کامپوزیت انامل _Bisco

Bisco_Aelite Aesthetic Enamel

دسته بندی : کامپوزیت
کد محصول : 57222345

قیمت از : 1,700,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کامپوزیت نانوفیل _Bisco - Bisco_Aelite Aesthetic Enamel

Aelite Aesthetic Enamel یک کامپوزیت نانوفیل لایت کیور بسیار تقویت شده است که طیف کاملی از شید های VITA®* و همچنین سه شید انسیزال دارد Aelite Aesthetic Enamel استحکام بالایی دارد و می تواند به عنوان لایه مینا در هر دو ترمیم خلفی و قدامی قرار گیرد. Aelite Aesthetic Enamel به دلیل وجود ذرات پرکننده در اندازه نانو، پالیش پذیری بسیار خوبی دارد و آن را برای ترمیم های قدامی مناسب و مطلوب می کند. فیلر های تقویت شده ی Aelite Aesthetic  استحکام حداکثر را به آن می بخشد. این کامپوزیت در سرنگ های 4 گرمی عرضه می شود.

ویژگی های کامپوزیت Aelite Aesthetic Enamel:

  • کامپوزیت ENAMEL تقویت شده نانوفیل لایت کیور.
  • ویژه بازسازی مینای دندان در ترمیم های قدامی و خلفی.
  • مقاومت استثنایی در برابر گسترش ترک به دلیل وجود فیلر تقویت شده.
  • دوام زیاد در برابر سایش، تغییر رنگ و پالیش پذیری فوق العاده. 
  • به علت هندلینگ خوب ، شکل پذیری آن آسان است
  • سطح سایش پایین و مقاومت بالا، کامپوزیت را برای لایه مینای ترمیم های زیبایی شناختی خلفی ایده آل می کند.
  • درصد وزنی فیلر: 73 درصد
  • درصد حجمی فیلر: 54 درصد
  • مقاومت فشاری: 337 مگا پاسکال
  • مقاومت خمشی: 114 مگا پاسکال

میزان شرینکیج: 3.18 درصد

  • کاربرد: ترمیم های کلاس I و II و III و IV و V و VI

مزایای کامپوزیت Aelite Aesthetic Enamel:

  • سهولت کاربرد، رنگ بسیار زیبا و بدون سایه آبی یا خاکستری.
  • دارای کلیه رنگ های Vita و یک رنگ Bleach white و سه رنگ انسیزال (Incisal).

سوالات رایج درباره ی کامپوزیت Aelite Aesthetic Enamel:

  • چه زمانی باید از Aelite Aesthetic Enamel استفاده کرد؟

Aelite Aesthetic Enamel برای استفاده در لایه مینای ترمیم های کلاس I، II، III، IV، V و/یا VI  مناسب است.

  • چه مدت باید Aelite Aesthetic Enamel لایت کیور شود؟

هر یک از لایه های 1 تا 2 میلی متری را به مدت 20 ثانیه لایت کیور کنید. لایت کیور نهایی را به مدت 30 ثانیه انجام دهید.

کامپوزیت انامل بیسکو یک کامپوزیت نانوفیل با قابلیت پالیش پذیری بالا و استحکام قابل قبول میباشد. که در رنگهای ویتا بعلاوه یک رنگ بلیچ و همچنین سه رنگ خاص برای نواحی انسیزال است. در صورتی که از سایر کامپوزیت های بیسکو استفاده می نمایید و یا از هر کامپوزیت دیگری که هندلینگش را دوست دارید ولی براقیت و پالیش پذیری مطلوب را بدست نمی آورید، این کامپوزیت را به عنوان بیرونی ترین لایه روی آنها بکار ببرید. آنگاه به نتیجه مطلوب و زیبایی مورد نظر دست خواهید یافت.

نانوفیل یا میکروفیل:

همانطور که میدانید بهترین کامپوزیت ها در دنیا از نظر پالیش پذیری کامپوزیت های میکروفیل میباشند. اما مشکل وحشتناک این کامپوزیت ها استحکام بسیار پایینشان است. بطوریکه اگر بدون ساپورت استفاده شوند به احتمال خیلی خیلی زیاد در آینده لب پر خواهند شد.

فلسفه تولید کامپوزیت های نانوفیل، تولید کامپوزیتی با قدرت کامپوزیت های میکروهیبرید ولی پالیش پذیری کامپوزیت های میکروفیل بود. که محقیقین Bisco با تولید AELITE Aesthetic Enamel این امر را محقق ساخته اند. کامپوزیت نانوفیل بیسکو دارای ذراتی بزرگتر از کامپوزیت های نانو هیبرید ولی با پالیش پذیری بسیار عالی. بین 0.04 الی 5 میکرون قطر ذرات تشکیل دهنده این کامپوزیت است.

بار دیگر رجوع میکنیم به راهنمای بیسکو در کاربرد هایشان:

دندانهای خلفی:

دندانهای قدامی:

 

همانطور که در شکل بالا می بینید. کامپوزیت انامل بیسکو دارای 2 رنگ انسیزال هم میباشد. که از آنها میتوانید در ترمیم های کلاس IV یا ونیر های کامپوزیتی دایرکت استفاده کنید.

رقیب این کامپوزیت در بازار،  3M Filtek Supreme ساخت کمپانی تری ام است که با توجه به اختلاف قیمت بالایی که دارند کامپوزیت کمپانی Bisco بهترین انتخاب شما برای یک ترمیم زیبا و ماندگار است.

رنگ بلیچ AELITE Aesthetic Enamel برای بیمارانی که تمایل به ونیر های رنگ روشن دارند. یک رنگ ایده آل محسوب می‌شود.

توضیحات تکمیلی:

اگر دنبال یک کامپوزیت خوب هستید که پالیش پذیری بسیار خوب و عالی داشته باشدو علاوه بر آن REINFORCE شده باشد انامل بیسکو را به شما معرفی می کنیم.

کامپوزیت انامل بیسکو یک کامپوزیت نانوفیل و REINFORCE  شده است یعنی کامپوزیت نانوفیل یک سری نانوفیلر های ریزی دارد که باعث می شود پالیش پذیری بسیار خوبی داشته باشد.

یک اصطلاحی هم است که کامپوزیت های نانو فیل استحکامشان در ابتدا مانند کامپوزیت های نانو هیبرید و پالیش شان در حد کامپوزیت های میکرو هیبرید است و نکته ای که باید به آن توجه کنید فیلرهای این کامپوزیت رینفورس شده است یعنی قدرت آن بالا رفته و با کامپوزیت های نانوفیل عادی فرق دارد و باعث می‌شود بعد از پالیش، پالیش ها ماندگار شوند و ترک های آتی هم ایجاد نشود.

این کامپوزیت در کجا استفاده می شود؟

بر روی کامپوزیت های بادی، دنتین و خلفی یک لایه خیلی نازک می زنید و باعث می شود که زیبایی کار چند برابر شود. شبیه کار لیرینگ است. کامپوزیت انامل رنگهای عادی ویتا را دارد به همراه سه رنگ انسیزال که از نظر خصوصیات دقیقا مثل رنگهای عادی هستند.

وزن این کامپوزیت 4 گرم است و درصد وزنی فیلر آن 73 درصد است.

اما هندلینگ کامپوزیت انامل:

در هنگام بیرون آوردن یک نرمی و حس خوبی انتقال می‌دهد. میزان چسبندگی آن به مراتب بیشتر از بیسکو بادی است که طرفدارهای خاص خودش را دارد. فرم دهی آن خوب است.

این کامپوزیت با ویسکوزیته متوسط ولی چسبندگی بیشتر ازکامپوزیت بادی و کولزر است. موقع کار کردن یک ترنسلوسنسی یا شفافیت خوبی دارد که برای کامپوزیت های انامل چنین چیزی طبیعی است و نکته آخر ماندگاری و پالیش پذیری در این کامپوزیت بسیار بالاست.

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5