شده تقریباً شبیه به دندان های اطراف باشد.


مشخصات کامپوزیت فلو میکروهیبرید بیودینامیکا:


استحکام فشاری بالا
شرینکیج پایین
هندلینگ بسیار راحت


کامپوزیت فلو میکروهیبرید بیودینامیکا از رزین و قطعات ریز(فیلر) ساخته شده است که آن را قوی می کند و می تواند گاز گرفتن و جویدن را تحمل کند؛ لایه لایه روی دندان گذاشته و سپس با نور مخصوص کیوریا سفت می شود و پس از سفت شدن مواد، به شکلی در می آید که با دندان های مجاور مطابقت داشته باشد و آن را شبیه دندان های طبیعی شما می کند.


کاربردهای کامپوزیت فلو میکروهیبرید Biodinamica:


ترمیم دندان های قدامی (کلاس III و کلاس IV)
پوسیدگی‌های کلاس V
لاینر برای کلاس های I و II


کامپوزیت دندان برای دندان های شما بهتر از آمالگام سنتی است زیرا نیازی به برداشتن بخش کمتری از دندان شما را دارد. همچنین، بر خلاف پرکننده نقره، کمتر احتمال حساسیت به سرما  یا گرما کمتری دارد.


شرکت Biodinamica: 


شرکت Biodinamica یک شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی است که با تمرکز بر کیفیت و اعتماد‌سازی، محصولاتی را در بازار دندانپزشکی عرضه می‌کند. این شرکت به تولید مواد مصرفی مدرن و قابل دسترس برای حرفه‌ای‌های دندانپزشکی می‌پردازد. یکی از این محصولات کامپوزیت فلو میکروهیبرید بیودینامیکا است.


هنگام خرید کامپوزیت فلو میکروهیبرید بیودینامیکا به موارد زیر دقت کنید:


کشور سازنده:برزیل
محتوای بسته:یک عدد سرنگ 2 گرمی به همراه یک عدد تیپ
میکروهیبرید
لایت کیور
رادیواپک
زمان مناسب برای لایت کیور کردن: 20 ثانیه


خريد و قيمت کامپوزیت فلو میکروهیبرید بیودینامیکا :


پس از بررسی و مقایسه قیمت و پشتیبانی پس از فروش این محصول در سایر فروشگاههای معتبر، می توانید سفارش خود را برای خرید کامپوزیت فلو میکروهیبرید بیودینامیکا از سایت رسادنت ثبت کنید. قیمت کامپوزیت فلو میکروهیبرید Biodinamica در وب سایت رسادنت بروز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد تا با آگاهی کافی این کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه ی این محصول را ارائه می دهد، بنابراین می توانید این کالا را با اطمینان کامل خریداری کنید.
علاوه بر این، رسادنت با اطمینان از اصالت محصول، مشاوره رایگان برای تهیه کامپوزیت فلو میکروهیبرید بیودینامیکا ارائه کرده است.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5