آمالگام سه واحدی _سپهر

Amalcap 3 unit _ Sepehr

کیفیت بالا

کاربری آسان

حجم مناسب

فاقد فاز مخرب گاما 2

حداقل لیکیج یا کروژن

حجم: هر کپسول حاوی 800 میلی‌گرم آلیاژ

کشور ساخت: ایران

 

دسته بندی : آمالگام
کد محصول : 4791702

قیمت از : 2,500,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

معرفی آمالگام سه واحدی سپهر:

 

آمالگام سه واحدی سپهر یک پرکننده دندانی با کیفیت و ساخت ایران است که از آلیاژ فلزی تولید می‌شود. آمالکپ سه واحدی سپهر دارای استحکام، پایداری و پالیش پذیری بالایی هستند و برای ترمیم دندان‌های پشتی که تحت فشار زیادی قرار می‌گیرند مناسب هستند.

 

مزایای آمالگام 3 واحدی سپهر:

 

کیفیت بالا

ماندگاری

قیمت مناسب

کاربری آسان

حجم مناسب

فاقد فاز مخرب گاما 2

حداقل لیکیج یا کروژن

پالیش‌پذیری عالی

 

مشخصات فنی آمالگام سه واحدی سپهر:

 

کشور ساخت: ایران

حجم: هر کپسول حاوی 800 میلی‌گرم آلیاژ است.

 

ویژگی و ترکیبات آمالکپ سه واحدی سپهر:

 

آمالکپ سه واحدی سپهر یا Amalcap 3 unit Sepehr یک محصول ایرانی است که توسط شرکت سپهر فلز نگین تولید می‌شود. این محصول حاوی ۴۵ درصد نقره، ۳۰ درصد قلع و ۲۵ درصد مس است و فاقد روی و فاز مخرب گاما ۲ است. این محصول به‌صورت کپسولی عرضه می‌شود و هر کپسول حاوی ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی‌گرم آلیاژ است و  دارای تاییدیه ISO و IR-FDA است و برای مصارف دندانپزشکی تایید شده است.

 

کاربرد آمالگام سه واحدی سپهر:

 

آمالگام 3 واحدی سپهر از محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه هستند که برای ترمیم دندان‌های پشتی که تحت فشار زیادی قرار می‌گیرند مناسب هستند.

موارد استفاده:

ترمیم دندان‌های پوسیده

ترمیم دندان‌های شکسته

پر کردن حفره‌های دندانی

بازسازی تاج دندان

ترمیم دندان‌هایی که به دلیل پوسیدگی یا شکستگی نیاز به ترمیم گسترده دارند

ترمیم دندان‌هایی که در معرض نیروهای گاز گرفتن قابل توجهی هستند

 

طریقه استفاده از آمالگام سه واحدی سپهر:

 

با استفاده از فرز دندانپزشکی، پوسیدگی و بافت عفونی دندان را بردارید و پس از اینکه حفره دندان را با آب و هوا تمیز کردید، حفره دندان را با استفاده از یک ماده خشک کننده، خشک کنید.

یک کپسول آمالکپ 3 واحدی سپهر را در دستگاه آمالگاماتور قرار دهید و دستگاه آمالگاماتور را به مدت 10 ثانیه روشن کنید تا مخلوط شود.

آمالگام مخلوط شده را به حفره دندان منتقل کنید و با استفاده از ابزار مناسب، آمالگام را فشرده و سطح آمالگام را به گونه‌ای صاف کنید که با سطح دندان هموار باشد.

در پایان و پس از سفت شدن آمالگام، آن را با استفاده از یک فرز پولیش، صاف و صیقلی کنید. توجه کنید که این کار باعث می‌شود سطح آمالگام صاف و براق شود و از تجمع پلاک و باکتری جلوگیری کند.

 

قیمت آمالگام سه واحدی سپهر:

 

شما می‌توانید آمالگام سه واحدی سپهر را از رسادنت خریداری کنید. قیمت آمالکپ 3 واحدی سپهر مقرون به صرفه و رقابتی است و به شما در صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند. از طرفی با خرید آمالکپ 3 واحدی سپهر، می توانید ترمیمی با کیفیت و ماندگار را به بیماران خود هدیه دهید.

برای اطلاع از قیمت آمالگام سه واحدی سپهر می توانید با پشتیبانی سایت رسادنت و مشاورین ما در ارتباط باشید و اطلاعات دقیق تری در این مورد به دست آورید. قیمت ها همیشه دستخوش نوسانات بازار و تخفیف های موجود هستند.

 

خرید آمالگام سه واحدی سپهر:

 

ایا به دنبال یک راهکار پیشرفته و مطمئن برای پردازش دندان‌های بیماران خود هستید؟ آمالگام سه واحدی سپهر، به شما این امکان را می‌دهد تا با قدرت و دقت بیشتری به درمان‌های دندانی بپردازید. پس درنگ نکنید و با خرید آمالگام سه واحدی سپهر تجربه خرید بهترین محصول را به خود هدیه دهید.

رسادنت، با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، همواره در تلاش است تا بهترین محصولات دندانپزشکی را با قیمتی مناسب و خدماتی با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد. این شرکت، علاوه بر تضمین اصالت و کیفیت محصولات خود، تا 7 روز ضمانت مرجوعی برای خریداران در نظر گرفته است. دندانپزشکان گرامی می توانند برای خرید آمالکپ 3 واحدی سپهر ، با اطمینان خاطر، از طریق لینک مربوطه اقدام کنند.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5