موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن

Implant motor and surgery combi 24 _marathon

طراحی سبک و ارگونومیک 
دارای صفحه نمایش رنگی با سطح شیشه‌ای
دارای پدال روشن و خاموش
دارای کنترل خودکار برای سرعت و گشتاور
انجام کالیبراسیون اتوماتیک برای فرکانس
توان مصرفی: از 50 تا 220 ولت 
سرعت چرخش: 25000 دور در دقیقه
تورک (گشتاور): تا 2.9 نیوتن بر دسیبل
ابعاد: 89×120×135 سانتی‌متر
وزن: 130 گرم
ساخت کشور کره جنوبی

 

کد محصول : 140241327

قیمت از : 0 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

موتور ایمپلنت یک وسیله الکتریکی بسیار حیاتی در جراحی ایمپلنت دندانی است. بدون استفاده از این دستگاه، انجام عمل جراحی ایمپلنت تقریباً غیرممکن است. این موتور شامل چهار قسمت اصلی است که شامل کنسول مرکزی، پدال کنترل، میکروموتور و ضد زاویه است که به میکروموتور متصل می‌شود.

 

ویژگی‌های موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن عبارت‌اند از:

 

طراحی سبک و ارگونومیک برای دسترسی و مانور آسان
دارای صفحه نمایش رنگی با سطح شیشه‌ای که باعث استحکام و محافظت بیشتر و همچنین تمیزکاری آسانتر می‌شود
دارای پدال روشن و خاموش
دارای کنترل خودکار برای سرعت و گشتاور
انجام کالیبراسیون اتوماتیک برای فرکانس
کیفیت بدنه‌ی بالا
مقرون به صرفه

 

میکروموتور بخش بسیار حیاتی این دستگاه است و مستقل از سیستم کاشت دندانی عمل می‌کند. به عبارت دیگر، هر سیستم ایمپلنت دندانی می‌تواند از هر نوع موتور کاشتی استفاده کند. برای مثال، در سیستم های ایمپلنت یکپارچه trate، استفاده از میکروموتور مورد نیاز نیست و کاشت ایمپلنت به صورت دستی و با استفاده از رچت انجام می‌شود و ایمپلنت دندان در واقع یک ریشه مصنوعی است که از تیتانیوم گرید ۴ ساخته شده و جایگزین ریشه طبیعی دندان در استخوان فک می‌شود.


انواع روکش های استفاده شده در ایمپلنت هایی که توسط موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن قرار می گیرند:


1.سمان شونده (cemented):روکش ساخته شده به صورت لابراتواری بر روی اباتمنت فیکس شده و پیچ شده که روی فیکسچر قرار دارد، سمان می شود.
2.screw retained: اباتمنت و روکش که به یکدیگر متصل هستند بر روی فیکسچر پیچ می شوند.


نکته قابل توجه این است که همانطور که دندان طبیعی بر ریشه خود قرار دارد، دندان‌های پروتزی یا تاج دندانی که در آزمایشگاه ساخته شده‌اند، بر روی ایمپلنت‌ها که به عنوان پایه عمل می‌کنند، نصب می‌شوند.

 

انواع موتورهای جراحی قابل استفاده در قراردهی ایمپلنت:


موتورهای ضربه‌ای برای قرار دادن ایمپلنت در حفره استفاده می‌شوند. این نوع موتورها با ایجاد ضربه‌های کوتاه و قدرتمند، ایمپلنت را به درستی در مکان مورد نظر قرار می‌دهند.
موتورهای چرخشی برای برش استخوان و قرار دادن ایمپلنت استفاده می‌شوند و این نوع موتورها با حرکت چرخشی دقیق، امکان برش استخوان را فراهم می‌کنند و ایمپلنت را به درستی در مکان مورد نظر قرار می‌دهند.
موتورهای لرزان نیز برای برش استخوان و قرار دادن ایمپلنت استفاده می‌شوند که این نوع موتورها با ایجاد لرزش‌های دقیق و کنترل شده، به جابجایی دقیق ایمپلنت کمک می‌کنند و فرآیند جراحی را بهبود می‌بخشند.

با دقت در خرید این تجهیزات دندانپزشکی، می‌توانید با قیمت مناسبی خرید با کیفیت را انجام دهید.


یکی از شرکت های محبوب در این زمینه ،شرکت ماراتن می باشد که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات دندانپزشکی در کره جنوبی است. 
محصولات شرکت ماراتن در کشورهای مختلفی از جمله ایالات متحده آمریکا، آلمان، انگلستان و استرالیا به فروش می‌رسد. این شرکت به تولید و توزیع تجهیزات دندانپزشکی با کیفیت بالا متمرکز است.
محصولات معروف این شرکت شامل دستگاه‌های مختلفی مانند دستگاه‌های جرم‌گیر نوری وغیرنوری، لایت‌کیور پرتابل، رو یونیتی، اپکس فایندر (اپکس لوکیتور)، پالپ تستر، موتور اندو، آبچوراتور، گوتا کاتر، دستگاه پیزوسرجری، موتور ایمپلنت، موتور الکتریکی، اسکنر فسفر پلیت، سنسور داخل دهانی، آنگل و توربین می‌باشد.موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن یکی از محصولات پر طرفدار این شرکت می باشد.


برای نگهداری و افزایش طول عمر موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن به نکات زیر دقت کنید:

 

برای حفظ عمر موتور، باید هر سه ماه یکبار سرویس شود. این سرویس بهتر است توسط یک تکنسین ماهر انجام شود تا به رفع مشکلات احتمالی کمک کند و از استفاده از مواد پاک کننده فرساینده خودداری شود.
برای جلوگیری از خرابی موتور، باید آن را در مکانی خشک و خنک نگهداری کرد و از قرار گرفتن در معرض رطوبت یا گرمای شدید جلوگیری کرد تا موتور دچار مشکل نشود.
همچنین باید از قرار گرفتن موتور در معرض گرد و غبار پرهیز کرد زیرا این گرد و غبار می‌تواند باعث خرابی موتور شود و از استفاده از فرزهایی که برای موتور ایمپلنت مناسب نیستند خودداری کرد تا به موتور آسیب نرسد.

 

در هنگام خرید موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن به موارد زیر توجه کنید:


توان مصرفی: از 50 تا 220 ولت 
سرعت چرخش: 25000 دور در دقیقه
تورک (گشتاور): تا 2.9 نیوتن بر دسیبل
ابعاد: 89×120×135 سانتی‌متر
وزن: 130 گرم
ساخت کشور کره جنوبی
دارای تاییده استانداردهای بین المللی از جمله استاندارد CE اروپا و ISO و FDA و TUV

 

خريد و قيمت موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن:


برای خرید موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن از وب‌سایت رسادنت می‌توانید پس از مقایسه قیمت‌ها و خدمات پس از فروش این محصول در سایر فروشگاه‌های موجود، سفارش خود را ثبت کنید. موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن در وب‌سایت رسادنت بروزرسانی شده تا با اطلاعات کافی و با اطمینان این محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید.
همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که برند رسادنت تا ٧ روز ضمانت مرجوعی را در نظر گرفته که شما با اطمینان کامل این محصول را خریداری کنید. 
همچنین رسادنت با تضمین اصالت کالا، برای موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن امکان مشاوره رایگان را برای خریداران گرامی فراهم کرده است. برای ثبت سفارش موتور ایمپلنت و جراحی combi 24 _ماراتن از طریق لینک موجود اقدام بفرمایید.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5