فایبر پست _اولترادنت

Post and drill kit _Ultradent

رادیواپک
از جنس فایبرگلاس زیرکونیوم 
سطح متخلخل
نوک مخروطی

تعداد در بسته: بسته 5 عددی

کشور تولید کننده: آمریکا

 

دسته بندی : فایبر پست
کد محصول : 14026911

قیمت از : 4,900,000 تومان

کاربر گرامی با انتخاب ویژگی های زیر فروشگاه ها به شما نمایش داده خواهد شد

مشخصات :

فایبر پست Uni core اولترادنت یکی از پرکاربردترین مواد دندانپز‌شکی در بین متخصصان ترمیمی و درمان ریشه می باشد فایبر پست Uni core اولترادنت از جنس فایبرگلاس بوده و برای ایجاد استحکام در تاج دندان استفاده می شود

فایبر پست Uni core اولترادنت به عنوان یک جز مقاومت در دندان برای نگه داشتن تاج دندان استفاده می شود.

 در صورتی که تاج دندان به شدت آسیب دیده یا شکسته شده باشد، استفاده از فایبر پست Uni core اولترادنت مناسب خواهد بود و برای ترمیم و بازسازی تاج دندان، از موادی مانند کامپوزیت استفاده می شود.

فایبر پست Uni core اولترادنت پلیمری است که از فایبرگلاس ساخته شده است و به عنوان یکی از مواد زیست سازگار در نظر گرفته می شود و شفاف بوده اما در تصاویر رادیوگرافی رادیواپک ظاهر می شود،  زیست سازگار است و به دلیل داشتن اجزای خاص، واکنش‌های آلرژیک به دنبال درمان ایجاد نمی‌کند  و خطر عوارض جانبی را در بیماران به حداقل می رساند.

 

ویژگی های فایبر پست Uni core اولترادنت:

 

رادیواپک

از جنس فایبرگلاس زیرکونیوم

زیست سازگاری بالا

سیل مناسب و جلوگیری از نفوذ باکتری

ایجاد استحکام در تاج دندان

قابل استفاده برای بیلدآپ کامپوزیت 

سطح متخلخل

نوک مخروطی

 

شرکت دندانپزشکی اولترادنت:

 

شرکت دندانپزشکی اولترادنت  یکی از شرکت‌های تولید کننده محصولات دندانپزشکی معتبر و محبوب در سراسر جهان است. که یکی از محصولات محبوب این شرکت فایبر پست Uni core اولترادنت است.

- پست های فایبرگلاس UniCore شفاف و رادیو اُپک هستند و به نیروهای فشاری مانند عاج دندان پاسخ می دهند.

- پست UniCore دارای نوک مخروطی با آناتومی طبیعی دندان است و کاملاً با فضای پست ایجاد شده توسط دریل UniCore همسان است.

- پنج اندازه و رنگ پست UniCore با دریل UniCore مطابقت دارد.

- دریل UniCore در توانایی حذف انسدادها در حین آماده سازی فضای پست که کاملاً با پست می باشد، منحصر به فرد است.

 

در هنگام خرید فایبر پست Uni core اولترادنت به موارد زیر توجه کنید:

 

کشور تولید کننده: آمریکا

تعداد در بسته: بسته 5 عددی

 

نحوه قراردهی فایبر پست Uni core اولترادنت:

 

ابتدا جهت ورودی کانال را مشخص کرده سپس با توجه به محور طولی دندان فایبر پست Uni core اولترادنت را در دندان قرار داده و آن را با کامپوزیت بیلداپ کنید.

 

خريد و قيمت فایبر پست Uni core اولترادنت :

 

در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت در زمینه های مختلف علمی از جمله علم دندانپزشکی افراد و فروشگاه‌های سودجوی بسیاری سعی در فروش محصولات تقلبی به جای محصولات اصیل و با کیفیت را دارند؛ بنابراین برای خرید کالای با اصالت و غیر تقلبی ما به شما رسادنت را پیشنهاد می‌کنیم.

شما میتوانید پس از بررسی و مقایسه قیمت فایبر پست Uni core اولترادنت  در رسادنت و سایر فروشگاه های معتبر با اطمینان کامل از خرید خود سفارش خود را در سایت رسادنت برای فایبر پست Uni core اولترادنت  ثبت نمایید. قیمت و اطلاعات فایبر پست Uni core اولترادنت در سایت رسادنت به روز رسانی شده است و به شما این امکان را می دهد که این کالا را با اطلاعات کافی در سبد خرید خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید.

تمام تلاش ما در فروشگاه رسادنت ایجاد محیطی مطمئن و آسان برای خرید محصولات دندانپزشکی است و برای پاسخ به نیاز های شما، همکاران ما برای مشاوره رایگان درباره‌ی تمام محصولات سایت، از فایبر پست Uni core اولترادنت آماده خدمت رسانی می‌باشند.

علاوه بر این توجه داشته باشید که برند رسادنت ضمانت 7 روزه تمام محصولات خود را برای شما فراهم آورده است؛ بنابراین شما می توانید فایبر پست Uni core اولترادنت را با اطمینان کامل خریداری کنید.

ما با اطمینان بالا این محصول را به شما پیشنهاد می‌دهیم و مطمئن هستیم که پس از استفاده از آن از کیفیت این محصول راضی خواهید بود.

امیدواریم توانسته باشیم خریدی راحت و مطمئن برای شما فراهم کرده باشیم تا اعتماد شما را به برند رسادنت جلب کنیم و بتوانیم کیفیت درمان دندانپزشکی را در کشورمان افزایش دهیم.

 

0

نظر خود را بنویسید

موبایل شما نمایش داده نخواهد شد

1 2 3 4 5