سمان رزینی دوال کیور _FGM

Resin Cement Allcem_FGM

دسته بندی : سمان رزینی
کد محصول : 136341516

قیمت از : 850,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

برای تسریع فرآیند کیور سمان می توان از لایت کیور نیز استفاده کرد، سمان رزینی دوال کیور FGM از دو جزء خمیر و کاتالیزور تشکیل شده است که بخش خمیری این سمان توسعه رنگدانه های آن را تسهیل می کند و هنگامی که با کاتالیزور ترکیب می شود، فرآیند پخت شیمیایی آغاز می شود، علاوه بر داشتن چسبندگی و خواص مکانیکی عالی، سمان رزینی دوال کیور اف جی ام  را می توان به دلیل داشتن سرنگ دوتایی به نسبت یک به یک، بدون دردسر مخلوط کرد و امکان استفاده آسان و دقیق را فراهم می کند.

 

ویژگی های سمان رزینی دوال کیور FGM:


تغییرات حجمی پایین ( LOW SHRINKAGE) 
عدم چسبندگی به ابزار دندانپزشکی
فرمول منحصر به فرد
زمان کارکرد مناسب
پلیمرازیسیون و ستینگ سریع
ضد حساسیت
استحکام بالا
قیمت مناسب
فاقد اوژنول

 

سمان رزینی دوال کیور اف جی ام به گونه ای ساخته شده است که نسبت یک به یک باقی می ماند و در نتیجه استحکام چسبندگی را افزایش می دهد، استحکام خمشی را افزایش می دهد و به درجه بالایی از تبدیل برای درمان های شیمیایی و دوگانه دست می یابد، استفاده از سمان رزینی دوال کیور FGM نقش مهمی در زمینه دندانی ایفا می کند، زیرا به طور موثری فاصله بین دندان ها و محصولات مختلف پروتز مانند روکش ها، اینله ها و آنله ها را پر می کند.

 

کاربرد های سمان رزینی دوال کیور اف جی ام :


روکش ایمپلنت
بریج ها 
اینله – انله 
ونیر
پین های فلزی و فایبر پست ها 
پست ریختگی
سرامیک
زیرکونیوم

 

سمان رزینی دوال کیور FGM دارای ویژگی منحصر به فرد خود اچینگ است که نیاز به اچ را از بین می برد و آن را برای چسباندن انواع مختلف روکش در دندانپزشکی بسیار مناسب می کند و خاصیت انقباض کم آن را قادر می سازد تا تمام منافذ بین روکش های دندان را پر کند.

 

علاوه بر این، لایه نازک سمان رزینی دوال کیور اف جی ام چسبندگی دقیق و مناسب را به سطح دندان تضمین می کند و خطر نفوذ میکروبی یا پوسیدگی در زیر انواع ترمیم ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، ماهیت رادیواپک آن در تصاویر رادیوگرافی شانس تشخیص پوسیدگی زیر روکش را کاهش می دهد و به دلیل زمان کار مناسب، مزیت جابجایی آسان را برای دندانپزشکان فراهم می کند.

سمان رزینی دوال کیور FGM، عاری از اوژنول، سمیت کمتری دارد و حساسیت کمتری را در مراحل بعد از دندانپزشکی نشان می دهد؛ این محصول به دلیل زیست سازگاری بالا شهرت دارد و اعتماد دندانپزشکان متعددی را به خود جلب کرده و مورد علاقه متخصصان برتر پروتز قرار گرفته است.


اطلاعی درباره شرکت دندانپزشکی FGM: 


شرکت دندانپزشکی FGM یکی از تولیدکنندگان معتبر در زمینه مواد و تجهیزات دندانپزشکی است. این شرکت در کشور برزیل در سال 1993 تأسیس شد و محصولات خود را با کیفیت و فناوری بالا طبق استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کند. محصولات اف جی ام به بیش از 80 کشور دنیا عرضه می‌شود.در ایران نیز محصولات FGM با نام تجاری اف جی ام (FGM) عرضه می‌شود یکی از این محصولات سمان رزینی دوال کیور اف جی ام است.


در هنگام خرید سمان رزینی دوال کیور FGMبه موارد زیر توجه کنید:


زمان کارکرد مناسب
کشور سازنده : برزیل
بسته بندی: بسته 5 گرمی
رنگ:A3 تا A1 
سری سرنگ یکبار مصرف برای میکس شدن همزمان سمان


خريد و قيمت سمان رزینی دوال کیور اف جی ام :


اگر تمایل به خرید سمان رزینی دوال کیور FGM دارید و قیمت آن نیز برایتان مهم است، فروشگاه آنلاین رسادنت می‌تواند یک گزینه بسیار خوب باشد. این فروشگاه به‌عنوان یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات دندانپزشکی در ایران شناخته‌شده و شما می‌توانید خرید مواد دندانپزشکی خود را از این فروشگاه به‌ راحتی انجام دهید.
همچنین این فروشگاه به دلیل داشتن محصولات باکیفیت و اصالت بالا، خدمات پس از فروش عالی،مشاوره رایگان و مناسب بودن قیمت مواد دندانپزشکی و سایر محصولات می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای سمان رزینی دوال کیور اف جی ام باشد.
توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت بازگشت 7 روزه ی این محصول را ارائه می دهد، بنابراین می توانید این کالا را با اطمینان کامل خریداری کنید.
قیمت سمان رزینی دوال کیور FGM در سایت به‌روز‌رسانی شده تا شما خریدی مطمئن را تجربه کنید.
امیدواریم رضایت شما را از خرید این محصول جلب کرده‌ باشیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5