ست قالبگیری لایت بادی _DMG

Additive Silicone Light Body _DMG

محتویات بسته: دو کارتریج 50ml
نسبت اختلاط: یک به یک
Total Working Time:یک دقیقه و سی ثانیه 
Total Setting Time :چهار دقیقه  
ساخت کشور آلمان

 

دسته بندی : سیلیکون افزایشی
کد محصول : 136455983

قیمت از : 950,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

ماده قالبگیری لایت بادی DMG یک ماده سیلیکون افزایشی است که برای قالبگیری در زمینه‌های ترمیمی و پروتزی دندان‌ها استفاده می‌شود؛ این ماده دارای ویژگی‌هایی همچون دقت بالا در قالب‌گیری، ویسکوزیته کم و آب‌دوستی اولیه بسیار بالا می‌باشد که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای قالب‌گیری دو مرحله‌ای تبدیل کرده است.

 

ویژگی های ست قالبگیری لایت بادی دی ام جی:


- زمانی که انتقال به لابراتوار و تهیه کست زمان زیادی می‌برد؛ قالب تغییر حالت نمی دهد
- این ماده کاملاً هیدروفیل است.
- تحت فشار فلو ابل است در عین حال به طرز فوق العاده ای ثبات ابعادی دارد.
- پوتی و لایت بادی دارای تفاوت رنگ قابل توجهی هستند تا احتمال خطا را کم کند
- این ماده برای تکنیک‌های مختلف قالب‌گیری مناسب است.
- پس از تغییر حالت، این ماده دارای ریکاوری عالی است.


با توجه به آب‌دوستی اولیه بالا، ماده قالبگیری لایت بادی DMG از لحظه اولیه استفاده‌اش، به ویژه در محیط‌های مرطوب، عملکرد بسیار مطلوبی ارائه می‌دهد که این ویژگی باعث می‌شود قالب‌گیری با این ماده به سرعت و با دقت بالا انجام شود و نتایج بهتری نسبت به سایر مواد داشته باشد.

 

کاربرد ست قالبگیری لایت بادی DMG:


استفاده از ماده‌ی قالب‌گیری در درمان‌های پروتزی و ترمیمی بسیار حائز اهمیت است، به ویژه در نواحیی که نیاز به ثبت دقیق بافت و خواص هیدروفیلی دارد. این ماده به عنوان یک قالب‌گیری کاربرد دارد و در فرآیند ترمیم و پروتز نقش مهمی ایفا می‌کند.

 

اطلاعی درباره آبدوستی ماده قالبگیری لایت بادی دی ام جی: 


می‌توان گفت که ماده قالبگیری لایت بادی DMG با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، یک انتخاب عالی برای قالب‌گیری در زمینه‌های ترمیمی و پروتزی دندان‌ها پس از آماده سازی شیار است، آبدوستی اولیه منحصر به فرد لایت بادی دی ام جی، آن را قادر می سازد تا مستقیماً روی سطح مرطوب دندان جریان یابد؛ این آب دوستی منحصر به فرد در کل زمان پردازش حفظ می شود. نتیجه، یک قالب الاستیک با نشانه های تیز از حد آماده سازی حتی در شرایط شدید (زیر لثه) به شما ارائه می دهد.
اکنون می‌توانید با اطمینان کامل از دقت بالای لبه‌های تراش، حتی در شرایطی که شیار عمیق یا محیط مرطوبی وجود دارد، استفاده کنید، زمان ستینگ کوتاه داخل دهان، خواص جریانی بی‌نظیر و تیکسوتروپی بالا، محصول را به طور کامل بهبود می‌بخشد و این ماده به سرعت رطوبت را جذب کرده و مستقیماً با سطح مرطوب دندان در تماس است و هنگام قالب گیری که فشار اعمال می‌شود، مواد به شکاف‌های باریک جریان می‌یابند و وارد حفره دهان نمی‌شوند.


شرکت DMG : 


شرکت DMG یک شرکت تولید کننده محصولات دندانپزشکی است که با تمرکز بر کیفیت و اعتماد‌سازی، محصولاتی را در بازار دندانپزشکی عرضه می‌کند. این شرکت به تولید مواد مصرفی مدرن و قابل دسترس برای حرفه‌ای‌های دندانپزشکی می‌پردازد. یکی از محصولات محبوب این شرکت ست قالبگیری لایت بادی DMG می باشد.

 

در هنگام خرید ست قالبگیری لایت بادی دی ام جی به موارد زیر توجه کنید:


محتویات بسته: دو کارتریج 50ml
نسبت اختلاط: یک به یک
Total Working Time:یک دقیقه و سی ثانیه 
Total Setting Time :چهار دقیقه  
ساخت کشور آلمان


خريد و قيمت ست قالبگیری لایت بادی DMG:


برای خرید ست قالبگیری لایت بادی DMG از وب‌سایت رسادنت می‌توانید پس از مقایسه قیمت‌ها و خدمات پس از فروش این محصول در سایر فروشگاه‌های موجود، سفارش خود را ثبت کنید. ست قالبگیری لایت بادی دی ام جی در وب‌سایت رسادنت بروزرسانی شده تا با اطلاعات کافی و با اطمینان این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعی را در نظر گرفته که شما با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنید. 
همچنین رسادنت با تضمین اصالت کالا، برای ست قالبگیری لایت بادی DMG امکان مشاوره رایگان را برای خریداران گرامی فراهم کرده است. برای ثبت سفارش ست قالبگیری لایت بادی دی ام جی از طریق لینک موجود اقدام بفرمایید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5