کامپوزیت نانوهیبرید _Kuraray

Clearfil Ap-x Es-2 Composit _Kuraray

دسته بندی : کامپوزیت
کد محصول : 57213508

قیمت از : 2,350,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کمپانی کوراری از تولید کنندگان شناخته شده محصولات دندانپزشکی است که همواره در تولید محصولات جدید با قابلیت‌های بهتر پیشرو عمل می‌کند. کامپوزیت نانوهیبرید کوراری یکی از محصولات این کمپانی است که در پی سال‌ها تحقیقات و آزمایش‌های متعدد به بازار عرضه شد.

کاربردهای کامپوزیت نانوهیبرید کوراری

از کامپوزیت نانوهیبرید کوراری در ترمیم‌های مستقیم برای دندان‌های قدامی و خلفی در کلاس‌های یک تا پنج استفاده می‌شود. همچنین این کامپوزیت در ونیرهای مستقیم، اصلاح ظاهر یا شکل دندان، ترمیم روکش‌ها و بریج‌های شکسته داخل دهان کاربر دارد. این کاربردهای متعدد را باید از مقاومت بالای کامپوزیت نانوهیبردی کوراری نسبت به فشار دانست. این کامپوزیت ساخت ژاپن، از نوع یونیورسال و لایت کیور است.

مزایای کامپوزیت نانوهیبرید کوراری

  • تطابق رنگ فوق‌العاده کامپوزیت نانوهیبرید کوراری و تنوع رنگ بالای آن در نتیجه رضایت‌بخش ترمیم تاثیر بسزایی دارد.
  • این فیلر کامپوزیتی نانوفیلد که از فرمول ماتریکس منعکس کننده نور بهره می‌برد، با ویژگی پخش نور بسیار خوبش ظاهری بسیار نزدیک به دندان طبیعی دارد.
  • قابلیت پالیش‌پذیری و پرداخت بالا از دیگر مزایای کامپوزیت کوراری است.
  • انقباض پلیمریزاسیون کم و قوام بالا، کار با این کامپوزیت را ساده می‌کند، مانع چسبیدن کامپوزیت به ابزار و تجهیزات کار می‌شود و سرعت عمل دندانپزشک را افزایش می‌دهد.

CLEARFIL™ AP-X ES-2 یک کامپوزیت یونیورسال نانو هیبریدی، ایده آل برای کاربردهای قدامی و خلفی است که با فناوری فیلر شرکت کوراری  تقویت شده است. CLEARFIL™ AP-X ES-2 دارای یک مفهوم شید تایید شده توسط VITA برای کامپوزیت های مستقیم دارد  که تنها با سه جزء امکان پذیر است: شید های تک رنگ (کلاسیک)، شید های دوگانه (Premium) با شید های انامل،  دنتین و ترنسلوسنت، و راهنمای شید . انتخاب شید مناسب هرگز دقیق تر از این نبوده است. 

کامپوزیت نانوهیبریدKuraray

کامپوزیت نانوهیبرید کوراری

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5