اسید اچ _Bisco

Acid H Gel_Bisco

دسته بندی : فسفریک اسید
کد محصول : 47408417

قیمت از : 700,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

ویژگی های اسید اچ بیسکو 35%:

ساخت کشور:امریکا

بسته بندی: حجم سرنگ 5 میلی گرمی

  • ایده آل برای اچ کردن به صورت selective Etch
  • برای اچ کردن لبه های مینایی هنگام کاربرد باندینگ های سلف اچ
  • اسید فسفریک 35% با ویسکوزیته بالا و حاوی BAC با فرمول ویژه جهت کاربرد نقطه ای برای اچ کردن لبه های مینایی هنگام کاربرد باندینگ های سلف اچ

معرفی اسید اچ بیسکو 35%:

  • اسید فسفریک 35 % که به صورت gel تهیه شده ، و تنها اسید فسفریکی می باشد که حاوی (بنزال کونیوم کلوراید) BAC می باشد که به اسید فسفریک خاصیت انتی باکتریال میدهد .از بین رفتن باکتری ها در فرآیند اچینگ ، کمک به کاهش حساسیست پس از ترمیم می شود .شستشوی راحت و سریع بدون جا ماندن ذرات اسید و هیچ گونه رسوبی که سبب کاهش باند می شود.رنگ آبی پر رنگ که تشخیص اسید بر روی سطح دندان را آسان می سازد.SELECT HV ETCH 35% دارای چسبندگی فوق العاده میباشد و به همین دلیل میتواند در پروسه ی باندینگ نیز استفاده شود.به راحتی با آب قابل شستشو میباشد.اسید فسفریک موجود در اچانت محرک شدید چشم و پوست است. اگر اچانت روی پوست یا مخاط برای مدت طولانی باقی بماند ممکن است باعث آسیب شود.اسید فسفریک 35% که به صورت gel تهیه شده اند و دارای BAC(Benzal Konium Chloride) می باشد که به اسید اچ خاصیت آنتی باکتریال میدهد.

 

تاثیر آنتی باکتریال benzalkonium chloride موجود در این اسید اچ :

ژل اسید اچ 30 میل ویسکوزیته بالا بیسکو Bisco SelectHV

 

ژل اسید اچ 5 میل ویسکوزیته بالا بیسکو Bisco SelectHV:

اسید اچ جامبو 5میل 35درصد BAC، حاوی ماده ای به نام بنزآلکونیوم کلراید که یک ماده آنتی باکتریال می باشد و بزرگترین مزیت آن زمانی است که بعد از اچ کردن سطح مورد نظر امکان پوسیدگی های ثانویه به صفر می رسد و بسیار کمک می کند که پوسیدگی بعد از ترمیم نداشته باشید.

 

این سطح سفیدی که در وسط تصویر مشاهده می کنید سطحی است که توسط اسید اچ BAC دار اچ و شست و شو شده است و نقطه های سفید اطراف آن هم باکتری هایی به نام اکتینومایزس ویسکوسز که اسید اچ این باکتریها را 7 میلیمتر از خود دور کرده است حتی پس از شست و شو که نتایج بسیار جالب و جذابی می باشد.

 

روش استفاده بیسکو 35%:

درب سرنگ و درب اسید اچ جامبو را باز کرده و یعد از باز کردن سوپاپ انتهایی آن وقتی سرنگ را بکشید اسید اچ خالی و در سرنگ پر می شود و کار را برایتان راحت می کند. اسید اچ بیسکو در کنار اسید اچ الترادنت یکی از بهترین اسید اچ ها هستند و کاربرد بسیار بالایی در دندانپزشکی دارند.

اسید اچ های  آبی رنگ بیسکو حاوی بنزآلکونیوم کلراید هستند ولی اسید اچ های سبز رنگ بیسکو این ماده را ندارد که ترجیح بر این است که این ماده درون اسید اچ باشد.

کمپانی بیسکو کلا سه نوع اسید اچ تولید می کند:

SELECT HV: اچ وی یک اسید اچ های ویسکوزیته 35 درصد است.مناسب برای سلکتیو اچ است یعنی برای زمانی که فقط انامل یا فقط دنتین یا هر دو را اچ کنید.

UNI-ETCH: که یک اسید فسفریک 32 درصد SEMLGEL است و رقیق تر است.

ETCH 37: یک اسید اچ SEMLGEL و رقیق هستندو بالاترین درصد را بین اسید اچ ها دارند.

هر سه این اسید اچ ها حاوی بنزآلکونیوم کلراید هستند.

 

خرید و قیمت اسید بیسکو 35%:

رسادنت علاوه بر تضمین اصالت و کیفیت محصول اسید بیسکو 35% تا 7 روز ضمانت مرجوعی برای خریداران در نظر گرفته است. برای ثبت سفارش آنلاین و خرید محصول اسیدبیسکو 35% در تعداد دلخواه در سایت رسادنت از طریق لینک بالا اقدام کنید.

 

اسید اچ بیسکو

  • اسید اچ Bisco
  •  
0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5