کلروفرم _نیک درمان

Choloroform

قابل استفاده در درمان مجدد کانال ریشه

محتوای بسته:15 میلی لیتری

کشور سازنده:ایران

 

دسته بندی : حلال گوتا
کد محصول : 1352305

قیمت از : 125,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

کلروفرم نیک درمان با فرمول شیمیایی CHCl3 یکی از موثرترین و پرکاربردترین حلال ها برای گوتاپرکا است و باید به این نکته توجه داشت که اثرات نامطلوب بهداشتی در ارتباط با قرار گرفتن در معرض کلروفرم گزارش شده است. 
در سال های اخیر کلروفرم به عنوان یکی از موادهای سرطان زا طبقه بندی می شود که با توجه به عدم برتری استفاده از کلروفرم به عنوان سیلانت در مقایسه با دیگر مواد، می توان از کلروفرم نیک درمان در تکنیک های پر کردن اجتناب کرد.


ویژگی های کلروفرم نیک درمان:


قابل استفاده در درمان مجدد کانال ریشه
استفاده راحت


اما، کلروفرم برای تسهیل حذف گوتاپرکا از کانال های ریشه که نیاز به درمان مجدد دارند یکی از بهترین مواد‌ها می‌باشد.

 

کاربردهای کلروفرم نیک درمان:


درمان مجدد کانال های ریشه ی دندان

 

نحوه ی استفاده از کلروفرم نیک درمان:


ابتدا کانال ریشه تمیز شده و حدود آن مشخص شود
عکس رادیوگرافی از آن تهیه شود
بزرگترین گوتایی که به طول کارکرد می‌رود در کانال قرار می‌گیرد و عکس رادیوگرافی تهیه می‌شود
گوتا را به سیلر آغشته کرده و در کانال قرار دهید
برای پر کردن کانال از اسپریدر میتوان استفاده کرد
در صورت مشاهده هرگونه عیب پس از پرکردگی کانال ریشه میتوان از کلروفرم نیک درمان برای خارج سازی گوتاپرکا استفاده کرد و سپس کانال را دوباره پر کرد.

 

اطلاعی در مورد شرکت نیک درمان: 


شرکت نیک درمان آسیا فعالیت خود را از سال 1392 در حوزه تامین ملزومات دندانپزشکی با واردات مواد مصرفی کمپانی Dentonics آمریکا مالک برند تجاری (Master-Dent) آغاز نمود.
و طی یک دوره چهار ساله با افزایش حجم تجارت با این شرکت، نمایندگی انحصاری منطقه ای محصولات Master-Dent در ایران، عراق و افغانستان را اخذ نمود و از سال 1397 نمایندگی انحصاری کشور پاکستان را بدست آورد. یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت کلروفرم نیک درمان می‌باشد.

 

در هنگام خرید کلروفرم نیک درمان درمان به موارد زیر توجه کنید:


کشور سازنده:ایران
محتوای بسته:15 میلی لیتری


خريد و قيمت کلروفرم نیک درمان:


در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت کلروفرم نیک درمان در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای محصول کلروفرم نیک درمان ثبت نمایید. قیمت و اطلاعات کلروفرم نیک درمان در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.
تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از جمله کلروفرم نیک درمان آماده خدمت رسانی می‌باشند.
علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید حلال گوتا نیک درمان را با اطمینان کامل خریداری کنید.
ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.
امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5