سمان زینک اکساید _Biodinamica

Zinc oxide cement _Biodinamica

تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی

پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت

زمان کارکرد: 3 دقیقه

بسته بندی: پودر زینک اکساید 12 گرم + مایع اوژنول 10 میلی لیتر

کشور سازنده : برزیل

 

کد محصول : 47443772

قیمت از : 580,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

سمان زینک اکساید Biodinamica دارای ویژگی خاصی است که آن را برای چسباندن انواع روکش در دندانپزشکی بسیار مناسب می کند؛ این محصول به طور گسترده در زمینه دندانپزشکی استفاده می شود زیرا به طور موثر فضای بین دندان ها و محصولات پروتزی مختلف مانند روکش ها، اینله ها و آنله ها را پر می کند و به دلیل انقباض کم، ممکن است فضاهای بین روکش های دندانی را به طور کامل بپوشاند.


ویژگی های سمان زینک اکساید بایودینامیکا :


تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی
فرمول منحصر به فرد
زمان کارکرد مناسب
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت
استحکام بالا
قیمت مناسب


علاوه بر این، تحت تمام روش‌های ترمیم، پوشش نازک سمان زینک اکساید بایودینامیکا خطر پوسیدگی یا نفوذ میکروبی را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و در عین حال از چسبندگی دقیق و مناسب به سطح دندان اطمینان می‌دهد.


کاربرد های سمان زینک اکساید بایودینامیکا :


روکش ایمپلنت
بریج ها 
اینله – انله 
ونیر با حداکثر ضخامت 2 میلی متر
پین های فلزی و فایبر پست ها 
پست ریختگی
سرامیک
زیرکونیوم
برای سیل و پر کردن کانال مورد استفاده قرار میگیرد.


سمان زینک اکساید Biodinamica، ساخت برزیل، به دلیل زمان کار مطلوب، راحتی حمل و نقل آسان را به دندانپزشکان ارائه می دهد؛ در مراحل پس از دندانپزشکی حساسیت کمتری از خود نشان می دهد و اعتماد دندانپزشکان متعددی را به خود جلب کرده است و توسط متخصصان برجسته پروتز ترجیح داده می شود.


اطلاعی کوتاه در رابطه با شرکت Biodinamica:


شرکت Biodinamica یک شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی است که با تمرکز بر کیفیت و اعتماد‌سازی، محصولاتی را در بازار دندانپزشکی عرضه می‌کند. این شرکت به تولید مواد مصرفی مدرن و قابل دسترس برای حرفه‌ای‌های دندانپزشکی می‌پردازد. یکی از این محصولات سمان زینک اکساید بایودینامیکا است.


در هنگام خرید سمان زینک اکساید بایودینامیکا به موارد زیر توجه کنید:


زمان کارکرد: 3 دقیقه
کشور سازنده : برزیل
بسته بندی: پودر زینک اکساید 12 گرم + مایع اوژنول 10 میلی لیتر


خريد و قيمت سمان زینک اکساید Biodinamica:


در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در  بخش های مختلف علمی از جمله دندانپزشکی، بسیاری از افراد و فروشگاه های سودجو اقدام به فروش اقلام تقلبی به جای محصولات واقعی و با کیفیت کرده اند.
• می توانید پس از تایید و مقایسه قیمت کالا با سایر فروشگاه ها، سمان زینک اکساید بایودینامیکا را با اعتماد کامل در سایت رسادنت سفارش دهید. هم اکنون می توانید این محصول را با اطلاعات کافی ارائه شده در سایت ما، به سبد خرید خود اضافه کنید و به لطف قیمت به روز و اطلاعات سمان زینک اکساید Biodinamica موجود در سایت رسادنت از خرید خود لذت ببرید.


• در فروشگاه رسادنت، ما سخت تلاش می کنیم تا خرید اقلام دندانپزشکی را ایمن و ساده کنیم. برای رفع نیازهای شما، همکاران ما آماده ارائه مشاوره رایگان در مورد هر محصولی در وب سایت از جمله سمان زینک اکساید بایودینامیکا هستند.


• همچنین توجه داشته باشید که شرکت رسادنت 7 روز گارانتی کلیه کالاهای خود را ارائه می دهد، بنابراین می توانید با اطمینان کامل اقدام به خرید سمان زینک اکساید بایودینامیکا نمایید.
• ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانیم که با استفاده از آن و مشاهده کیفیت آن انتظارات شما را برآورده خواهد شد.
• هدف ما این است که با ایجاد بستری مناسب و خرید راحت و مطمئن، اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و توانسته باشیم گامی رو به جلو در صنعت دندانپزشکی کشورمان، برداریم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5