محلول انعقاد خون _آونت دنتال

ADS Hemostatic Solution

فرمولاسیون با pH مناسب و تنظیم شده
حاوی 25‌% آلومینیوم کلراید
بدون اثر بر روی استحکام و باند
محتوی بسته: 30 میلی لیتر
کشور سازنده : ایران

 

دسته بندی : مواد انعقاد خون
کد محصول : 1216813

قیمت از : 225,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

محلول انعقاد خون اونت دنتال یک ابزار بسیار مهم برای دندانپزشکان است، نه تنها به دلیل خواص درمانی آن، بلکه همچنین به این دلیل که برای جلوگیری از خونریزی در طی اقدامات دندانپزشکی ضروری است؛ بنابراین درک اهمیت این محصول و نقش آن در دندانپزشکی ضروری است.

 

ویژگی های محلول انعقاد خون اونت دنتال:
فرمول منحصر به فرد
قیمت مناسب
فرمولاسیون با pH مناسب و تنظیم شده.
قابلیت تمیز شدن سریع که دندان ها را لکه نمی کند
بدون اثر بر روی استحکام و باند
حاوی 25‌% آلومینیوم کلراید

هموستاز یا لخته شدن خون، فرآیندی است که شامل توقف خونریزی از طریق تقویت انعقاد خون است؛ این محلول مخصوصاً در کنترل خونریزی لثه مفید است که مشکل رایجی است که دندانپزشکان در طی مراحل مختلف با آن مواجه می شوند.


کارایی محلول انعقاد خون آونت دنتال:
در توانایی آن در توقف سریع خونریزی مشهود است و به دندانپزشکان اجازه می دهد بدون وقفه کار کنند. این محصول با تقویت انعقاد خون تضمین می کند که روش های دندانپزشکی می تواند روان و کارآمد انجام شود.
درک تفاوت در جریان خون بین سیاهرگ ها و شریان ها برای درک اهمیت هموستاز بسیار مهم است. در حالی که خونریزی شریانی به دلیل فشار خون بالاتر به پاسخ سریع‌تری نیاز دارد، خونریزی وریدی ممکن است برای انعقاد خون به شدت به پلاکت‌ها وابسته نباشد.

 

ترکیب محلول انعقاد خون آونت دنتال به چه صورت است؟
ترکیب محلول انعقاد خون آونت دنتال که به جای آهن شامل آلومینیوم است، از سیاه شدن لثه پس از استفاده جلوگیری می کند. 
این بهبود در فرمول، نتیجه زیبایی شناختی تری را برای بیمارانی که تحت عمل های دندانپزشکی قرار می گیرند تضمین می کند؛ که این محلول انعقاد خون آونت دنتال دارای 25% آلومینیوم کلراید است.

 

بررسی نحوه استفاده از محلول انعقاد خون آونت دنتال:
برای آماده شدن، از آب برای تمیز کردن سطح مناسب استفاده کنید و سپس از پوار هوا برای خشک کردن آن استفاده کنید.
پس از آغشته کردن یک تکه پنبه یا قلم مو به مقدار کافی محلول انعقاد خون آونت دنتال آن را روی بافت خونریزی دهنده بمالید و بگذارید چهار تا پنج دقیقه در آنجا بماند.
پس از تمیز کردن کامل سطح آغشته به محلول با آب، بگذارید خشک شود.


قبل از قالبگیری دندان چه کاری باید انجام شود؟
قبل از قالبگیری برای مشخص کردن فینیش لاین تراش باید لثه کنار زده شود؛برای این کار میتوان از الکتروسرجری یا نخ کنار زننده لثه استفاده نمود؛ البته که در صورت استفاده از نخ زیر لثه احتمال خونریزی از سولکوس لثه افزایش می‌یابد که برای کنترل خونریزی می توان نخ کنار زننده لثه را به یک ماده هوموستات مانند محلول انعقاد خون اونت دنتال آغشته کرد.
در صورت تمیز کردن دقیق و کامل محلول انعقاد خون نیک درمان، هیچ اثر قابل تشخیصی بر روی استحکام باند وجود ندارد.


در هنگام استفاده از محلول انعقاد خون آونت دنتال به نکات زیر توجه کنید:
تمیز کردن کامل دهان بیمار پس از انجام عمل بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که هیچ ماده ای باقی نمانده است.
در صورتی که بیمار سابقه حساسیت به خصوص به کلرید آلومینیوم یا هر ماده دیگر موجود در فرآورده داشته باشد، توصیه می شود از مصرف آن خودداری کند.
در صورت مشاهده هرگونه علائم آلرژیک مانند تورم لب ها، لثه ها، زبان، صورت یا سایر نواحی، توصیه می شود به پزشک مراجعه کنید.
اجتناب از تماس با چشم و پوست بسیار مهم است. در صورت تماس چشم های بیمار با هر ماده ای لازم است به مدت پانزده دقیقه به طور مداوم با آب شسته شود و به مرکز درمانی مراجعه شود.
در صورت بلع تصادفی، نوشاندن آب به بیمار و تماس فوری به جای ایجاد استفراغ با پزشک ضروری است.
دندانپزشک از محلول انعقاد خون آونت دنتال در مطب خود استفاده می کند، بنابراین توصیه می شود از این محصول با رعایت نکات ایمنی شخصی استفاده شود.

 

شرایط استفاده از محلول انعقاد خون اونت دنتال:
در صورت تماس اتفاقی با پوست یا چشم، سریعا با آب فراوان بشویید.
به دور از نور و دسترس کودکان نگهداری شود
از ریختن باقی مانده یا مواده آغشته به این محصول در فاضلاب شهری اجتناب کنید.


شرکت آوانت دنتال:
شرکت آوانت دنتال یکی از مراکز تخصصی در زمینه دندانپزشکی است. این شرکت با همکاری تیمی از دندانپزشکان ماهر و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.یکی از محصولات محبوب این شرکت محلول انعقاد خون آونت دنتال می‌باشد.


در هنگام محلول انعقاد خون آونت دنتال به موارد زیر توجه کنید:
کشور سازنده : ایران
محتوی بسته: 30 میلی لیتر


خريد و قيمت محلول انعقاد خون آونت دنتال:
در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت محلول انعقاد خون اونت دنتال در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای محلول انعقاد خون اونت دنتال ثبت نمایید. قیمت و اطلاعات محلول انعقاد خون آونت دنتال در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از محلول انعقاد خون آونت دنتال آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید محلول انعقاد خون آونت دنتال را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5