کامپوزیت بالکی _Bisco

Bisco_Reveal HD Bulk

دسته بندی : کامپوزیت
کد محصول : 57120349

قیمت از : 1,650,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کامپوزیت بالک Reveal HD Bulk بیسکو به سیستم Filler-Resin با ضریب شکست مناسب برای انتقال نور دست یافته است که سبب می شود نور دستگاه لایت به خوبی شکست یافته و در تمام نقاط ماده پراکنده شود و بدین ترتیب عمق کیور بسیار خوبی در خدود 5-6 میلی متر برای ما تامین  نماید.هندلینگ و پالیش پذیری فوق العاده به همراه مقاومت و عمق کیور لازم برای ترمیم خلفی توسط تکنولوژی Filler-Resin در کنار سهولت کاربرد،ترمیمی سریع،راحت و با کیفیت بالا را به وجود می آورد.این کامپوزیت در سرنگ های 3 گرمی عرضه می شود.

ویژگی های کامپوزیت بالک Reveal HD Bulk:

  • کامپوزیت بالک با تکنولوژی منحصر به فرد HD Filler ؛
  • مناسب برای ترمیم حفرات بسیار عمیق ؛
  • عمق کیور 6-5 میلی متر ؛
  • استحکام فشاری عالی (370 مگاپاسکال) ؛
  • انقباض حجمی کم (<2.50٪) و کاهش استرس انقباضی.

کاربرد کامپوزیت بالک Reveal HD Bulk:

  • ترمیم در ناحیه خلفی ؛
  •  ترمیم دندان های شیری ؛
  • فیشور سیلنت گسترده در مولرها و پرمولرها ؛
  • ساخت کور کامپوزیتی ؛
  • اسپلینت دندان ها ؛
  • ترمیم پرسلن، مینا و ترمیم های موقتی.

مزایای کامپوزیت بالک Reveal HD Bulk:

  • با تکنولوژی منحصر به فرد HD Filler – High Depth Filler تحولی در عرصه کامپوزیت ها برای ترمیم حفرات بسیار عمیق و دلیل اصلی تمایز این محصول نسبت به کامپوزیت های همرده خود می باشد ،
  • بیسکو به سیستم Filler – Resin با ضریب شکست مناسب برای انتقال نور دست یافته است که سبب می شود نور دستگاه لایت به خوبی شکست یافته و در تمام نقاط ماده پراکنده شود و بدین ترتیب عمق کیور بسیار خوبی در حدود 5-6 میلی متر باری ما تامین نماید ،
  • رادیواپاسیتی بالا به دندانپزشک این امکان را می دهد که ارتباط تنگاتنگ بین رستوریشن و دندان را ارزیابی کند و به راحتی پوسیدگی ثانویه را تشخیص دهد، که در مورد کامپوزیت های خلفی بسیار مهم است ،
  • هندلینگ و پالیش پذیری فوق العاده به همراه مقاومت و عمق کیور لازم برای ترمیم خلفی توسط تکنولوژی  Filler – Resin در کنار سهولت کاربرد، ترمیم سریع، راحت و با کیفیت بالا را بوجود می آورد.

 

آیا می دانید که چطور می توانید سرعت ترمیم های خلفی را 3 برابر کنید؟

کامپوزیت REVEAL HD BULK ساخت کمپانی بیسکو عمق کیور خیلی بیشتری نسبت به کامپوزیت های عادی دارند و میزان لایه ای که گذاشته می شود می تواند بیشتر باشد یعنی دو الی سه برابر کامپوزیت های معمولی. این کامپوزیت ها در درمانهای خلفی می تواند کارتان را راحت کند و هم از نظر زمانی جلو هستید.

این کامپوزیت لایت کیور، دارای عمق 5الی 6 میلیمتر است که یکی از بیشترین  عمق ها در بین کامپوزیت های بالک است و باعث سرعت بخشیدن به ترمیم می شود. زمان کیور 20 ثانیه (لایت کیورهایی با قدرت بیشتر از 1000) که عدد قابل قبولی است.

مقاومت فشاری آن 370 مگاپاسکال است که عدد بسیار بالایی است و پالیش پذیری بسیار بالایی دارد. کامپوزیت بالک در رنگهای  A1-A2-A3 ارایه می شود و باعث می شود در ترمیم های خلفی فقط به صورت سینگل لایر کار کنید و نیاز به کامپوزیت انامل دیگه ای نیست.

ممکن است از نظر زیبایی نسبت به کامپوزیت های خلفی یا انامل که روی کامپوزیت یونیورسال خلفی قرار می‌گیرد پایین تر باشد ولی بسیار کار را راحت تر می کند و از آنجایی که شما در ترمیم های خلفی باید لایه های 2 میلیمتر بگذارید و آنجا ایزولیشن سخت است و باید کار دقیق باشد این کامپوزیت کمک می‌کند تا دقت، سرعت و زیبایی خیلی بیشتر شود از لحاظ رادیو اپسیته، بسیار بالاست.

  •  

و اما روش کار با این کامپوزیت:

این کامپوزیت نامش REFEL HD است که HD مخفف فیلرهای جدیدی است که این کمپانی برای کامپوزیت بالک اختراع کرده و به آن اچ دی فیلر می گویند که باعث می شود زمانی که نور وارد کامپوزیت می شود کاملا متفرق شود و کاملا پخش، و در داخل کامپوزیت نفوذ می کند و این یعنی شما می‌توانید عمق کیور تان را افزایش دهید.

برای اینکه این کامپوزیت را در ترمیم های خلفی مورد استفاده قرار  دهیم کمپانی پیشنهاد داده است که یک لایه نازک لاینر گذاشته و بعد کل حفره را با این کامپوزیت پر کنید. می توانید روی آن انامل هم استفاده نکنید و بعد از استفاده از کامپوزیت بالک پالیش را انجام دهید.

برای این کار می‌توانید از لاینر ترابیس بیسکو و یا تراکال ال سی بیسکو باشد که هر دو اینها لاینر های عالی هستند.

نکته جالب دیگر این کامپوزیت، این است که رنگهای مختلف آن یک کالر کدینگ جالبی دارد مثلا رنگ A1نارنجی A2 آبی و A3 سبز است که باعث می شود وقتی کنار هم قرار می‌گیرند به راحتی قابل تشخیص باشند.

و اما تست هندلینگ:

موقع خارج شدن از سرنگ بسیار نرم و فرم پذیری است.چسبندگی آن به قلم متوسط رو به کم است و رنگ شفاف تری دارد که بخاطر نفوذ نور به داخلش است.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5